Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 1-Serie (2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Het probleem van de huidige 1 ivm de A3 is het tekort aan ruimte binnenin. Als ik een auto uit die klasse zou kopen, zou ik de 1 nooit overwegen. Gewoon te weinig ruimte achterin
    BMW 420dA : >>>

Comment

Maar zoals die gele op de foto vind ik hem er wel nog knap uit zien. Maar met het verdwijnen van de RWD is hij wel één van zijn bijzondere punten kwijt. Vraag me af in welke mate dit te zien zal zijn in de verkoop eigenlijk.

Comment

Met een FWD rij ik niet graag maar wel met RWD en AWD! Kheb niet graag overstuur.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
          Met een FWD rij ik niet graag maar wel met RWD en AWD! Kheb niet graag overstuur.
          Denk dat de 1 serie de laatst beschikbare was met RWD in zijn segment ? Dus gene 6 in lijn met RWD meer op de markt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
            Onderstuur zal je bedoelen... .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Onderstuur zal je bedoelen... .
              OMG, ik corrigeer zelf telkens mensen die hierin missen en ik ben nu zelf gemist , bedoelde idd onderstuur. My excuses!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THE GREEN HORNET
                Maar zoals die gele op de foto vind ik hem er wel nog knap uit zien. Maar met het verdwijnen van de RWD is hij wel één van zijn bijzondere punten kwijt. Vraag me af in welke mate dit te zien zal zijn in de verkoop eigenlijk.
                Ik denk geen verschil. Hij wordt een van de dertien in een dozijn hatchbacks en mensen willen bmw rijden ipv Peugeot dus kiezen ze nog steeds voor de bmw. Fwd hebben ze toch allemaal!

Wil je sportief, lees de zin opnieuw en pas fwd met awd aan en 6 cylinder met 4 want dat hebben alle bekendste hothatches nu eenmaal....
                Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                  Ik denk geen verschil. Hij wordt een van de dertien in een dozijn hatchbacks en mensen willen bmw rijden ipv Peugeot dus kiezen ze nog steeds voor de bmw. Fwd hebben ze toch allemaal!

Wil je sportief, lees de zin opnieuw en pas fwd met awd aan en 6 cylinder met 4 want dat hebben alle bekendste hothatches nu eenmaal....
                  Die 6 in lijn samen met de RWD maakten er wel iets speciaals van.
                  Op zich vind ik het niet zo erg dat de 1 serie FWD krijgt, is een auto die me niet direct zou liggen. Maar degene die ik eigenlijk echt mooi vind is de 2 serie coupé. En daar hoort de RWD echt wel bij. En ik dacht dat de 2 serie coupé ook dezelfde weg zou opgaan, behalve de extreme M2...
                  Dat zou ik persoonlijk wel een verlies in het autolandschap vinden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THE GREEN HORNET Bekijk Berichten

Die 6 in lijn samen met de RWD maakten er wel iets speciaals van.
                    Op zich vind ik het niet zo erg dat de 1 serie FWD krijgt, is een auto die me niet direct zou liggen. Maar degene die ik eigenlijk echt mooi vind is de 2 serie coupé. En daar hoort de RWD echt wel bij. En ik dacht dat de 2 serie coupé ook dezelfde weg zou opgaan, behalve de extreme M2...
                    Dat zou ik persoonlijk wel een verlies in het autolandschap vinden.
                    Dacht dat 2-serie ging blijven zoals die was, enkel de 1-serie FWD omdat die op het chassis van Mini Cooper komt.

