Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 1-Serie (2019)
Collapse
X
-
Een voorwielaangedreven varken2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenEen voorwielaangedreven varken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3
of een vierwiel aangedreven varken2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenEen licht gekrompen 3 reeks touring. Jammer dat ze allemaal meer en meer in dezelfde vijver beginnen te vissen.
De F20 is geen schoonheid maar zal lang gegeerd blijven omwille van zijn RWD.
Comment
-
DE enige reden om deze te kopen was de RWD.
De meeste worden wel verkocht in leasing voor de starters bij PWC en Deloitte. Die hebben toch niet te kiezen.
Het was de laatse compacte RWD, maar dat concept zal te duur geweest zijn en het aantal klanten dat ze daardoor verliezen beperkt.
Merken verliezen meer en meer hun karakter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenDE enige reden om deze te kopen was de RWD.
De meeste worden wel verkocht in leasing voor de starters bij PWC en Deloitte. Die hebben toch niet te kiezen.
Het was de laatse compacte RWD, maar dat concept zal te duur geweest zijn en het aantal klanten dat ze daardoor verliezen beperkt.
Merken verliezen meer en meer hun karakter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenCommercieel ja, maar ze verliezen hun karakter.
Ik vond deze altijd al lelijk, maar als ik iets klein zou willen met RWD, dan kwam je dus hier terecht.
De X1 vind ik ook een gedrocht.
Comment
-
tzal wel aan mij liggen maar mijn +200pk achterwieler vind ik een pak veiliger om bochten mee te pakken (ook in regen) dan mijn vrouw haar 100pk voorwieler.
zonder tractie en stability control is een ander verhaal natuurlijk maar wie zet er die bij normaal gebruik uit?lets have some more member berries
Comment
Comment