Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes S-klasse (2020)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oei oei... Ben al geen grote fan van de meeste MB interieurs, maar dit zeker niet. Lijkt eerder op een wat aangeklede Renault Scenic stijl... Precies gelukkig wel wat minder bling bling goedkoop ogende chromé toestanden, dat dan weer wel.
    Afgezien daarvan zal het waarschijnlijk toch weer de best rijdende limousine in zijn klasse worden.

Comment

Interieur gaat gewoon richting de toekomst,één en al beeldscherm!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Tja, ik denk dat je nog veel van deze schaamte gaat zien in de nabije toekomst

Wacht toch maar betere foto's af. Het gaat er in ieder geval dichtbij zijn als je de interieurfoto's van de proto ziet op de vorige pagina.
        Net gehoord dat die foto effectief het echte interieur is, weg klasse zeg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Net gehoord dat die foto effectief het echte interieur is, weg klasse zeg
          Zoals ik al dacht dan. Ik heb daar weinig problemen mee, binnenkort is het allemaal van dat, daarom dat ik er al zelf mee begonnen ben

Jupiter hierboven in post 62 vat het juist samen.
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

je hebt alvast met deze dash hetzelfde wijds zicht op de wereld, nergens gestoord, behalve door de ster waar je je leert op richten

maar, maar...auto's worden even sexy als koelkasten

Comment

2020 Mercedes-Maybach S-Class Flaunts Its Supersized Body In New Spy Photos

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

MERCEDES-MAYBACH S-KLASSE IN BEELD

De nieuwe Mercedes-Benz S-klasse kwam eerder al in gecamoufleerde vorm voorbij. Wie nu een Maybach heeft en zich afvraagt of dat genoegen ook in de toekomst mogelijk is, wordt vandaag gerustgesteld.

Dat we hier een Maybach voor de lens hebben, is geen vraag. De fotograaf moest bijna z’n panorama-modus uit de kast trekken om de auto op de foto te krijgen, zó lang is deze maximaal luxe super-Benz. Daarmee wijkt de auto qua concept niet af van de huidige Maybach, die ook als de ultieme chauffeursauto geldt.

Voor- en achterzijde wijken niet significant af van die van de reguliere nieuwe S-klasse, of het moet de grille met verticale spijlen zijn. Zoals de huidige S-klasse vanaf 2013 een blauwdruk was voor de kleinere Mercedes-sedans, zo dient de nieuwe ongetwijfeld weer als voorbeeld. De achterlichtunits zijn horizontaal georiënteerd, de koplampen krijgen ook een nieuwe vorm. Voor het interieur lijkt een ware revolutie op de planning te staan.

De nieuwe S-klasse krijgt een elektrische soortgenoot met een geheel eigen, wat plattere koets: de EQS. Die ogenschijnlijk supergestroomlijnde limousine kregen we gisteren voor het eerst te zien.

Comment

Comment

Impressie.

Aan die voorkant scheelt iets, de grill.

Comment

tis ok, maar geen instant zoals de w222
                      maar ook geen gewenning nodig zoals de w221

kurjeus hoe de verkoopsaantallen liggen van deze auto's ivm de lancering van de oudere modellen, moeten toch ook ergens lijden onder de verkoop van de grootste suv's

Comment

Die grote smoelen gaan blijkbaar een gewoonte worden bij de Duitse 3

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            ook 4 wielsturing dus, zal wel makkelijk zijn, maar beetje krakkemikkig zicht

je ziet ze speciaal rechtsomkeer maken voor hun fotografen/collega's
                            Wel de extreme variant.. azo een hoek dat die nemen.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

Amai die achterwielen draaien serieus, zorgt natuurlijk wel voor een veel kortere draaicirkel.
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                Amai die achterwielen draaien serieus, zorgt natuurlijk wel voor een veel kortere draaicirkel.
                                Hoorde bij een filmpje die afbeelding, nog nooit zo een slee zo kort zien afdraaien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                  Wel de extreme variant.. azo een hoek dat die nemen.

Vrachtwagen gewijs!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

OPPERTOPPER

MERCEDES-MAYBACH S-KLASSE KRUIPT VOORBIJ

Mercedes-Benz heeft de Maybach-versie van de nieuwe S-klasse de deur uit gestuurd. De nieuwe topversie lijkt zich over een enorme afstand uit te strekken.

