Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes S-Klasse - Facelift (2018)
Collapse
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenen de 2.0d 231 pk, hopelijk noglets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenModeljaar 2018 of komt die pas in 2018 op de markt?
Soms vroeger, soms later en je moet niet altijd alles geloven wat de boekskes schrijvenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
In gecamoufleerde vorm is de gefacelifte versie van de S-klasse al eerder voorbijgekomen, maar dankzij een fotograaf met lef kunnen we het aangescherpte vlaggenschip nu al zonder zwart plakplastic laten zien.
Aangezien de huidige S-klasse alweer sinds 2013 meeloopt is de tijd rijp voor een update. Dat bleek al uit de gecamoufleerde exemplaren die regelmatig de revue passeren, maar wordt vandaag zoals gezegd nog duidelijker. Deze foto's, die op het Arabische Saudishift verschenen, maken precies duidelijk hoe de vernieuwde S-klasse eruit komt te zien.
Veel optische verschillen met de bestaande auto zijn er niet. De koplampen zijn anders ingedeeld, de luchtinlaat in de voorbumper is anders van vorm en aan de achterzijde zijn soortgelijke wijzigingen te zien. De grille van dit exemplaar heeft dubbele lamellen, een kenmerk dat op dit moment is voorbehouden aan de duurste S600- en Maybach-varianten. Het zou kunnen dat in de toekomst ook de 'mindere' uitvoeringen dit stijlkenmerk krijgen.
De S-klasse wordt naar verwachting in april onthuld. Volgens geruchten komt de auto zowel op de autoshow van New York als die van Shanghai te staan.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Die motorruimte..
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
Comment