Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ferrari-SUV F16X (2021)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Klopt wat je zegt, maar er was eens een tijd geleden een interview met iemand van Porsche die wel zei dat de reden dat ze zoveel verschillende 911 versies kunnen uitbrengen, te danken is aan het succes van de suv range.

Dat het moet opbrengen is uiteraard ook belangrijk.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

'FERRARI KOMT MET SUV EN ELEKTRISCHE SUPERCAR'

'WAT TESLA KAN, KUNNEN WIJ OOK'

Sergio Marchionne, CEO van Fiat Chrysler Automobiles, heeft weer op kenmerkende wijze van zich laten horen. De topman heeft tijdens de North American International Auto Show bevestigd dat Ferrari met een elektrische supercar én met een SUV op de proppen komt.

Dat meldt Reuters op basis van een gesprek met topman. "Als er een elektrische supercar gemaakt gaat worden, dan zijn wij de eerste," aldus Marchionne. "Mensen verbazen zich over wat Tesla kan. Ik probeer niet te bagatelliseren wat Elon Musk heeft gedaan, maar ik denk dat wij dat allemaal kunnen." Daarbij vergeet Marchionne voor het gemak even dat fabrikanten als Rimac al een volledig elektrische supercar hebben gebouwd.

Volgens de topman is Ferrari genoodzaakt om een elektrische supercar aan zijn gamma toe te voegen. "We doen het omdat we het moeten doen." Verder heeft Marchionne bevestigd dat Ferrari omstreeks 2019/2020 met een SUV op de markt komt. Die hoogpotige zal "[...] de snelste SUV op de markt" zijn. Grote beloften, de toekomst zal uitwijzen of Ferrari die waar kan maken.

Bron: Autoweek
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

De 'groten' gaan zich moeien... komen leuke dingen af denk ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
          De 'groten' gaan zich moeien... komen leuke dingen af denk ik
          Ze moeten wel of ze hebben afgedaan, zelfs de rijken op aarde willen voor een keer hetzelfde als het plebs, een SUV! Kassa, kassa is de boodschap...
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Ze moeten wel of ze hebben afgedaan, zelfs de rijken op aarde willen voor een keer hetzelfde als het plebs, een SUV! Kassa, kassa is de boodschap...
            Ja, kan ze wel begrijpen hoor. Zo ne SUV voor in de week (boodschappen en zo), ne cabriolet in de zomer, eentje voor circuit en eentje voor in't weekend..Zo kunnen ze iedereen bedienen . Stel u voor dat ze anders ne Lambo kochten voor in de week lol.

Comment

zucht, gaat mijn favoriete merk er ook aan beginnen..

Comment

Deze had je kunnen zien aan komen, toen Lamborghini er met eentje op de proppen kan natuurlijk, maar de heritage van Ferrari komt het in ieder geval niet ten goede

Comment

Maar is dit niet een beetje hetzelfde zoals Porsche destijds met diesels begon ? Toen waren er velen teleurgesteld in Porsche, maar voor het merk zelf was dit wel een goeie zaak. Denk dat ze niet echt anders kunnen dan tendenzen te volgen om rendabel te blijven.
                  Rolls, Bentley, Frrari, Lambo... ze springen allemaal op de kar hee. En die Lambo Urus wordt blijkbaar toch goed onthaald ?
                  En de opbrengsten laten hen toe om te blijven investeren in nieuwe zaken.

Comment

Maar is dit niet een beetje hetzelfde zoals Porsche destijds met diesels begon ? Toen waren er velen teleurgesteld in Porsche, maar voor het merk zelf was dit wel een goeie zaak. Denk dat ze niet echt anders kunnen dan tendenzen te volgen om rendabel te blijven.
                    Rolls, Bentley, Frrari, Lambo... ze springen allemaal op de kar hee. En die Lambo Urus wordt blijkbaar toch goed onthaald ?
                    En de opbrengsten laten hen toe om te blijven investeren in nieuwe zaken.
                    Zo is het inderdaad! Heritage? Who cares? Hier en daar een merkliefhebber, daar kan niemand van leven. Money, money, money!

