Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fiat 127 (2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Zou zo cool zijn!

Comment

Dit moet ik hebben

Al denk ik spijtig genoeg dat dit inderdaad NOOIT zal uitgebracht worden... we hebben al meer veelbelovende dingen gezien van de Fiat-groep waar uiteindelijk niks mee gedaan wordt (denk maar aan die Lancia Fulvia van enkele jaren geleden)

Hopelijk ben ik totaal mis met deze veronderstelling

Comment

Heel erg knap, ook stoerder (en mannelijker) dan de 500 (die ik ook heel erg kan smaken). Fiat weet wel hoe het een retromodel moet uitbrengen, de zijkant doet me wel wat denken aan een ford fiesta van vroeger. Maar het is zeker stoer charmant karretje, ik zou er mezelf in zien rijden.

Comment

graag in Abarth-uitvoering aub

Comment

Doe mijn het origineel maar zoals hij op die foto staat.

Comment

designed according to the stylistic canons of the 1970s, the concept vehicle sees a resurrection of pio manzu's original fiat 127.
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Faaaaak, Dan wordt ik ook Fiat koper denk ik
                Vorige week nog werd er een remake gepresenteerd van de Oer Panda, nu dit!!!! Ik vind hem echt geslaagd, maar zou het liever zien als een low budget karretje ipv stijlicoon....

Waarom begint niet elk merk terug zo
                www.opelklassiek.be

Comment

zalig ! voor mij ook een abarth alstublieft !
                  2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                    Het had ook evengoed een Golf I remake kunnen zijn hé. Ik vind hem wel mooi, maar of het gaat aanslaan dat is nog maar de vraag.
                    Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk Berichten
                    Heel erg knap, ook stoerder (en mannelijker) dan de 500 (die ik ook heel erg kan smaken). Fiat weet wel hoe het een retromodel moet uitbrengen, de zijkant doet me wel wat denken aan een ford fiesta van vroeger. Maar het is zeker stoer charmant karretje, ik zou er mezelf in zien rijden.

Toch vreemd hoe de vermeende superioriteit van Duitse (Golf) of als Duits gepercipieerde (Fiesta) auto's ertoe leidt dat een remake van een Fiat (de 127) die ouder is dan beide hele of halve Duitse auto's wordt beschouwd als een imitatie van Duitse voorbeelden.

De Fiat 127 is op de markt gekomen in het voorjaar van 1971, de Golf I in 1974 en de Ford Fiesta in 1976. Aanvankelijk was de 127 een tweedeurs, met een klein kofferklepje, maar reeds in 1972, dus nog voor de marktintroductie van de Golf kwam een driedeursversie, met grote achterklep uit.

De designer van de Golf I, Giugiaro, heeft ongetwijfeld inspiratie gezocht bij het toen baanbrekende design van zijn Turijnse stadsgenoten van Fiat. De Golf I was wel een (half) maatje groter dan de 127.

De Ford Fiesta I van zijn kant was door Ford expliciet bedoeld als een rechtstreekse reactie op de Fiat 127, en was er qua vormentaal dan ook heel duidelijk door geïnspireerd.

Comment

De voorkant mag nog aangepast worden maar over het algemeen zeer geslaagd!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk Berichten

De Fiat 127 is op de markt gekomen in het voorjaar van 1971, de Golf I in 1974 en de Ford Fiesta in 1976. Aanvankelijk was de 127 een tweedeurs, met een klein kofferklepje, maar reeds in 1972, dus nog voor de marktintroductie van de Golf kwam een driedeursversie, met grote achterklep uit.

De designer van de Golf I, Giugiaro, heeft ongetwijfeld inspiratie gezocht bij het toen baanbrekende design van zijn Turijnse stadsgenoten van Fiat. De Golf I was wel een (half) maatje groter dan de 127.
                        en fiat bij renault (16)

Comment

Mooi, maar hier zit mss wel niemand op te wachten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                            Mooi, maar hier zit mss wel niemand op te wachten.
                            Ik zou niet weten waarom niet?

Misschien kan dit ook aanzien worden als de opvolger van de MiTo? (in één van die tekeningen staat ook een MiTo)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
                              zalig ! voor mij ook een abarth alstublieft !
                              Abarth Abarth, iedereen wil direct de Abarth.

Laat hem eerst maar het levenslicht zien en dan klappen we verder

Voor mij een Twin-air of atmosferische 1.2 graag

Comment

Zeker een mooi ding. Al is het natuurlijk gewoon het retro-gevoel dat speelt.

Ik vind het wel weer grappig als ik bovenstaande reacties lees. Iedereen wil hem weer hebben , zij het in Abarth of niet. Maar als het er op aankomt én de wagen komt er echt, is er geen hond die hem koopt.
                                Hoeveel Punto Abarths zien jullie in het straatbeeld? Terwijl iedereen er zo lovend over is (ook ik vind hem best OK) koopt niemand die.
                                King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                                2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

zever

Comment

Idd zever, liever met dit rond rijden dan mijn huidige corsa D.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                                      Idd zever, liever met dit rond rijden dan mijn huidige corsa D.
                                      En het is niet dat iedereen enthousiast is over de (mogelijke) komst van een auto hem ook gaat kopen. Van een Punto Abarth weet je op voorhand dat je die niet enorm veel gaat tegenkomen... .

Denk dat de Fiat-groep een nieuw model dat op veel enthousiasme kan rekenen op dit moment ook wel kan gebruiken?

Comment

Doet mij vanachter zelf denken aan de ritmo

Dit is een van de mooiste nieuwe Fiat creaties !
                                        Benzine
                                        '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                        '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                        Diesel
                                        '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                        '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                        '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                        '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                        '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk Berichten
                                          Zeker een mooi ding. Al is het natuurlijk gewoon het retro-gevoel dat speelt.

Ik vind het wel weer grappig als ik bovenstaande reacties lees. Iedereen wil hem weer hebben , zij het in Abarth of niet. Maar als het er op aankomt én de wagen komt er echt, is er geen hond die hem koopt.
                                          Hoeveel Punto Abarths zien jullie in het straatbeeld? Terwijl iedereen er zo lovend over is (ook ik vind hem best OK) koopt niemand die.
                                          De 500 verkoopt toch heel goed en daar was iedereen ook erg positief over toen hij uitkwam... En de 500 Abarth zie ik toch ook regelmatig rondrijden hier.

Comment

Working...
                                          X