Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MG E-Motion Concept

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• MG E-Motion Concept

Tijdens Auto Shanghai laat MG de E-Motion aan de wereld zien, een auto waarmee het in Chinese handen verkerende ooit Britse merk zijn geschiedenis lijkt te herontdekken.

Vorige week doken de eerste teasers op van de E-Motion Concept, een studiemodel dat MG meebrengt naar Auto Shanghai. Vandaag laat de concept-car meer van zich zien.

Het huidige MG kennen we in Europa eigenlijk alleen uit het Verenigd Koninkrijk, een land waar het merk een handjevol sedans en cross-overs verkoopt. Verder is MG vooral in China actief, al zijn de modellen met de ooit magische tweelettercombinatie ook in andere landen in Azië te vinden. Met de E-Motion lijkt MG zijn sportieve verleden weer te waarderen.

We zien een voor MG-begrippen bijzonder sportief ogend model met op bijzondere wijze openslaande deuren. De vierzitter lijkt, het is tenslotte een studiemodel, afgeladen te zijn met infotainment. De volledig elektrische concept-car zou in staat moeten zijn om in zo'n 4 tellen naar een snelheid van 100 km/h te sprinten. De actieradius zou op 500 kilometer moeten liggen. Later deze week hebben we alle details!

Bron: Autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Mooie concept.

Comment

Design patent tekeningen zijn uitgelekt:

Beetje spijtig dat het front wat saaier is geworden, maar een grille is ook een beetje raar op een EV.
          Als deze echt tegen 2022 uitkomt, heb ik zeker interesse!

Comment

Working...
          X