Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ferrari-SUV F16X (2021)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

En wat is er ondertussen veranderd dan?
    Hahaha... rood tot achter mijn oren lol...

Comment

Impressie,

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Dat beloofd.

Comment

Lambo lijkt me momenteel mooier, maar ja dit is een impressie hee

Comment

Ik zie dit topic nu pas. Gaat nu ook Ferrari al SUV's beginnen maken? Dan ist omzeep...
            2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Zal toch nog iets langer duren

OVER VIER JAAR DE EERSTE SUV!

TOT 2022 VIJFTIEN NIEUWE (HYBRIDE) FERRARI'S

Meer nieuws vanuit Maranello. Tijdens een bijeenkomst voor investeerders is meer bekend geworden over toekomstige modellen van Ferrari, waaronder een SUV!

Ferrari wil dat in 2022 60 procent van de modellen is voorzien van hybride aandrijving. Ook is het Italiaanse bedrijf van plan in dat jaar met zijn eerste SUV te komen. Dat meldde de nieuwe topman van het iconische sportwagenmerk, Louis Camilleri, op een investeerdersbijeenkomst op het hoofdkantoor in Maranello.

In de komende jaren is Ferrari van plan vijftien nieuwe modellen uit te brengen, waaronder dus de eerste SUV, de Purosangue ('Volbloed'). Camilleri blijft verder mikken op een verdubbeling van het bedrijfsresultaat in 2022 tot 2 miljard euro. Die doelstelling werd uitgesproken door zijn in juli overleden voorganger bij Ferrari, Sergio Marchionne. Volgens Camilleri is deze doelstelling ambitieus, maar haalbaar.

De omzet zou in 2022 moeten stijgen van vorig jaar € 3,5 miljard naar € 5 miljard. Vanochtend doken de Monza SP1 en SP2 al op vanuit Ferrari's hoofdkantoor.

Bron: Autoweek

Comment

4 jaar is lang, kan goed zijn dat de SUV rage tegen dan al over is onder druk van uitstoot cijfers. Minder van belang voor Ferrari publiek natuurlijk, maar toch.

Comment

Ferrari Purosangue SUV set for 2022 launch

Ferrari boss Louis Camillieri also repeated that the brand will launch its first SUV model in 2022. Camillieri said that he was “not concerned on being too late” to market with their SUV, but “more concerned on being the best and I’m quite confident we will be. It takes time to get the best thing. I’m confident it will be spectacular and within our DNA.”

Bron: Carscoops

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                      Ferrari wil naar verluidt een stevig graantje meepikken van de groeiende vraag naar sportieve terreinwagens (SUV's). Het bedrijf komt volgens bronnen in 2021 met een SUV-model op de markt dat mede moet bijdragen aan het verdubbelen van de winst van het automerk tegen 2022.

In het vijfjarenplan dat topman Sergio Marchionne voor ogen heeft, komt het aantal auto's dat op jaarbasis wordt geleverd boven de 10.000 uit. Volgens de bronnen wordt het plan met daarin ook de SUV begin 2018 wereldkundig gemaakt.

Met name in Azië gaan de SUV gretig aftrek vinden, zo verwacht Ferrari. Momenteel is het sportwagenmerk goed voor meer dan 7.000 auto's. De verkoopverwachting van een SUV schat het bedrijf op 2.000 op jaarbasis.

Ferrari is overigens niet de eerste maker van sportwagens die zijn horizon verbreedt door SUV's te gaan produceren. Onder andere Porsche, Maserati en Bentley gingen de Italianen al voor. Een definitieve beslissing over de SUV door Ferrari is volgens de bronnen nog niet genomen.

Het is best dat Ferrari geen SUV bouwt. De Bentayga verkoopt niet zo goed in Europa
                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Ziet er slecht uit, mensen die me zulke sportwagens rijden zouden ze moeten afschieten! Das om te zeggen ik rij me ne Ferrari, ma tliefst groot en lomp genoeg da ik me toch nog veilig kan voelen... Hetzelfde met die Urus, ook zo een gedrocht. Snap er helemaal niets van, als ge dan toch zoveel geld ed, ik droom bijvoorbeeld van een Ferrari 458 Italia, kzout wel weten!!
                        Last edited by ; 15/03/2019, 18:10.

