Oorspronkelijk geplaatst door Iridium
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes S-klasse (2020)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenAch, bijna elke nieuw model wordt hier toch eerst verguisd en een tijdje later aanbeden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
Als ik een nieuw model niet kan smaken dan verander ik mijn mening toch niet. Het gebeurt wel al eens dat ik een auto niet mooi vind als ik de eerste foto zie, maar dat die in het echt er toch goed uitziet. De Mazda 3 is zo een voorbeeld.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
NEUSJE VAN DE ZALM
MERCEDES-BENZ BLIKT VOORUIT OP NIEUWE S-KLASSE
Tijdens een vooruitblik naar 2039 kijkt Mercedes-Benz-CEO Ola Kälennius ook naar de meer nabije toekomst en laat hij een stuk van de nieuwe S-klasse zien.
Terwijl er in een presentatie wordt stilgestaan bij de huidige situatie van Mercedes-Benz tijdens de coronacrisis, zegt Kälennius dat Mercedes-Benz zijn hoofddoel van dit jaar niet uit het oog verliest. In de tweede helft van 2020 wordt in het Duitse Sindelfingen namelijk het doek van de gloednieuwe S-klasse getrokken. Hoewel het vlaggenschip van de Duitse gigant dankzij gelekte afbeeldingen al vanuit alle hoeken te zien is geweest, geeft de nieuwe teaser een nieuw zicht op de neus van het model zelf.
De voorkant van de S-klasse kenmerkt zich met een immense grille die wordt geflankeerd door strakke koplampen waarin Mercedes de laatste technologieën rondom matrix ledlampen zal verwerken. In de grille worden allerlei attributen voor veiligheidssystemen verwerkt, voorop de motorkap prijkt de bekende ster. Jammer genoeg laat Kälennius verder niet heel veel los over de komende S-klasse. Wel zegt de CEO dat de S samen met zijn elektrische broer, de EQS, het levenslicht gaan zien in de gloednieuwe fabriek in Sindelfingen. Deze fabriek is, net als alle fabrieken tegen 2022, CO2-neutraal en de meest geavanceerde werkplek die Mercedes wereldwijd heeft.
Over de plannen tot 2039 laat de topman verder nog niet heel veel concreets los. De plannen die vorig jaar gepresenteerd werden, blijven dus staan. Deze houden in dat van alle verkochte Mercedessen in 2030 minimaal de helft volledig of deels elektrisch moet zijn en dat in 2039 de gehele modellenlijn CO2-neutraal is.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenIk zie veel pianolak, en wat verafschuw ik in het interieur van een auto. Ra ra, ge moogt eens raden. Maar hoe knap is het huidige model qua interieur ivm de nieuwe.
Lijkt wel op het interieur van een Espace.
Comment
-
-
NIEUW INFOTAINMENT
MERCEDES LAAT BINNENKANT NIEUWE S-KLASSE DEELS ZIEN
Mercedes-Benz trekt pas over twee maanden het doek van de gloednieuwe S-klasse, maar geeft nu alvast een kleine inkijk in het interieur.
In september gaat het doek van de S-klasse, die zoals altijd weer bomvol nieuwe snufjes zal zitten. Een deel daarvan krijgen we alvast in een video van Mercedes-Benz te zien. Niemand minder dan Daimler-COO Markus Schäfer neemt plaats in de S-klasse en daarbij komt meerdere keren het enorme scherm centraal op dashboard in beeld. Het grote scherm toont een ogenschijnlijk vrij minimalistisch vormgegeven besturingssysteem. Daarop lopen de aan te tikken functies naadloos over in de navigatiekaart (foto's 2 en 3).
Ook krijgen we al kort de werking van de 'augmented reality' (foto 4) bij de navigatie te zien. Op de voorruit van de S-klasse worden pijlen geprojecteerd die aangeven welke kant je op moet. Die pijlen lijken dankzij augmented reality echt fysiek op de weg voor je te staan en blijven ondanks je eigen beweging visueel op dezelfde plek in bochten of kruispunten staan. Als het goed is kun je daarmee nooit meer twijfelen over welke afslag je precies moet hebben.
Meer details worden volgens Schäfer in de komende weken bekend. Om te beginnen woensdag, als er meer over de nieuwe functionaliteiten van het MBUX-infotainmentsysteem wordt gedeeld. Eén belangrijk detail geeft Schäfer al weg: de plug-in hybride S-klasse kan op één acculading 100 kilometer afleggen. Hoewel de volledig elektrische EQS het echte EV-alternatief voor de S-klasse wordt, is elektrisch rijden met de nieuwe S-klasse dus ook al voor een behoorlijk stuk mogelijk.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Mercedes-Benz S-Klasse (2020) My MBUX
https://de.motor1.com/photo/5076422/...-2020-my-mbux/
klikken op de foto.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Nieuw S klasse interieur
Totaal geen fan van de Tesla richting die Mercedes volgt maar het MBUX is wel prachtig ontworpen.Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.Last edited by Rames; 09/07/2020, 15:13.
Comment
-
Laat ons hopen dat dat enkel een interieur was om de tech te tonen en niet het interieur die ze daadwerkelijk in de s gaan proppen... Zou dit nog niet willen hebben in een auto die 5 keer goedkoper is dan de slets have some more member berries
Comment
Comment