Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2018 Volvo S60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 2018 Volvo S60

Er is al een topic over de nieuwe V60 maar Volvo lijkt de wereld al te willen teasen voor de nieuwe S60.
    Via o.a. media.volvocars.com heeft Volvo een hele reeks video's gelanceerd over safety features van de nieuwe XC60.

Heel leuk is dat daar een auto in voorkomt die we nog niet eerder zagen.

Volgens Volvo gaat het om een generieke wagen die dient ter illustratie, maar wij weten natuurlijk dat de S60 al mooi van de tekentafel gekomen is.

Last edited by dirk27; 10/03/2017, 09:54. Reden: foto
    Mijn Duitse auto (2013 Opel Astra Sports Tourer 1.7 CDTI EcoFLEX Cosmo)

Wel mooi, maar geeft me niet de indruk bezonder ruim bemeten te zijn.

Comment

Impressie,

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

VOLVO-CEO LAAT INGEPAKTE S60 ZIEN

LOGISCHE STAP

Volvo is zijn modellengamma in rap tempo aan het vernieuwen. CEO Håkan Samuelsson laat alvast een ingepakte S60 zien.

Op zijn Twitter-pagina toont Volvo-CEO Håkan Samuelsson een afbeelding waarop een ingepakte Volvo S60 is te zien. Daarmee kan het aftellen naar een volledig nieuwe generatie van de S60 beginnen.

Volvo's vernieuwingsdrift startte met de XC90, waarna de nieuwe S90 en V90volgden. Ook kwam er een volledig nieuwe generatie van de XC60, waarna Volvo zijn modellengamma aan de onderkant uitbreidde met de XC40. Een ruime week geleden maakten we kennis met de nieuwe V60 en het is die auto die een broertje krijgt in de vorm van deze compleet nieuwe S60.

Net als de V60, XC60, V90, S90 en XC90 staat de nieuwe S60 op Volvo's modulaire SPA-platform. Het kleinere CMA-platform is voorbehouden aan de 40-serie. Het lijkt er sterk op dat de S60 net als de nieuwe V60 behoorlijk groeit ten opzichte van zijn voorganger. Ook de nieuwe S60 zal profiteren van zaken als Pilot Assist en net als de V60 krijgt hij City Safety met Autobrake mee.

Op de motorenlijst verwachten we in elk geval een 250 pk sterke T5 en een 310 pk sterke T6 tegen te komen. Op dieselvlak verschijnen in elk geval een 150 pk sterke D3 en een D4 met 190 pk. De 390 pk sterke T8 maakt van de S60 een plug-inhybride. Een stap daaronder verschijnt een 340 pk sterke T6 Twin Engine.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Die heeft al geen geheimen meer, voorstelling zal wel niet meer lang duren nu.

Comment

VOLVO S60 DUIKT OP!

PLAKKERLOOS IN BEELD

Dankzij het Zweedse Teknikens Värld kunnen we je nu splinternieuwe Volvo S60 nu al laten zien!

De vernieuwingsdrift van Volvo kwam de afgelopen tijd onder andere tot uiting in een volledig nieuwe XC60, V60 en zelfs een XC40. De tweede generatie XC60 verscheen voor zijn offiële lancering al op internet dankzij het Zweedse Teknikens Värld, een medium dat ook de V90 al in handen kreeg voordat Volvo het had gepland. Ditmaal kunnen we een stickerloze S60 bekijken, een auto die - zoals verwacht - sterk lijkt op grotere broer S90.

Net als de V60, XC60, V90, S90 en XC90 staat de nieuwe S60 op Volvo's modulaire SPA-platform. Het kleinere CMA-platform is voorbehouden aan de 40-serie. Het lijkt er sterk op dat de S60 net als de nieuwe V60 behoorlijk groeit ten opzichte van zijn voorganger. Ook de nieuwe S60 zal profiteren van zaken als Pilot Assist en net als de V60 krijgt hij City Safety met Autobrake mee.

Op de motorenlijst verwachten we in elk geval een 250 pk sterke T5 en een 310 pk sterke T6 tegen te komen. Op dieselvlak verschijnen in elk geval een 150 pk sterke D3 en een D4 met 190 pk. De 390 pk sterke T8 maakt van de S60 een plug-inhybride. Een stap daaronder verschijnt een 340 pk sterke T6 Twin Engine.

Comment

Spijtig dat ze de mottige kont van de S90 gewoon overgenomen hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
                Spijtig dat ze de mottige kont van de S90 gewoon overgenomen hebben.
                Yep, dikke misser.

Comment

Bah ja, die lichten lijken nergens op. Verknoeit heel de lijn.

Comment

Zo mooi de V60 is, zo "minder mooi" de sedan is.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Working...
                    X