Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo Giulia Sprint.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Alfa Romeo Giulia Sprint.

Wauw,ik ben hevige fan.
    Helaas zal dit waarschijnlijk nooit in productie komen ...

Comment

Ja, dat is echt wel knap. Misschien komt ie er wel hee, positief denken lol

Comment

Volgens mijn komt er wel een Coupe maar "geen" Giulia SW.

Comment

de sedan is vind ik wel knapper in dit geval
          lets have some more member berries

Comment

Marktstart: 2019. Laut neuesten Gerüchten soll Alfa Romeo an einem neuen Coupé arbeiten. Der Zweitürer basiert auf der Giulia und soll mit dem Zweiliter-Turbovierzylinder aus der Giulia Q4 oder dem V6-Biturbo aus den QV-Versionen von Giulia und Stelvio angetrieben werden. Besonderheit: Mit einem Energie-Rückgewinnungssystem wie in der Formel 1 soll das Coupé bis zu 650 PS leisten.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Nu spreken ze van GTV, afwachten maar.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Last edited by kevin_krystofiak; 25/02/2019, 21:36.
                2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

STUKJE GTV DUIKT OP TIJDENS PRESENTATIE

ALFA ROMEO GTV MOGELIJK AL IN BEELD

Vorig jaar kondigde Alfa Romeo een hele reeks nieuwe modellen aan, waaronder een volledig nieuwe GTV. Het lijkt erop dat we van die auto nu een stukje te zien krijgen.

Medio vorig jaar kondigde Fiat Chrysler Automobiles aan wat we de komende jaren van zijn merken konden verwachten. Alfa Romeo liet weten dat de Mito geen opvolger krijgt, maar wel zouden we binnen enkele jaren niet alleen een nieuwe 8C, maar ook een volledig nieuwe GTV kunnen verwachten. ClubAlfa.it plaatst op Twitter een afbeelding waarop ogenschijnlijk een stukje GTV te zien. De afbeelding zou getoond zijn tijdens een presentatie.

De nieuwe GTV, een bekende modelnaam, zou een geëlektrificeerde aandrijflijn krijgen. Onder de kap zeer waarschijnlijk de bekende V6, maar dan wel een die dankzij E-Boost zo'n 600 pk gaat leveren. De auto zou uiteraard een achterwielaandrijver worden. Het merk meldde dat het mikt op een ideale gewichtsverdeling van 50:50.

Comment

Working...
                  X