Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes S-klasse (2020)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• MERCEDES-BENZ SCHETST S-KLASSE

De nieuwe Mercedes-Benz is ondertussen een veelbesproken gast op deze nieuwspagina. In de campagne van de fabrikant ontbraken nog schetsen van de buitenkant. Tot nu!

We hoeven nog maar heel even geduld hebben totdat Mercedes-Benz dan eindelijk het langverwachte moment aangrijpt om de splinternieuwe S-klasse te presenteren. Daar hebben we ondertussen al zo'n anderhalf jaar naar toegeleefd, want al begin 2019 werd een prototype van de nieuwe S-klasse gecamoufleerd betrapt. Dat gebeurde vervolgens nog tientallen keren. Vooral afgelopen zomer stroomde de mailbox vol met foto's van momenten waarop de limousine werd betrapt.

Ook Mercedes zelf maakte geen groot geheim meer van de komende S-klasse. De neus schemerde bij een teaser al door. Daarna volgde een uitgebreide sessie waarbij het interieur en verschillende veiligheidstechnieken werden belicht. Volgende week woensdag is het moment dan echt daar en presenteert Mercedes-Benz de S-klasse. Om iedereen nog één keer warm te maken voor de limousine schetst Mercedes de primeur nu nog eens en stuurt dat resultaat de wereld rond.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• prachtige auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
          De A8 is denk ik de meest technologische van de 3. Daarom ook zou ik durven voor een A8 gaan. In feite door de leek niet meteen herkenbaar, maar eerder gezien als een dikke A6. Discretie.
          Ik heb met ze allemaal gereden en er is echt weinig verschil in de praktijk. Nu rijd ik met een 745e, maar hoe een S qua luxury specificatie voelt is toch wat speciaal. A8 valt wat tussen de 7 en S vind ik, 745 is meer ‘alledaags’ als dat al bestaat in die klasse.
          Feit is wel dat je ze allemaal sportiever of luxueuzer kan uitrusten, alleen hebben ze allen hun standaard voorkeur met een reden. Een M-performance 7 is al bijna een must waar een S AMG een wat meer geforceerde keuze lijkt. En dit is uiteraard alleen mijn eigen mening gebaseerd op langdurig (2jaar) gebruik van alle 3 auto’s.

Comment

• Ik vraag me dan weer af, indien je ze alle 3 zou op dezelfde optionele manier uitrusten (als dat al zou kunnen tenminste in vergelijking) welke dan de prijsverhouding zou zijn. Een werkje voor iemand met veel tijd.
            “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Net nog paar impressies tegengekomen, en begin echt te vreesen voor front en achterkant

Comment

• cx 0.22

Comment

• Voor de rijke Johnnys is er dit binnenkort

2022 Mercedes-AMG S63 Rendered, Expected To Have Nearly 700 Horsepower

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• 2021 Mercedes AMG S63: First Spy Shots Of The Plug-In Hybrid 700 HP Luxury Missile

Comment

• NEUSJE VAN DE S-KLASSE-ZALM

MERCEDES-MAYBACH S-KLASSE REKT ZICH UIT

Sommige dingen veranderen nooit. Vooralsnog komt iedere morgen de zon op en komt er van de S-klasse een ultra weelderige Maybach-versie. Die nieuwe Mercedes-Maybach S-klasse is nu weer buiten de deur opgedoken.

Van de dit jaar gepresenteerde Mercedes-Benz S-klasse komen straks natuurlijk nog spectaculaire AMG-versies, maar daar blijft het niet bij. Wie lak heeft aan sportief uitgedoste toplimousines en de voorkeur geeft aan extra glimmers én meer strekkende meters S-klasse, kan straks weer voor de Mercedes-Maybach S-klasse gaan. Die rijdende overdaad aan verwennerij is nu in testkostuum opgedoken.

De vorige generatie was op de 6,5 meter lange Pullman-versie na de langste S-klasse die je kon krijgen. Met zijn lengte van 5,45 meter en wielbasis van 3,37 meter, was -ie maar liefst twintig centimeter langer dan de S-klasse Lang. De nieuwe S-klasse strekt zich over enkele centimeters langer uit dan zijn voorganger en dus belooft de komende Mercedes-Maybach S-klasse ook een maatje te groeien. Reken op een wielbasis van dik 4,4 meter en een lengte van zo'n 5,5 meter.

De Maybach-variant is natuurlijk niet alleen een nóg langere S-klasse. De topuitvoering krijgt een extra weelderig interieur, compleet met de mogelijkheid om voor twee losse zetels achterin te kiezen. Op deze spyshots zijn het onder meer de afgeplakte Maybach-logo's op de C-stijlen die verraden om welke uitvoering het hier gaat. De Mercedes-Maybach S-klasse wordt waarschijnlijk nog dit jaar onthuld.

Comment

• 2022 Mercedes-AMG S63e: meer spionageopnames van de geëlektrificeerde 700 HP luxe raket

De ontwikkeling voor de aankomende plug-in hybride van de nieuwe S-Klasse, waarvan wordt aangenomen dat ze de AMG S63e en S73e gaan heten, gaat verder met onze spionnen die tijdens het testen in Duitsland nog een glimp opvangen van een prototype. We denken nog steeds dat de door Affalterbach aangepaste supersedan volgend jaar zal verschijnen, waarschijnlijk als 2022MY in Noord-Amerika, en een 2021-model voor de rest van de wereld.

Zoals je kunt zien, is de testauto van top tot teen bedekt met de klassieke camo-wrap, dat maakt de Panamericana-grille aan de voorkant duidelijk. De grotere wielen en de agressieve quad-uitlaatsierstukken erop bewijzen ook dat dit de AMG-variant van de S-Klasse is.

Voor klanten die niet bereid zijn genoegen te nemen met minder dan 800 pk, zal Mercedes -AMG hen de nieuwe S73e aanbieden, die een vergelijkbare plug-in hybride aandrijflijn zal gebruiken, alleen hier zal deze een krachtigere elektromotor hebben. Dat is dezelfde eenheid die we de afgelopen maanden gezien hebben in de komende AMG GT 73e 4-deurs.

Gezien het feit dat de aankomende S580e plug-in hybride variant ongeveer 100 km aan EV-bereik gaat bieden, verwachten we dat de nieuwe AMG-modellen min of meer hetzelfde zullen bieden.

De ingenieurs van Affalterbach zullen profiteren van alle technische eigenschappen van de nieuwe S-Klasse om er een echte bullet train van te maken, inclusief een opnieuw afgestelde luchtvering en vierwielbesturing . Ook grotere remmen en andere hoogwaardige componenten staan ​​op het AMG-lijstje.

De nieuwe plug-in hybride Mercedes-AMG S63e- en S73e-modellen zullen naar verwachting binnen enkele maanden worden onthuld, met een marktintroductie die waarschijnlijk eind 2021 zal plaatsvinden.

Comment

• https://www.carscoops.com/2021/10/pl...e-nurburgring/

Comment

Working...
                          X