De Mercedes-Maybach S-klasse is - als we de extreem buitenissige Pullman-smaak even vergeten - de absolute topversie van het huidige S-klasse-gamma. Op deze foto's is die topversie van de volgende generatie S-klasse te zien, een opulente verschijning die helaas nog fanatiek is beplakt met camouflagemateriaal.

Wel draagt deze Mercedes-Maybach S-klasse zijn definitieve koplampen en achterlichtunits, maar hoe de boel exact wordt vormgegeven is nog niet goed te zien. Opvallend is het formaat van deze Sonderklasse. De huidige Maybach-versie is met zijn lengte van 5,45 meter zo'n twintig centimeter langer dan de huidige verlengde S-klasse en deze nieuwe generatie S-klasse lijkt nog even een maatje te groeien. Op de plek van de handgrepen nemen we een soort doosjes waar, materiaal waarmee Mercedes-Benz hoogstwaarschijnlijk de straks verzonken handgrepen van het productiemodel aan het zicht tracht te onttrekken.

De nieuwe Mercedes-Benz S-klasse beleeft volgend jaar zijn publieksdebuut. De lancering van de weelderige Maybach-uitvoering zal waarschijnlijk nog een jaartje langer op zich laten wachten.

Comment

Comment

wat ze nu precies met die cirkel willen aantonen

ook wel benieuwd naar de deurklinken waar zoveel om te doen is, ik heb benz nooit een ander systeem weten hebben op personenwagens...g-classe en camionetten hadden wat anders
                                        andere constructeurs hadden veel alternatieven om uiteindelijk zo goed als allemaal op benz-systeem uit te komen

het moet een verbetering kwa systeem dan zijn, neem ik aan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          wat ze nu precies met die cirkel willen aantonen

ook wel benieuwd naar de deurklinken waar zoveel om te doen is, ik heb benz nooit een ander systeem weten hebben op personenwagens...g-classe en camionetten hadden wat anders
                                          andere constructeurs hadden veel alternatieven om uiteindelijk zo goed als allemaal op benz-systeem uit te komen

het moet een verbetering kwa systeem dan zijn, neem ik aan
                                          Erlkönig des W223 zeigt neue Details

Mercedes arbeitet daran, die neue S-Klasse in Kürze offiziell vorzustellen. Frische Sichtungen von getarnten Prototypen zeigen, dass die Marke auch bei den Erlkönigen zunehmend die Tarnung zurückfährt.

Dieses spezielle Spionagevideo des Youtube-Kanals walkoARTvideos zeigt die kommende S-Klasse, wie sie beiläufig im öffentlichen Verkehr unterwegs ist. Der Unterschied besteht diesmal darin, dass sich auf der Karosserie weniger Tarnfolie befindet, insbesondere im Bereich von Dach und Dachlinie. Wir können auch sehen, dass die ausklappenden Türgriffe zarsächlich zur Realität werden, nachdem wir sie zuerst an der Mercedes-Maybach S-Klasse entdeckt haben.

Der Video-Uploader hingegen scheint zu spekulieren, dass der W223 über ein volles LED-Tagfahrlicht verfügen wird, das den gesamten Scheinwerfer umgibt.

Wir sind mit dieser Schlussfolgerung noch vorsichtig, da die Tarnung den betreffenden Teil der Scheinwerfer für eine korrekte Analyse immer noch verdeckt. Was das Heck betrifft, so ist nicht viel zu sehen, außer den Rückleuchten, die bis zur Heckklappe verlängert sind. Formal scheint die neue S-Klasse aber das Design des aktuellen Modells weiterzuentwickeln.

Mercedes hat bereits verlautbaren lassen, die neue S-Klasse werde "an der Spitze der Automobilindustrie stehen". Sie wird keinen vollelektrischen Antriebsstrang erhalten (das bleibt dem EQS vorbehalten), aber es wird das erste Serienmodell sein, das ein autonomes Antriebssystem der Stufe 3 anbietet.

Es ist zu erwarten, dass die neue S-Klasse irgendwann im Jahr 2020 vorgestellt wird. Eine Maybach-Variante ist ebenfalls in Arbeit, und auch die AMG-Ableger werden später in das Programm aufgenommen. Erwarten Sie jedoch keine Coupé- und Cabrioversionen der S-Klasse, denn Gerüchte besagen, dass diese beiden Karosserietypen aus Kostengründen keine Nachfolger erhalten sollen.

Comment

Working...
                                          X