Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW i3 - Facelift (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW i3 - Facelift (2018)

De BMW i3 krijgt dit jaar een opfrisbeurt waarbij men zeer subtiel te werk lijkt te gaan.

Nog geen jaar geleden werd de BMW i3 op technisch gebied al meer up-to-date gemaakt. De accu's kregen een hogere capaciteit, waardoor er volgens de NEDC-testcyclus nu een actieradius van 300 kilometer mogelijk is. Eerder was dat nog 194 km. In november konden we melden dat er dit jaar een facelift voor de i3 op stapel is, waarbij er ook duidelijkere uiterlijke wijzigingen zouden worden doorgevoerd.

Afgaande op deze spionagefoto's, gooit BMW het niet over een heel andere boeg met de facelift. Het lijkt erop dat de voor- en achterbumper iets worden gewijzigd. Ook de koplampen zijn afgeplakt, dus we rekenen ook op een iets anders ingedeelde lichtunit. Over het interieur valt op dit moment nog niets te zeggen. Zoals gezegd, zal de technische doorontwikkeling belangrijker zijn. Volgens ingewijden zal de actieradius ongeveer 1,5 keer zo groot worden. Dat komt neer op zo'n 450 kilometer. Eerder zeiden we al dat we mikten op een bereik tussen de 400 en 500 kilometer.

Bron: Autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Blijft een kreng... zeker met die degoutante velgen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ciamician Bekijk Berichten
      Blijft een kreng... zeker met die degoutante velgen
      Ze mogen hem bij mijn zo met range extender voor de deur zetten, ik vind het een geweldig karretje.

Comment

BMW hat die Produktion des seit 2013 gebauten i3 nun endgültig eingestellt. Das Carbon-Elektroauto erhielt einen ganz besonderen Abschied. Die Nachfolgeregelung ist längst geklärt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten

Ze mogen hem bij mijn zo met range extender voor de deur zetten, ik vind het een geweldig karretje.
          de meest interessante/opwindende bmw voor mijn part

Comment

Ja, ik ben d'r ook weg van... Van het concept toch. Enkel jammer dat rijbereik nog klein is (verbeterd wel met de nieuwe generatie) en dat het een relatief kleine wagen is.

Comment

Is 450km niet voldoende ? En dan mag het nog terugvallen tot 225km in de winter...

Comment

Ja, maar ik bedoelde de oude versie zonde range extender. Dat was 200 km geloof ik.

Comment

Dit topic gaat over de laatste versie...

Comment

Ja klopt ... Had moeten schrijven dat rijbereik klein was...

Comment

Lelijk, lelijker, lelijkst...
                      Heeft zeker te maken met de psychologie van de koper... beter opvallen met een "andere" BMW, maar toch eentje die niet kan verward worden met een Leaf (ook niet de mooiste van de familie, wel een muurbloempje die niemand ziet noch wilt...)

Comment

Ook de spatborden zijn aangepast en lijken ook breder, wat weer zou kunnen betekenen dat de velgen en banden ook iets breder zouden kunnen worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                          Lelijk, lelijker, lelijkst...
                          Heeft zeker te maken met de psychologie van de koper... beter opvallen met een "andere" BMW, maar toch eentje die niet kan verward worden met een Leaf (ook niet de mooiste van de familie, wel een muurbloempje die niemand ziet noch wilt...)
                          Zou deze toch verkiezen boven de Leaf hoor. Heb eens gekeken in de configurator en je kan die echt wel knap aankleden...

Comment

Ik kijk altijd verder dan de verpakking en strikje... lekker oppervlakkig.

Comment

"This is the most hideous car I've ever drooled over, would love to have it and then probably hate myself afterwards".

Comment

Hotter BMW i3S iPerformance To Gain 20HP And Updated Chassis.

BMW is readying the facelifted version of the i3 for its premiere at the Frankurt Motor Show, along a new range-topping version: the i3S iPerformance. Set
                                There are Pretenders among us.....
                                Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

Je ziet die veel minder dan Tesla's die nochtans stukken duurder zijn.
                                  i3 is fiscaal even 'vriendelijk'
                                  Zou die Tesla dan toch in de 1ste plaats een poser-car zijn?
                                  2.0 JTDm

Comment

Eerste generatie i3 haalde in de praktijk maar zo'n 130-150km bereik. Dat is de grootste dooddoener.

Comment

zou het zo moeilijk zijn om die tech toe te passen op een auto met normale looks zoals de 2 of 3 serie?
                                      lets have some more member berries

Comment

E30SHOP.be
                                        - Alles voor uw BMW E30.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Working...
                                        X