Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik snap niet waarom Mercedes zijn nieuwe dashboard schermen niet inwerkt in het interieur, in plaats van zoals nu een gigantische ipad met omranding er op te plakken.
Doet toch wel af van het premium gevoel. De Tesla middenconsole vind ik geen mooie evolutie maar dat zat er aan te komen. Audi en Range Rover hebben dit mijn inziens toch meer geharmoniseerd met het interieur.
zijn nog de flanken van de toch - nog steeds - erg knappe 222, ziet er imo (merkenlover) nog steeds beter uit als de recentere bmw of audi
dus puur een impressie, zal hopelijk wel meevallen
De nieuwe Mercedes-Benz S-klasse is weer in camouflagetrim opgedoken. De nieuwe topsedan komt volgend jaar al op de markt.
De komst van een nieuwe S-klasse is natuurlijk altijd een belangrijk moment, zeker omdat Mercedes-Benz zijn vlaggenschip volstopt met de nieuwste technologieën. Het huidige model stamt uit 2013 en werd vrij recent op de snijtafel gelegd. De nieuwe S-klasse maakt naar verwachting vooral stappen op het gebied van autonomie. Waar het huidige model in staat is om op niveau 2 autonoom te rijden, moet de nieuwe generatie dat zeker op niveau 3 kunnen. Dat betekent: handjes van het stuur, tenzij zich er situaties voordoen waarin je wél zelf moet hoepelen.
De nieuwe S-klasse komt er net als het huidige model ook in een plug-in hybride versie, al verwachten we niet dat er een volledig elektrische versie in het verschiet ligt. Mocht die er wel komen, dan schaart Mercedes die auto ongetwijfeld onder zijn EQ-label. Reken natuurlijk wel weer op de komst van AMG-versies én van een extra weelderig uitgevoerde Mercedes-Maybach variant.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment