Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 8-Serie Concept
Collapse
X
-
lets have some more member berries
-
BMW 8-SERIE LAAT MEER ZIEN
CAMOUFLAGE WORDT AFGEBOUWD
BMW brengt de 8-serie terug en met de Concept 8-Series gaf het merk daar al een zeer gedetailleerde vooruitblik op. De nieuwkomer is nu weer in camouflagepak opgedoken, maar laat nu meer zien dan ooit.
Eerder dit jaar trok BMW tijdens het Concorso d'Eleganza Villa d'Este het doek van de Concept 8-Serie, een studiemodel dat als voorbode dient van een volledig nieuwe 8-serie. Het is voor het eerst sinds de jaren 80 dat BMW een nieuwe 8-serie voert. Een onthulling lijkt niet lang meer op zich te laten wachten. De testmodellen worden namelijk langzaam van hun camouflagemateriaal ontdaan.
Eerlijk is eerlijk: inmiddels kunnen we ons al goed voorstellen hoe de productieversie wordt vormgegeven. De Concept 8-Serie leek, op wat typische conceptglimmers na, al klaar voor de markt en de M8 GTE die BMW onlangs liet zien, geldt natuurlijk als een goede indicatie van hoe de concept-car als productiemodel opdroogt. Op deze nieuwe spionagefoto's is de vorm van de koplampunits goed zichtbaar.
BMW brengt de nieuwe 8-serie als Coupé en als Cabrio op de markt. Beide smaken lijken als M8 op de markt te komen. Verwacht met name op die M-versies details van de M8 GTE, de raceversie van de 8-serie, terug te zien. Volgend jaar weten we meer!
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
-
BMW gaat ook in 2018 door met testrijden in de op stapel staande 8-serie. Vandaag is het de 8-serie Cabrio die meer van zijn productievorm laat zien.
BMW is al enige tijd druk in de weer met ingepakte exemplaren van zowel de nieuwe 8-serie Coupé als diens opengewerkte Cabrio-broer. Met de Concept 8-serie gaf BMW al een behoorlijk gedetailleerde vooruitblik op de 8-serie Coupé en dit gesnapte testmodel geeft een heel goed beeld van wat we van de 8-Serie Cabrio kunnen verwachten.
Het is voor het eerst dat de 8-serie als Cabrio beschikbaar komt, en dat is niet de enige primeur die hand in hand gaat met de komst van de 8-serie. BMW heeft namelijk een beestachtige M8 in het vat zitten, iets wat we bij de oer-8 nooit officieel zagen. Een onthulling verwachten we tijdens de Autosalon van Genève in maart van dit jaar.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
BMW TOONT INGEPAKTE 8-SERIE
TERUGKEER 8-SERIE BIJNA REALITEIT
BMW's 8-serie is samen met de Z4 een auto die de afgelopen periode zeer vaak in camouflagetrim is opgedoken. Nu laat ook BMW zelf foto's van het op stapel staande gereïncarneerde model los.
BMW brengt de 8-serie dit jaar nog op de markt en met de introductie van het model, de Coupé komt eerder dan de Cabrio, brengt het merk een oude bekende modelserie terug. Net als dat het voor het eerst is dat een 8-serie Cabrio in de showrooms van BMW te vinden zal zijn, is het tevens voor het eerst dat de auto als M8 verschijnt.
Met een set foto's van een ingepakte 8-serie Coupé en een schimmige plaat van een plakkerloze achterzijde van de nieuwe coupé, warmt BMW op voor de komst van de auto. Het merk laat weten dat het de 8-serie de afgelopen periode uitvoerig aan de tand heeft gevoeld op het Italiaanse Aprillia-circuit. BMW benadrukt dat de auto in staat is tot het bieden van comfort, maar direct ook veeleisende sportievelingen kan bedienen.
Waarschijnlijkt trekt BMW de 8-serie tijdens de Autosalon van Geneve in maart officieel onder het doek vandaan. Deze Concept 8-Series gaf al een nauwkeurige indicatie van wat BMW voor ons in petto heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenHet is tot al lang geweten hoe die eruit ziet? Hij rijdt al rond in race trim op 24h races.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Neen want BMW heeft al laten weten dat hij qua carrosserie er exact het zelfde uitziet minus de spoilers en andere downfoce attributen.
Is trouwens te zien op de gelekte foto's van die witte 8 serie bij de dealer. 1 op 1
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenNeen want BMW heeft al laten weten dat hij qua carrosserie er exact het zelfde uitziet minus de spoilers en andere downfoce attributen.
Is trouwens te zien op de gelekte foto's van die witte 8 serie bij de dealer. 1 op 1
Verstuurd vanaf mijn A0001 met TapatalkEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment