Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes S-klasse (2020)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wie zo een interieur wil gaat naar Audi of Tesla... Mensen die een s kopen gaan de nieuwe s laten links liggen
    lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
      Wie zo een interieur wil gaat naar Audi of Tesla... Mensen die een s kopen gaan de nieuwe s laten links liggen
      Geloof het maar niet, dit soort interieur zit binnenkort in elke auto, zeker in die klasse.
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• op het forum van de 222 zijn de antwoorden allemaal hetzelfde, geen interieur voor die prijs klasse en volgende wagen zal geen nieuwe S zijn ofwel een end production 222 terug.
        ik wil zoiets al niet in de C, laat staan dat je dit wil in een auto die gaat van 80 tot 200k

Comment

• ja, das typisch, mensen met een pfl vinden die van hen ook altijd de mooiste...eiegen kind schoon kind zeker

er is wel weinig fuzz rond, en ik weet het ook allemaal niet, niet dat ik dat kan betalen

maar bij scoops 7 jaar geleden op de 222 was het ook maar zozo, pas bij voorstelling toen bleek hoe knap hij uiteindelijk wel was...en nog is !

Comment

op het forum van de 222 zijn de antwoorden allemaal hetzelfde, geen interieur voor die prijs klasse en volgende wagen zal geen nieuwe S zijn ofwel een end production 222 terug.
            ik wil zoiets al niet in de C, laat staan dat je dit wil in een auto die gaat van 80 tot 200k
            We zullen wel zien wat de toekomst brengt, misschien dat je dat dan kunt kiezen. Een 'kleine' optie voor een klassiek dash in een typisch MB pakketje, ze hebben in ieder geval ervaring met die dingen
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• ik snap de evolutie maar wat ze er dan van gemaakt hebben is toch onwaardig voor een S class. benieuwd hoe de EQS er vanbinnen zal uitzien

Comment

ik snap de evolutie maar wat ze er dan van gemaakt hebben is toch onwaardig voor een S class. benieuwd hoe de EQS er vanbinnen zal uitzien
                Hetzelfde

2021 Mercedes EQS Electric Sedan Shows Production Interior With S-Class Like Dash

Comment

• Dat stuur staat toch fors in de weg voor die tellerpartij, cluster staat te laag en te veel naar voor.

Comment

• ...dat zou straf zijn he thor, nu niet dat ze ni weten hoe een dash te positioneren

de dikke buik van het stuur is wel weg, vond ik altijd een ferm detail naar visuele vooral, 'stevigheid' toe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
                      Dat stuur staat toch fors in de weg voor die tellerpartij, cluster staat te laag en te veel naar voor.
                      Da's nog een proto hé thor. Dat zal toch wel regelbaar zijn veronderstel ik. In mijn A heb ik daar toch geen problemen mee.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Wel knap hoe Mercedes steeds dat statige profiel behoud zonder ooit erover te zijn. Echt mooi
                          BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                            Huidige S-klasse vandaag uit de Duitse configurator verdwenen. ​ Dan moet de nieuwe toch snel voorgesteld worden.
                            ik lijk toch op de configurator nog uit te komen, nieuwe zou pas eind 2020 zijn

(geen 600 en s65 meer, wel maybach 650)
                            Last edited by bobo; 17/05/2020, 08:55.

Comment

• Het interieur is klasseloos maar dat is nu eenmaal de evolutie.
                              Wat mij nog meer stoort is de compositie van het stuur, de tellers en daarachter een bakje (??) Daar zit toch totaal geen logica in...
                              Nu lijkt het alsof ik mijn iPad Pro achter mijn stuur heb gestoken omdat ik geen GPS heb

Comment

• de grootte van dat bakje doet vermoeden dat een heel deel info op de ruit geprojecteerd zal worden

mss is het scherm achter het stuur gewoon redundant

Comment

• Die gast in het Autobild filmpje hierboven vermoedt ook dat er een geavanceerd head up display komt.
                                  Last edited by Jocar; 17/05/2020, 10:57.

Comment

• Als ik deze foto's zie dan kriebelt het toch voor een uitzwaaimodel van de V222.
                                    IRIDIUM
                                    Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                                    Helderzienden

Comment

• doe dat toch niet...heb je in feite nooit spijt gehad dat je niet even wachtte op de 222

(ik vermoed van niet...anders zou je dit niet zeggen, hee....of omgedraaid juist wel, hoe moet ik dat nu interpreteren, haha)

Comment

• Ach, bijna elke nieuw model wordt hier toch eerst verguisd en een tijdje later aanbeden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

ik lijk toch op de configurator nog uit te komen, nieuwe zou pas eind 2020 zijn

(geen 600 en s65 meer, wel maybach 650)
                                          Yep, had het ook al gezien.

Comment

Working...
                                          X