Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 1-Serie (2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW 1-Serie (2019)

Bron:

[www.motorauthority.com]
    [www.autoexpress.co.uk]
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Impressie,

Comment

beetje een vet varken

gewoon om te stoken

Comment

Een voorwielaangedreven varken
          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
            Een voorwielaangedreven varken
            of een vierwiel aangedreven varken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3

of een vierwiel aangedreven varken
              Maar in de basis FWD met indiennodig AWD
              2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Ja, vergelijkbaar als Audi A3 en Mercedes A-klasse.

Comment

Mooi

Comment

toch de mooiste BMW 1 die ze al gemaakt hebben. de vorige eendjes waren te lelijk om woorden voor te vinden
                    lets have some more member berries

Comment

Ook nog wat stoken hier: deze gaat waarschijnlijk trekken op een kleine 3reeks/5 reeks Touring. Of op een kleine X1 zonder hoge poten... ? Qua design een grote geeeeeeeeuw, maar voor de rest een leuke kar, zonder twijfel.

Comment

Een licht gekrompen 3 reeks touring. Jammer dat ze allemaal meer en meer in dezelfde vijver beginnen te vissen.
                        De F20 is geen schoonheid maar zal lang gegeerd blijven omwille van zijn RWD.

Comment

1 reeks altijd een lelijk gedrocht gevonden .Laten we afwachten hoe deze gaat zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                            Een licht gekrompen 3 reeks touring. Jammer dat ze allemaal meer en meer in dezelfde vijver beginnen te vissen.
                            De F20 is geen schoonheid maar zal lang gegeerd blijven omwille van zijn RWD.
                            De F20 LCI vind ik toch goed geslaagd.

Comment

DE enige reden om deze te kopen was de RWD.
                              De meeste worden wel verkocht in leasing voor de starters bij PWC en Deloitte. Die hebben toch niet te kiezen.
                              Het was de laatse compacte RWD, maar dat concept zal te duur geweest zijn en het aantal klanten dat ze daardoor verliezen beperkt.

Merken verliezen meer en meer hun karakter.

Comment

sommigen hebben totaal geen karakter meer. de japanners hebben precies meer lef dan de europeanen tegenwoordig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                                  DE enige reden om deze te kopen was de RWD.
                                  De meeste worden wel verkocht in leasing voor de starters bij PWC en Deloitte. Die hebben toch niet te kiezen.
                                  Het was de laatse compacte RWD, maar dat concept zal te duur geweest zijn en het aantal klanten dat ze daardoor verliezen beperkt.

Merken verliezen meer en meer hun karakter.
                                  De enige reden? Voor jou bedoel je? Kan, maar niet voor het merendeel, kijk naar het succes van de X1 ... Commercieel en financieel goeie zet van BMW

Comment

Commercieel ja, maar ze verliezen hun karakter.
                                    Ik vond deze altijd al lelijk, maar als ik iets klein zou willen met RWD, dan kwam je dus hier terecht.

De X1 vind ik ook een gedrocht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                                      Commercieel ja, maar ze verliezen hun karakter.
                                      Ik vond deze altijd al lelijk, maar als ik iets klein zou willen met RWD, dan kwam je dus hier terecht.

De X1 vind ik ook een gedrocht.
                                      hun karakter verliezen, tja, en wie kan dat wat schelen naast jouzelf een een handvol anderen? Op m'n werk hebben we 900 leasings, van dewelke ongeveer 300 BMW's ... niet omwille van het 'karakter', zodra ze kunnen nemen ze de in jouw ogen gedrochten als de 1 of X1 ... Het is voor velen net een argument om een BMW te nemen nu ze voorwielaandrijving beginnen aanbieden, want nu "zijn ze eindelijk niet meer zo gevaarlijk met die achterwielaandrijving" ... 99% kan het echt niet schelen, maar 't zijn wel die waarvan BMW moet leven, dus ....

Comment

tzal wel aan mij liggen maar mijn +200pk achterwieler vind ik een pak veiliger om bochten mee te pakken (ook in regen) dan mijn vrouw haar 100pk voorwieler.
                                        zonder tractie en stability control is een ander verhaal natuurlijk maar wie zet er die bij normaal gebruik uit?
                                        lets have some more member berries

Comment

Working...
                                        X