Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen ID.4 - Crozz (2020)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door RockyGervais Bekijk Berichten
    Als ik me niet vergis wordt deze ID.4 vandaag officieel voorgesteld?
    Iemand een idee waar dat online te volgen zou zijn? En wanneer?
    Om 17u.(Zie link)

https://www.youtube.com/vw
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Amerikaanse voorstelling:

Comment

Staat bij 'nieuwe auto's' ondertussen.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

'COUPÉVERSIE' ID4 VOOR HET EERST TE ZIEN!

VOLKSWAGEN ID5 KLAAR VOOR 2021

De Volkswagen Group oefent maar wat graag wat druk uit op zijn SUV's. In letterlijke zin. Het concern drukt plat wat er plat te drukken valt en dus is het geen verrassing dat ook de elektrische Volkswagen ID4 een broertje met een sportiever ogende daklijn naast zich krijgt. Voor het eerst in beeld: de Volkswagen ID5!

Wie niet warm loopt voor SUV's en cross-overs heeft ongetwijfeld ook niets met de nieuwste trend in SUV-land: coupé-SUV's. Hoewel SsangYong jaren geleden enigszins werd uitgelachen om de Actyon met zijn sterk aflopende daklijn en markante voor- en achterzijde, zijn 'coupéversies' van SUV's inmiddels steeds normalere verschijningen. Mercedes-Benz heeft Coupé-smaken van de GLC en GLE, BMW heeft voor de X4 en X6 op het dak van de X3 en X5 gezeten en zelfs een merk als Porsche doet met de Cayenne Coupé vrolijk mee met de platdruktrend. Skoda heeft in China een coupéversie van de Kodiaq op de menukaart staan en Volkswagen verkoopt in dat land al de Teramont X en Tayron X, maar in Europa zijn coupé-SUV's van de Volkswagen Group verder nagenoeg onbekend. Dat gaat snel veranderen. De Skoda Enyaq krijgt een coupébroer en ook de recent onthulde Volkswagen ID4 krijgt gezelschap van een model met een sterker aflopende daklijn. Die laatste is nu voor het eerst voor de lens van onze spionagefotograaf verschenen.

In een conference call bevestigde Volkswagen-CEO Ralf Brandstätter onlangs aan AutoWeek dat het merk zijn ID-familie, die nu uit de ID3 en ID4 bestaat, volgend jaar uitbreidt met de ID5. Inderdaad, een coupéversie van de ID4. Volkswagen lijkt in korte tijd een passie voor gekke stickervelletjes te hebben ontwikkeld. Zo deed het merk onlangs zijn best om de op stapel staande ID6, een zevenzitsversie van de ID4 met drie zitrijen, vermomd als Peugeot 5008 de weg op te sturen en ook voor het camouflagewerk van de ID5 heeft Volkswagen zijn lolbroek aangetrokken. Hoewel het model overduidelijk als Volkswagen is te herkennen, heeft het merk de ID5 een Kia Stonic-achtig snuitje gegeven.

Naar verluidt heeft Volkswagen sportieve GTX-uitmonsteringen van zowel de ID4 als ID5 in het vat zitten. De auto op deze foto's zou zomaar de ID5 GTX kunnen zijn. Onderaan de achterbumper nemen we namelijk twee openingen waar, die de suggestie wekken dat hier de uitstroomopeningen van het uitlaatsysteem zijn gehuisvest. Dat heeft de reeds bekende ID4 niet. Daarbij zien we onderaan de achterruit een achterspoiler, al is het mogelijk dat dat designelement niet puur is voorbehouden aan de sportieve GTX-uitvoering. De ID5 staat volgend jaar bij dealers.

Comment

als je die knik ziet vanvoor... precies al een accident gehad
            www.peugeotforum.be

Comment

De naamkeuze ID5 is nog niet zeker.

Comment

2021 Volkswagen ID.5 full electric prototype spied testing at the Nürburgring

Comment

Comment

PLATGEDRUKT

VOLKSWAGEN ID5 SCHEURT OVER DE RING

De Volkswagen ID4 krijgt in de vorm van de ID5 een coupébroer naast zich. Op een nieuwe set spionagefoto's is die Volkswagen ID5 op Nürburgring-Nordschleife tijdens testwerk in actie te zien.

Als autofabrikant hoef je tegenwoordig over niet al te veel fantasie te beschikken om een nieuwe carrosserievariant aan het gamma toe te voegen. Pak het kleimodel van een van je cross-overs of SUV's erbij, laat iemand op de achterkant zitten en de basis voor een nieuwe coupé-SUV is gelegd. BMW en Mercedes-Benz passen die truc al jaren toe en ook de Volkswagen Group komt met SUV's met een sterker aflopende daklijn. Skoda introduceert de Enyaq Coupé iV en Volkswagen drukt voor de ID5 op deze foto's de daklijn van de ID4 omlaag.

De Volkswagen ID5 deelt zijn techniek logischerwijs met de ID4 en dus kun je waarschijnlijk op 55 kWh, 62 kWh en 77 kWh accupakketten en 0p elektromotoren met vermogens van 180 pk, 204 pk, 265 pk en 306 pk rekenen. Net als bij de ID4 is die 306 pk aandrijflijn voorbehouden aan de ID5 GTX. Het GTX-label moet je feitelijk zien als het GTI-label voor de elektrische modellen van Volkswagen. We verwachten dat Volkswagen begin volgend jaar het doek trekt van de ID5.

Comment

Working...
                    X