Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 1-Serie (2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Nog een impressie,

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KoenVdrm Bekijk Berichten
      hun karakter verliezen, tja, en wie kan dat wat schelen naast jouzelf een een handvol anderen? Op m'n werk hebben we 900 leasings, van dewelke ongeveer 300 BMW's ... niet omwille van het 'karakter', zodra ze kunnen nemen ze de in jouw ogen gedrochten als de 1 of X1 ... Het is voor velen net een argument om een BMW te nemen nu ze voorwielaandrijving beginnen aanbieden, want nu "zijn ze eindelijk niet meer zo gevaarlijk met die achterwielaandrijving" ... 99% kan het echt niet schelen, maar 't zijn wel die waarvan BMW moet leven, dus ....
      1/3e van de leasings in uw bedrijf is BMW, da's normaal. Zo zie je maar: van sympathieke, karaktervolle en sportieve premiumconstructeur naar banale massavolumeconstructeur met monsterkortingen. Niet voor niets dat BMW 3e staat in de algemene ranking van inschrijvingen in België. Ik hoop voor het merk (en voor zijn verdelers) dat het business model overeind blijft als de 'salariswagens' door de volgende regering worden geviseerd. Maar inmiddels kan je het de 'user-chooser' natuurlijk niet kwalijk nemen dat er een kaalgeplukte 114d op de oprit staat

Comment

Beter eens geliefd geweest zijn, dan het nooit te mogen ervaren...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
          Beter eens geliefd geweest zijn, dan het nooit te mogen ervaren...
          ??

Comment

Awel, dat ze bij bmw vroeger alleen maar liefhebbers aanspraken. Nu voor 90% de massa.

Hier en daar zitten er nog paretltjes tussen... Dit komt allemaal door de groene kaart dat de massa wilt, wat begrijpelijk is.
            Het zijn stuk voor stuk leuk rijdende autos, maar het vet is van de soep.

is bij meerdere merken zo... een golf vr6, bmw m3 3.2 , de topmodellen krijgen allemaal 'gewone' motoren...

ze verkochten gewoon niet meer, te duur, te weinig aftrek, enz.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
              Awel, dat ze bij bmw vroeger alleen maar liefhebbers aanspraken. Nu voor 90% de massa.

Hier en daar zitten er nog paretltjes tussen... Dit komt allemaal door de groene kaart dat de massa wilt, wat begrijpelijk is.
              Het zijn stuk voor stuk leuk rijdende autos, maar het vet is van de soep.

is bij meerdere merken zo... een golf vr6, bmw m3 3.2 , de topmodellen krijgen allemaal 'gewone' motoren...

ze verkochten gewoon niet meer, te duur, te weinig aftrek, enz.

Agreed

Comment

NIEUWE BMW 1-SERIE GESNAPT

VOORWIELAANDRIJVER IN BEELD

BMW heeft een nieuwe generatie 1-serie in de ontwikkelingskamers staan, een auto wiens opvolger vandaag in camouflagetrim is opgedoken.

BMW's huidige 1-serie verscheen in 2011 op de markt en onderging twee jaar geleden een relatief grondige facelift. Deze generatie zal het nog zeker tot diep in de tweede helft van volgend jaar moeten uitzingen, maar dat betekent natuurlijk niet dat BMW het rustig aan blijft doen. Een nieuwe 1-serie zit in het vat, een auto die gesnapt is door onze spionagefotograaf.

BMW zet de derde generatie 1-serie op het voorwielaangedreven UKL-platform dat ook de X1, de 2-serie Active Tourer en Gran Tourer en alle Mini's van houvast voorziet. Daarmee lijkt een eind te komen aan de beschikbaarheid van een achterwielaangedreven hatchback. De nieuwe 1-serie lijkt een ingetogen en weinig controversiële koets te krijgen om zo veel mogelijk klanten aan zich te kunnen binden. Eenmaal op de markt zal de 1-serie de volledig nieuwe A-klasse van Mercedes-Benz tegenover zich krijgen.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Voorwielaandrijving...

Comment

ruimte achterin...

Comment

vraagje: zal er nog een 6 in lijn zijn in deze generatie?
                      Ik was me aan het afvragen of er andere modellen zijn met een 6 in lijn en voorwielaandrijving ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                        vraagje: zal er nog een 6 in lijn zijn in deze generatie?
                        Ik was me aan het afvragen of er andere modellen zijn met een 6 in lijn en voorwielaandrijving ?
                        Ik hoop het wel, de zwaardere modellen komen trouwens met standaard xDrive, dus de M140i, of het alternatief dan, zal altijd xDrive zijn. Hoop dat ze er een 6IL gaan in proppen, maar dan vrees ik dat ze die moeten monteren in langsrichting zoals ze nu doen. Bij voorwielaandrijving gaan ze het blok dwars leggen vrees ik, om daar dan een 6il in te gooien, dat wordt krap.

Specifiek voor de 6il hem in langsrichting leggen met RWD achtige xDrive, dat is toch al heel wat extra werk.

Comment

Gaat precies weer een lelijke voorkant krijgen, grote koplampen en een varkensneus (lees: grote nieren achter die zwarte grille op spyshot)

Comment

Comment

Erg spannend lijkt mijn dat niet te worden.
                              There are Pretenders among us.....
                              Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

Comment

Impressie,

Comment

Nu BMW ook deze 1 serie op het eenheidsworstenplatform gaat bouwen, ligt hier voor Alfa dé kans om als enige een RWD aan te bieden in deze klasse.

Comment

NIEUWE BMW 1-SERIE TOONT KIJKERS

VOOR- EN ACHTERLICHTEN IN BEELD

Het is geen geheim meer dat BMW een nieuwe 1-serie klaarstoomt. Vandaag duikt die auto opnieuw op en dit keer zijn zowel de voor- als achterlichten beter te zien.

De nieuwe 1-serie wisselt van DNA. Waar de huidige hatchback nog een achterwielaangedreven auto is, staat de nieuwe derde generatie op het in de basis voorwielaangedreven UKL-platform, technische houvast die we kennen van auto's als de Mini Countryman en de 2-Serie Tourers. Die nieuwe basis zal onder andere meer binnenruimte zorgen. De verschuiving naar voorwielaandrijving moet ook een positief effect hebben op de bagageruimte van de 1-serie.

In grote lijnen zal het exterieur van de nieuwe 1-serie geen grote schok zijn. BMWovergiet een grotere hatchback koets met de meest recente details van zijn designtaal. De verlichting met de hexagonale dagrijverlichting is daar een voorbeeld van. Ook in het interieur wordt de 1-serie natuurlijk fors anders. Hier verwachten we onder meer een groot bovenop het dashboard geplaatst scherm.

Eind dit jaar of begin volgend jaar moet de 1-serie op de markt verschijnen.

Comment

tzal altijd een lelijk ding blijven... gelukkig voor BMW valt die 1 serie in de smaak bij jonge meisjes die een eerste auto kopen
                                        lets have some more member berries

Comment

Het is een leuk instap model dat geweldig rijdt. Ideaal voor twintigers die een eerste wagen willen en stadsvolk dat makkelijk moet kunnen manoeuvreren.

Comment

Working...
                                          X