Comment

2 serie coupe blijft achterwiel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Danny65 Bekijk Berichten
                        2 serie coupe blijft achterwiel
                        momenteel nog...maar hij verliest bij de topversie vermoedelijk ook de 6 cyl en keuze tussen manueel of automaat en/of rwd of awd

Comment

Schnippy als ik vaker rijd met moderne bmw’s met RWD is bmw een stuk softer geworden dan 10j geleden en het pure “bmw” rijgedrag ook steeds meer verdwenen is. Het mini onderstel fwd is samen met de fiesta naar mijn gevoel een van de beste fwd’s op de markt kwa rijplezier. Als de 1 serie ook dat rijgedrag krijgt is het ondanks het verlies van rwd toch nog een auto waarbij steeds nog rijplezier te beleven valt in vergelijking met de concurentie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cob22 Bekijk Berichten
                            Schnippy als ik vaker rijd met moderne bmw’s met RWD is bmw een stuk softer geworden dan 10j geleden en het pure “bmw” rijgedrag ook steeds meer verdwenen is. Het mini onderstel fwd is samen met de fiesta naar mijn gevoel een van de beste fwd’s op de markt kwa rijplezier. Als de 1 serie ook dat rijgedrag krijgt is het ondanks het verlies van rwd toch nog een auto waarbij steeds nog rijplezier te beleven valt in vergelijking met de concurentie.
                            K'ben geen bmw kenner maar kan uw redenering wel volgen. Maar ik zou dan eerder veranderen van merk dan overgaan tot fwd,

Comment

Schnippy Ik ben benieuwd feitelijk naar alfa, nooit echt mee gereden maar de giulia schijnt bijzonder puur/scherp te sturen. Als de opvolger van de Giulietta RWD gaat krijgen met ook zo een scherp/puur rijgedrag dan gaat die waarschijnlijk bij bmw de puristen afsnoepen die voorheen om die reden een 1serie kochten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cob22 Bekijk Berichten
                                Schnippy Ik ben benieuwd feitelijk naar alfa, nooit echt mee gereden maar de giulia schijnt bijzonder puur/scherp te sturen. Als de opvolger van de Giulietta RWD gaat krijgen met ook zo een scherp/puur rijgedrag dan gaat die waarschijnlijk bij bmw de puristen afsnoepen die voorheen om die reden een 1serie kochten.
                                Er komt geen opvolger van de Giulietta…. want er is geen geld…(hele Europese auto-industrie zit in geld nood door hun eigen schuld....)

Tenminste zolang Alfa Romeo niet afgesplitst is van Fiat en zelfstandig op de beurs zit zoals Ferrari

Er komt alleen een ingekorte kleine versie (RWD) van de Stelvio, als concurrent voor het genre X1…

De BMW 1 (FWD) is er ook uit economische noodzaak…

Comment

Is dat zo dat alfa een suv zou uitbrengen onder de stelvio? Ik heb enkel nog maar het omgekeerde gehoord nl. een grotere suv. Het zou zeker de betere keuze zijn. Waar heb je dit gelezen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Senna4ever Bekijk Berichten
                                    Is dat zo dat alfa een suv zou uitbrengen onder de stelvio? Ik heb enkel nog maar het omgekeerde gehoord nl. een grotere suv. Het zou zeker de betere keuze zijn. Waar heb je dit gelezen?
                                    In Italië is er men op diverse sites al euforisch over de geboorte van verschillende kleine SUV’s voor Maserati en Alfa Romeo, want er is plaats in de fabriek van de Alfa Mito, die stopt…

Op 1 juni 2018 komt Sergio Marchionne met het (zoveelste) nieuwe bedrijfsplan van FCA….

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten

Er komt geen opvolger van de Giulietta…. want er is geen geld…(hele Europese auto-industrie zit in geld nood door hun eigen schuld....)

Tenminste zolang Alfa Romeo niet afgesplitst is van Fiat en zelfstandig op de beurs zit zoals Ferrari

Er komt alleen een ingekorte kleine versie (RWD) van de Stelvio, als concurrent voor het genre X1…

De BMW 1 (FWD) is er ook uit economische noodzaak…
                                      Een concurrent is het niet echt. De huidige X1 is fwd geworden... De oude E84 reed zo slecht nog niet.

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Working...
                                          X