Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford B-Max?
Collapse
X
-
Ford B-Max?
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.Labels: Geen
-
Leuke spot!
Twijfel! De B-Max heeft schuifdeuren achteraan,
Lijkt meer op een C-Max imo,
Zijkant klopt wel niet echt, zou een nieuw model kunnen zijn maar net zo goed een facelift (zijkant niet gecamoufleerd).
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk BerichtenOpa en oma kunnen weer verder
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk BerichtenOei er voelt zich hier ene aangesproken precies
B-Max is echt een lelijk hok (en was trouwens ook een commerciële flop)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenLijkt mij de Ecosport te zijn als ik het profiel goed bekijk.
Alles lijkt te kloppen, spiegels, zijkant. Congratz!
Vreemd toch, want die is toch onlangs gefacelift. Misschien al een mule voor een nieuw model.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment