Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes S-klasse (2020)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

2020 Mercedes S-Class Gets Huge Touchscreen, Looks Bigger Than iPad Pro 12.9!

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

was ff gaan zoeken bij scoops naar de voorstelling van de 222 en de 221, nostalgie...maar ze zijn gewist

weet nog wel de eerste scoop-pics van de dash van de 222, toen ging het hier los

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            was ff gaan zoeken bij scoops naar de voorstelling van de 222 en de 221, nostalgie...maar ze zijn gewist

weet nog wel de eerste scoop-pics van de dash van de 222, toen ging het hier los
            Bij elke vernieuwing is het moord en brand en daarna willen ze het allemaal Bv. Remember de BMW 5 (E60) van Bangle

Comment

beuh. kijk naar een tesla S en je weet hoe lelijk dat is en hoe moeilijk tijdens het rijden
              lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                beuh. kijk naar een tesla S en je weet hoe lelijk dat is en hoe moeilijk tijdens het rijden
                Mijn kameraad klaagt er op zijn Model S anders niet over, integendeel!

En trouwens, binnen 5 jaar is het allemaal van dat

Comment

en nog ff wachten wat ze er bij benz gaan van maken uiteindelijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    en nog ff wachten wat ze er bij benz gaan van maken uiteindelijk
                    Wanneer je voor een a of b gaat dan weet je het toch al.
                    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

't zou straf zijn dat de s niet verder gaat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Bij elke vernieuwing is het moord en brand en daarna willen ze het allemaal Bv. Remember de BMW 5 (E60) van Bangle
                        Nee sorry die Bangle miskleun moest ik niet, en nog steeds niet
                        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

Nee sorry die Bangle miskleun moest ik niet, en nog steeds niet
                          Ik ken er anders genoeg die er dadelijk nog eentje willen. Maja, smaken hé en ik bedoelde het maar in de context van de quote. Veel mensen verwensen eerst iets nieuws om het dan later te verafgoden Topics genoeg hier waar een nieuwe auto of nieuwigheid in eerste instantie de grond ingeboord wordt en die Bangle 5 was daar zo'n voorbeeld van.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Ik ken er anders genoeg die er dadelijk nog eentje willen. Maja, smaken hé en ik bedoelde het maar in de context van de quote. Veel mensen verwensen eerst iets nieuws om het dan later te verafgoden Topics genoeg hier waar een nieuwe auto of nieuwigheid in eerste instantie de grond ingeboord wordt en die Bangle 5 was daar zo'n voorbeeld van.
                            Zeker waar, geuren en kleuren...
                            Maar jammer genoeg vind ik niet veel meer mooie van nieuwe BMWs...
                            “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                            Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

Zeker waar, geuren en kleuren...
                              Maar jammer genoeg vind ik niet veel meer mooie van nieuwe BMWs...
                              Dat zal wel met de juweeltjes die jij hebt

Maar toch vind ik dat een mens moet openstaan voor nieuwe technieken en ontwikkelingen, wij kunnen dat niet tegenhouden en vaak is het toch ook wel positief

Van de andere kant, nostalgie, ik ken er alles van

Comment

maar ik denk toch dat de interesse, de nieuwsgierigheid wegebt...eerder meer van laat maar komen en we zullen wel zien wat ze ervan gemaakt hebben ipv op het puntje van de stoel zitten wachten, het prikkelt toch minder...dat teasen is zelfs irritant aan het worden al is dat persoonlijk wellicht

vroeger was het lastig als een proto eens ergens gekiekt werd, nu is dat een campagne van de constructeur zelf, nix spontaans meer aan

Comment

De federale politie koopt gepantserde luxeberlines van de Mercedes S-klasse. Het onbegrip bij de bonden is groot, schrijft Het Nieuwsblad.

als die aankoop over 7 jaar tijd is gespreid, moeten er een deel...mss zelfs allemaal, die s-klasses van het nieuwe model zijn, en zou carat toch al de nieuwe prijs van de auto moeten weten, of slagen die er zomaar wat met hun klak naar

Comment

Die hebben genoeg winstmarge genomen en goed gesmeerd.

Comment

of ze gaan nog jaren het huidige model uitleveren.
                                      IRIDIUM
                                      Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                                      Helderzienden

Comment

idd zeker in van die speciale gepanserde versies voor regeringen.
                                        lets have some more member berries

Comment

das een mogelijkheid, maar die zouden dan 7 jaar bij carat blijven staan wachten voor de ombouw...goed mogelijk dat zij met hun personeel gelimiteerd zitten op 7 auto's per jaar, al is zo'n order ideaal voor werkgelegenheid in luik

mercedes gaat het oude model niet nieuw kunnen blijven leveren

assumpties, wél benieuwd en altijd blij een 221 nog steeds aan het werk te zien vandaag

Comment

Working...
                                          X