Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Peugeot 508 II (2018)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Peugeot 508 II (2018)








  • #2
    De design-mayonaise pakt precies niet zo goed als op de 3008.
    Ik vind het zeker niet lelijk, maar de SUV is nog beter.
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

    Comment


    • #3
      lijnen van het Exalt prototype zijn er goed in te herkennen.
      maar dit is dan ook een stijlstudie van één of andere kunstenaar die voor één of ander frans boekje werkt. Ik hecht er weinig waarde aan.
      www.peugeotforum.be

      Comment


      • #4
        foto van French Classic Cars.

        2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
        2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
        2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

        Comment


        • #5
          deze circuleert al geruime tijd, maar opnieuw een stijlstudie van één of andere...
          www.peugeotforum.be

          Comment


          • #6
            Met de enorme vloedgolf aan cross-overs en SUV’s zou je bijna vergeten dat er ook nog zoiets bestaat als de middenklasse sedan. Peugeot is dat echter niet vergeten, getuige deze nieuwe 508!

            Dat is maar goed ook, want tussen de kersverse 3008 en 5008 oogt de in 2010 geïntroduceerde 508 toch wel wat bedaagd. De uitgebreide facelift van 2014, waarbij nieuwe verlichtingsunits scherper gelijnde bumpers werden toegevoegd, kan dat niet verhullen.

            Dat zal ongetwijfeld veranderen als de compleet nieuwe generatie in de showroom staat. Zoals dat gebruikelijk is bij eerste spionagebeelden, is de 508 hier nog met een dikke laag camouflagemateriaal bekleed. Net als de Renault Talisman is het een forse sedan die geen moeite lijkt te doen om z'n formaat te verhullen. De imponerende neus wordt gevolgd door een lange, snel aflopende daklijn en een relatief korte kont. Net als z'n recente merk- en concerngenoten zal de auto op het modulaire EMP2-platform staan, dat voor de gelegenheid wordt opgerekt naar proporties die het D-segment waardig zijn. Het ruimte-aanbod van de 508 moet dan ook dik in orde zijn. Behalve deze sedan komt er natuurlijk ook weer een stationwagen, ook een opgehoogde RXH-achtige versie ligt voor de hand.

            De eveneens gloednieuwe Opel Insignia mag zich inmiddels een concerngenoot noemen van deze Peugeot, maar de grote Opel is nog een echt General Motors-product. Technische overeenkomsten tussen beide D-segmenters zullen er dan ook niet of nauwelijks zijn. Zustermerk Citroën zet nóg meer in op SUV's en heeft vooralsnog alleen de C5 Aircross als C5-opvolger gepresenteerd. Die auto komt in 2018 naar Europa.













            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

            2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

            Comment


            • #7










              Bron: [www.carscoops.com]
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

              2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

              Comment


              • #8
                Grrr blijkbaar ook dat kleine stuurtje

                Comment


                • #9
                  Mooie sturen maken is blijkbaar een kunst waar PSA de laatste jaren niet in bedreven is.
                  Van toen tot nu:

                  MY2018 Renault Megane 1.5 TDCi
                  #6 MY2014 Volkswagen Golf 7 Variant 1.6TDi
                  #5 MY2018 Mercedes C180 W205: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...benz-w205-c180
                  #4 MY2014 Peugeot 508sw 1.6HDI
                  #3 MY2007 BMW E92 325i: http://www.autoforum.be/showthread.p...69#post4994369
                  #2 MY2012 Volvo C30 R-design 1.6HDI: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...drive-r-design
                  #1 MY1997 Golf 3 variant 1.9TDI

                  Comment


                  • #10
                    Impressie,



                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                    2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                    Comment


                    • #11
                      Dit lijkt me toch wel redelijk "far fetched" als ik de gefoliede auto hierboven zie.
                      Die break zou me anders zo wel kunnen bekoren.

                      Comment


                      • #12
                        Future Cars: Peugeot Brings Back Sexiness With New 508 Sedan.



                        French carmaker Peugeot has certainly given us some drastic variance in cars over the years; cue fantastic sporting GTi and World Rally cars and then
                        There are Pretenders among us.....
                        Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

                        Comment


                        • #13
                          Die begint er veelbelovend uit te zien.
                          Ik moet misschien nog terug gaan switchen bij mijn volgende.

                          Comment


                          • #14
                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                            2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                            Comment


                            • #15
                              Begrijp niet waarom ze bij Peugeot met dat kleine stuurtje en de teller boven het stuur werken. In testen zijn ze daar ook kritisch over. Volgens mij moet dat stuur toch te laag in je handen vallen ? En de tellers zijn dan toch dikwijls niet leesbaar ? Of is dat dashboard een stuk hoger opgebouwd zodat het stuur op dezelfde hoogte staat als bij andere wagens ?

                              Comment


                              • #16
                                Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                Begrijp niet waarom ze bij Peugeot met dat kleine stuurtje en de teller boven het stuur werken. In testen zijn ze daar ook kritisch over. Volgens mij moet dat stuur toch te laag in je handen vallen ? En de tellers zijn dan toch dikwijls niet leesbaar ? Of is dat dashboard een stuk hoger opgebouwd zodat het stuur op dezelfde hoogte staat als bij andere wagens ?
                                had het in een 5008 huurauto, 2500 km mee gereden. vond het prima, nooit last van gehad

                                Comment


                                • #17
                                  wie er last van heeft zit compleet fout. De vrouw is net geen 1.70 en ik net meer dan 1.9 en toch zitten we allebei gewoon goed in de auto met perfect zicht op de teller. Maar ge moet wel uw zitpositie juist instellen. Heb ondertussen ook al met de nieuwe 3008 gereden en daar net hetzelfde. Wie er slecht zicht op heeft zit in zijn auto zoals een aap in een kermisauto...
                                  www.peugeotforum.be

                                  Comment


                                  • #18
                                    Is louter op basis van testverslagen zoals hier dat ik mijn vraag stel. Daar klaagt men geregeld dat het stuur ofwel tussen je benen zit en als je het correct afstelt dat het dash niet kan aflezen...

                                    Kan me moeilijk voorstellen dat die mensen die toch ervaring hebben met verschillende automerken, als een aap in een auto zitten. Bovenkant stuur moet toch ongeveer in het verlengde van je schouder komen, lager zou beetje als bij een spelconsole zijn.

                                    Comment


                                    • #19
                                      Oorspronkelijk geplaatst door DHL
                                      Is louter op basis van testverslagen zoals hier dat ik mijn vraag stel. Daar klaagt men geregeld dat het stuur ofwel tussen je benen zit en als je het correct afstelt dat het dash niet kan aflezen...

                                      Kan me moeilijk voorstellen dat die mensen die toch ervaring hebben met verschillende automerken, als een aap in een auto zitten. Bovenkant stuur moet toch ongeveer in het verlengde van je schouder komen, lager zou beetje als bij een spelconsole zijn.
                                      Ik merk dat enkel nog als er iemand mee rijdt en daar een opmerking over maakt. Ik wissel vaak tussen mijn Peugeot en Volvo en merk daar niets van. Ik zit wel in alle wagens graag met mijn hoofd net niet tegen het dak.
                                      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                      '15 Volvo XC60 D3

                                      Comment


                                      • #20
                                        Als ik de kans heb, ga ik op het salon eens plaatsnemen in zo'n wagen... Is het enige merk die dat doet,geloof ik?

                                        Comment

                                        Working...
                                        X