Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Range Rover (Facelift) - (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Range Rover (Facelift) - (2018)

Nu Land Rover een compleet nieuwe Discovery klaar heeft staan, is het tijd om diens chique broer Range Rover aan een opfrisbeurt te onderwerpen. Het vernieuwde icoon laat zich hier voor het eerst écht zien.

De nieuwe Discovery is opnieuw meer gladgestreken en geciviliseerder dan z'n voorganger, maar de top binnen het gamma van Land Rover blijft toch de Range Rover. De huidige generatie loopt sinds 2013 mee en mag ongetwijfeld nog lang op de prijslijst blijven staan, maar dan wel met een tussentijdse bijpuntsessie.

Dat Land Rover aan een vernieuwde versie werkt, werd vorig jaar voor het eerst duidelijk. Toen kregen we ook al een heftig bestickerde Range Rover voor de lens, maar buiten de camouflage viel daar nog weinig nieuws aan te ontdekken. Inmiddels zijn ook de koplampen en achterlichten beplakt, de onderdelen waar de wijzigingen het opvallendst zijn. De voorste lichtunits lijken wat platter van vorm. Ook de indeling gaat op de schop, waarbij led-techniek uiteraard een grote rol speelt. De voorbumper is eveneens bijgestipt, net als de grille en de achterlichtunits. Verwacht vanbinnen eveneens de nodige upgrades, waarbij vooral het infotainment naar een hoger plan zal worden getild.

De Range Rover had voorheen vrijwel het alleenrecht in de wereld van de Europese opper-SUV's, maar heeft inmiddels gezelschap gekregen van de Bentley Bentayga. Het is voor Land Rover dan ook belangrijker dan ooit om de auto up-to-date te houden, ook al kan hij rekenen op een hele trouwe klantenkring.

Bron: Autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Vind dat een hoop wagens veel te snel een facelift krijgen. Deze heeft dat imo absoluut niet nodig. Mooiste full-SUV, kort op de hielen gezeten door de Volvo XC-90.

Comment

ik kwam hier net hetzelfde typen, maar het is wel belangrijk om in de pers te blijven deze dagen

Comment

Moest ik eens geld te veel hebben. Direct. En dan nog de zwaarste ook nog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
            Vind dat een hoop wagens veel te snel een facelift krijgen. Deze heeft dat imo absoluut niet nodig. Mooiste full-SUV, kort op de hielen gezeten door de Volvo XC-90.
            Sommigen hoeven dat eigenlijk nooit te krijgen want het is zelden een verbetering. Maja, ze doen het allemaal, is ook een verkooptruc imo. Heb jij de PFL of de FL? Belangrijk voor sommigen

Comment

Tja, voor de rijken der aarde is het natuurlijk belangrijk om anderen te laten zien dat ze het meest recente model hebben.

Comment

Working...
              X