Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-Klasse Facelift (2017)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Digitale klokken zullen wel een optie zijn Mercedes kennende.

Comment

Op het scherm zie ik een suv ?
      analog klok is trouwens nu ook optie

Comment

vreemd toch dat ze bij die ipad blijven... mercedes gaf op voorhand aan dat de facelift een ingewerkt scherm ging krijgen
        lets have some more member berries

Comment

Onderscheid moet er zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hey69
            Op het scherm zie ik een suv ?
            analog klok is trouwens nu ook optie
            Klokje in de strikte zin wel (om het uur op af te lezen).
            Met ‘digitale klokken’ wordt hier een volledig digitaal instrumentenpaneel (snelheidsmeter, toerenteller, en alle variaties erop)
            2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Lijkt me trouwens gewoon een s205 op het scherm (een break, dus)
              2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                Lijkt me trouwens gewoon een s205 op het scherm (een break, dus)
                Nee is een foto van de GLC hybride, maar interieur zal hetzelfde zijn als de C

Comment

OPNIEUW GESPOT: FACELIFT MERCEDES-BENZ C-KLASSE

OOK IN HET 'LANG'!

De gefacelifte versie van de Mercedes-Benz C-klasse werd een jaar geleden voor het eerst gezien, maar is nog altijd niet gepresenteerd. Wel verliest de auto een deel van z’n camouflage.

In eerste instantie lijkt met name de auto die achter het hek staat geparkeerd (foto 2) interessant, want daarvan zijn slechts de verlichtingsunits afgeplakt. Dat betekent dat de voorbumper helemaal te zien is. Het onderdeel, in dit geval voorzien van de 'sportieve' grille met het grote logo en twee lamellen, is inderdaad anders van vorm dan exemplaren die nu leverbaar zijn. De vorm van de luchtinlaten doet denken aan de bumper van een auto met AMG-pakket, maar is minder uitgesproken sportief. Het lijkt er daarmee op dat de Avantgarde en de AMG-optiek dichter naar elkaar toe kruipen.

Dan is er de witte auto. Die is om te beginnen interessant omdat-ie over de traditionele Mercedes-grille beschikt. Het Exlusive-exterieur, zoals Mercedes de versie met deze neus noemt, zal de facelift dus overleden. Op de beelden is verder goed te zien dat de koplampen net anders worden ingedeeld, waarbij de ledstrip van de dagrijverlichting meer naar de rand van de unit is verplaatst. Misschien nog opmerkelijker dan de uiterlijke wijzigingen, is het feit dat het hier om een lange C-klasse gaat. De versie met lange wielbasis werd in 2014 gepresenteerd en is uiteraard voor de Chinese markt bedoeld. Toch rijdt de auto hier gewoon op Europees grondgebied rond. Of dat ook betekent dat de C-klasse L hier leverbaar wordt, kan Mercedes ons op dit moment nog niet vertellen.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Aanpassingen zijn vrij miniem. Benieuwd naar het interieur , alhoewel ik daar buiten die tablet software niet veel nieuws verwacht

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk Berichten
                      Aanpassingen zijn vrij miniem. Benieuwd naar het interieur , alhoewel ik daar buiten die tablet software niet veel nieuws verwacht
                      Verwacht net een erg grote interieur update... ander stuur, ander multimediascherm, geen hendeltje meer aan stuur voor versnellingen, volledig digitaal instumentdisplay, ...

Comment

Idd optionele beschikbaarheid van de full digitale tellerwerk en die irritante touch swipe knoppen was ik vergeten

Comment

Dan zet je die touch toch gewoon uit in het menu

Comment

Voor zover ik het gebruikt heb in de e coupe paar maand geleden is da niet iets dat je kan afzetten.
                            Ik veronderstel dat we over het zelfde praten?
                            de knoppen aan het stuur dus...

Comment

Erg vreemd dat ze de facelift nog niet voorgesteld hebben want was toch verwacht tegen eind 2017?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                                Erg vreemd dat ze de facelift nog niet voorgesteld hebben want was toch verwacht tegen eind 2017?
                                Dan kunnen ze de facelift van de C coupé gelijktijdig voorstellen.
                                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Dan kunnen ze de facelift van de C coupé gelijktijdig voorstellen.
                                  en wanneer is die voorzien?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten

en wanneer is die voorzien?
                                    Ook volgend voorjaar normaal.

Comment

Comment

Cls 2018

Comment

hm als je als basis 4matic neemt, welk verschil zit er dan nog tussen een C sedan en een A sedan long wheel base?
                                          C is niet echt veel breder en kwa beschikbare opties komt de A zo goed als naast de C te staan
                                          lets have some more member berries

Comment

Working...
                                          X