Comment

Als elektrisch echt doorbreekt vrees ik voor de mooie motoren met een pak vermogen, mooie klank,.. moest dat verdwijnen... Dat zou pas jammer zijn.

Comment

Als elektrisch echt doorbreekt vrees ik voor de mooie motoren met een pak vermogen, mooie klank,.. moest dat verdwijnen... Dat zou pas jammer zijn.
                        En downsizen. Zo'n BMW 3.10i (3 cilinder) of 5.14i. Kan al niet meer wachten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

En downsizen. Zo'n BMW 3.10i (3 cilinder) of 5.14i. Kan al niet meer wachten
                          Nie zeggen of ge brengt ze nog op ideeen lol...

Comment

Nie zeggen of ge brengt ze nog op ideeen lol...
                            Oh maar, dat zijn geen ideeën meer hé, da's nog kwestie van even geduld

Comment

Wij gaan daar nog wakker van liggen, en onze kinderen misschien ook nog, maar de generatie daarna heeft nooit verbrandindsmotoren gekend dan

Mijn zoontje weet ook niet wat de warmte van het geluid van een echte grammafoonplaat is. Dus nooit gekend is ook niet bemind.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Wij gaan daar nog wakker van liggen, en onze kinderen misschien ook nog, maar de generatie daarna heeft nooit verbrandindsmotoren gekend dan

Mijn zoontje weet ook niet wat de warmte van het geluid van een echte grammafoonplaat is. Dus nooit gekend is ook niet bemind.
                                Ja da's waar, die gaan dan auto's op een andere manier bekijken. Heb de indruk dat de jonge gasten van tegenwoordig minder interesse hebben in auto's, moto', brommers dan wij indertijd.

Comment

Dat is ook zo. Bij ons in den tijd was dat idd anders. Ik had al verschillende kwartet spellen over auto's
                                  Mijn vader hield zich dan ook wat bezig met opknappen van auto's en moto's. Daarna had mijn moeder en toenmalige stiefvader een transportfirma waar ik alle schoolvakanties aan de camions zat te werken.

En dan keken we natuurlijk uit naar ne brommer. Zo snel het kon rijbewijs gaan halen en direct een occasie MTX'ke, terwijl eigenlijk iedereen ne Camino had

En dan 18 jaar en otto. Omdat we toen in den tijd geen geld hadden, begonnen we met wrakken te rijden Tegenwoordig krijgen die jong gasten al ne splinternieuwe A3 als ze nog op school zitten.

Comment

Ja da's waar, die gaan dan auto's op een andere manier bekijken. Heb de indruk dat de jonge gasten van tegenwoordig minder interesse hebben in auto's, moto', brommers dan wij indertijd.
                                    Klopt! Zie dat ook bij mijn zoon en zijn vrienden. Ze willen wel een auto maar dat is het dan ook. Denk niet dat ze weten waar ze olie, koelvloeistof of sproeiwater moeten inkappen

Ik was vroeger altijd iets aan mijn auto aan 't doen of accessoires aan 't bijplaatsen, droomde er zelfs van 's nachts

Maja, andere generaties, andere interesses. Hier op het forum zitten gelukkig nog een paar jonge gasten die het wel interesseert

Comment

jij hebt dan nog een zoon...dochters zijn daar al helemàààl niet mee bezig.

Alhoewel mijn jongste toch wel stiekem een Maserati en een Tesla wil ;-)

Comment

Toen 17 jaar was had ik maar 2 grote 'interesses' in mijn leven

Comment

Toen 17 jaar was had ik maar 2 grote 'interesses' in mijn leven
                                          En wat is er ondertussen veranderd dan?

Comment

Working...
                                          X