Comment

Awel Geert, als ge genoeg geld hebt voor beide, dan koopt ge beide hee, ne 458 en ne SUV :-)
                          Ik zou 't wel willen, zo een Urus, lekker in your face gehalte, iedereen op stang jagen :-D :-D
                          Ik zou er mijn zoon mee naar de klimaatbetoging voeren :-P

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                            Das om te zeggen ik rij me ne Ferrari, ma tliefst groot en lomp genoeg da ik me toch nog veilig kan voelen...
                            Ik denk dat degenen die hem kopen vaak omgekeerd redeneren:

Ik rij met ne grote lompe maar veilige auto en liefst van al ne Ferrari of Lamborgini.
                            De mensen uit jouw groep kopen waarschijnlijk een Lamborghini Nitro 130.

KLIK |&| KLAK

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
                              Awel Geert, als ge genoeg geld hebt voor beide, dan koopt ge beide hee, ne 458 en ne SUV :-)
                              Ik zou 't wel willen, zo een Urus, lekker in your face gehalte, iedereen op stang jagen :-D :-D
                              Ik zou er mijn zoon mee naar de klimaatbetoging voeren :-P
                              Klimaatbetoging is even belachelijk als die Ferrari, Porsche en Lamborghini SUV's, op da gebied zitten ze op hetzelfde niveau.

Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
                              Ik denk dat degenen die hem kopen vaak omgekeerd redeneren:

Ik rij met ne grote lompe maar veilige auto en liefst van al ne Ferrari of Lamborgini.
                              De mensen uit jouw groep kopen waarschijnlijk een Lamborghini Nitro 130.

Comment

FERRARI KOMT ÉCHT MET ’N SUV!

BLIK TO THE FUTURE: FERRARI SUV

Vele Italianen hadden je een flink pak rammel gegeven als je pakweg twintig jaar geleden zou hebben beweerd dat hún Ferrari met een SUV zou komen. Nu is het dan zover: naar verluidt introduceert Maranello in 2020 zijn eerste SUV.

Een tekenaar maakte voor ons deze digitale impressie. Kijk dus niet raar op als binnen twaalf maanden een productierijpe versie van deze rode Ferrari-SUV deze website opfleurt. Via de officiële kanalen is nog niet veel bekendgemaakt, maar in de loop der jaren zijn er verschillende uitspraken gedaan.

Enkele maanden voor zijn overlijden beloofde topman Sergio Marchionne ons nog dat de SUV “de snelste SUV op de markt” zou worden. De Italiaan verklapte dat we tot 2020 geduld moeten hebben. Nu waren zijn uitspraken niet altijd even geloofwaardig, dus wellicht moeten we nog iets meer geduld hebben. Feit is dat de auto eraan komt!

Met de SUV zet Ferrari uiteraard een unieke stap voor het merk. 2019 gaat de boeken in als een druk jaar voor het merk, want met auto's als de Roma, 812 GTS en SF90 eisten de Italianen de afgelopen twaalf maanden veel aandacht op. Auto's als de nieuwe DBX, Urus en Cayenne Turbo kunnen hun borst natmaken met de komst van deze nieuwe SUV.

Impressie:

Comment

Maserati Levante

Lamborghini Urus

Porsche Cayenne/AM DBX

Bentley Bentayga

Ferrari SUV

Rolls-Royce Cullinan

Tot zover mijn mening over de uber SUV's.

Comment

De Ferrari is er wel nog niet hé, zijn nog maar impressies. Kwestie van eventueel nog een kotssmiley toe te voegen of te verwijderen, afwachten dus!

Binnen een paar jaar zijn die ook nog allemaal elektrisch

Comment

Afgaand op de impressie ook niet echt een schoonheid.

Comment

Nu dus the real stuff, of toch bijna...

2022 Ferrari Purosangue SUV Spotted In Maranello Wearing A Weird Disguise

Comment

Dit lijkt meer een Maserati te zijn.
                                          freude am fahren

Comment

Working...
                                          X