Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VW Golf 8 (2019)
Collapse
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
-
'LAATSTE TESTFASE GESTART'
VOLKSWAGEN TOONT ZÉLF NIEUWE GOLF
Volkswagen toont zélf een afbeelding van de volledig nieuwe Golf. De achtste generatie Golf gaat volgens zijn scheppers zijn laatste testfase in.
Eind oktober schuift Volkswagen een nieuwe Golf naar voren, een auto die zijn publieksdebuut dus níet tijdens de IAA van Frankfurt beleeft. Volkswagen zet tijdens die show vooral de ID.3 naar in de spotlights. De nieuwe Golf gaat volgens Volkswagen nu zijn laatste testfase in.
Het merk stuurt een foto van een ingepakte Golf 8 de wereld in, een testauto met bijzondere camouflage. De complete koets is bedenkt met wit-zwarte lijnen en op de flank valt modelnaam Golf te lezen. De nieuwe Golf krijgt géén volledig elektrische versie, daar het merk daar de ID.3 straks voor heeft. Reken in ieder geval wel op benzine- en dieselversies en op versies daarvan met mild-hybrid techniek. Natuurlijk volgen er straks ook weer sportieve GTI- en R-smaken. In oktober weten we meer.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
It’s Official: 2020 Volkswagen Golf Mk8 Isn’t Coming To Frankfurt Motor Show
Confirming earlier rumors and reports about the all-new and all-important, eighth generation Golf skipping the 2019 Frankfurt Motor Show next week, Volkswagen has told CarScoops that it won’t be bringing the hatch to Germany’s largest motoring event.
“The new Golf will not be presented at the IAA, there will be another event soon”, a Volkswagen spokesperson told us. It seems that the Germans want to put the focus on the equally important, ID.3 electric hatch that will be revealed in production guise in Frankfurt.
Should they want to meet the deadline and deliver the first units of the Golf Mk8 by the end of the year, then that event will probably be hosted shortly after Frankfurt. CarScoops understands that the 2020 Golf reveal will likely happen in October.
Bron: [www.carscoops.com]Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenBenieuwd naar de Hybride. Zou 300 pk krijgen gecombineerd vermogen. 2.0 TSI in plaats van 1.4 TSI.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Comment
-
De nieuwe R komt met 330pk. GTI met 235 en GTI Club met 290pk.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
het kan nochthans goed helpen om de doelstellingen te gaan halen, de hybride-gti kwa prestige boven de reguliere te zetten, maar dan nog blijft het gewichtsnadeel spelen voor circuit
(deels)electrisch is alle geluk wel hip aan het worden, geen 1 persoon haalt de badges eraf, eigenaars zijn trots
Comment
-
Comment
-
Je moet het VW groep wel nageven : ze slagen erin om hun opvolger telkens niet te veel laten af te wijken van zijn voorganger, waardoor het model er vertrouwd blijft uitzien. De 9 reeks van Porsche op kop.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenJe moet het VW groep wel nageven : ze slagen erin om hun opvolger telkens niet te veel laten af te wijken van zijn voorganger, waardoor het model er vertrouwd blijft uitzien. De 9 reeks van Porsche op kop.
Comment
-
Comment