Wie zo een interieur wil gaat naar Audi of Tesla... Mensen die een s kopen gaan de nieuwe s laten links liggen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes S-klasse (2020)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk BerichtenWie zo een interieur wil gaat naar Audi of Tesla... Mensen die een s kopen gaan de nieuwe s laten links liggenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
op het forum van de 222 zijn de antwoorden allemaal hetzelfde, geen interieur voor die prijs klasse en volgende wagen zal geen nieuwe S zijn ofwel een end production 222 terug.
ik wil zoiets al niet in de C, laat staan dat je dit wil in een auto die gaat van 80 tot 200klets have some more member berries
Comment
-
ja, das typisch, mensen met een pfl vinden die van hen ook altijd de mooiste...eiegen kind schoon kind zeker
er is wel weinig fuzz rond, en ik weet het ook allemaal niet, niet dat ik dat kan betalen
maar bij scoops 7 jaar geleden op de 222 was het ook maar zozo, pas bij voorstelling toen bleek hoe knap hij uiteindelijk wel was...en nog is !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenop het forum van de 222 zijn de antwoorden allemaal hetzelfde, geen interieur voor die prijs klasse en volgende wagen zal geen nieuwe S zijn ofwel een end production 222 terug.
ik wil zoiets al niet in de C, laat staan dat je dit wil in een auto die gaat van 80 tot 200kEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenik snap de evolutie maar wat ze er dan van gemaakt hebben is toch onwaardig voor een S class. benieuwd hoe de EQS er vanbinnen zal uitzien
2021 Mercedes EQS Electric Sedan Shows Production Interior With S-Class Like Dash
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenDat stuur staat toch fors in de weg voor die tellerpartij, cluster staat te laag en te veel naar voor.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Wel knap hoe Mercedes steeds dat statige profiel behoud zonder ooit erover te zijn. Echt mooiBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenHuidige S-klasse vandaag uit de Duitse configurator verdwenen. Dan moet de nieuwe toch snel voorgesteld worden.
(geen 600 en s65 meer, wel maybach 650)Last edited by bobo; 17/05/2020, 08:55.
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
ik lijk toch op de configurator nog uit te komen, nieuwe zou pas eind 2020 zijn
(geen 600 en s65 meer, wel maybach 650)
Comment
Comment