Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes GLS-klasse (2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

nieuwe mercedes-benz gls bijna plakkerloos

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

mud flaps , very british

Comment

2020 Mercedes-AMG GLS 63 Starts Taking Its Camouflage Off

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

LUXE ÉN EEN HOGE INSTAP

‘NOG DIT JAAR MAYBACH-VARIANT VAN MERCEDES-BENZ GLS’

Mercedes komt nog dit jaar met een Maybach-variant van zijn GLS. Dat bevestigen bronnen binnen het merk met de ster aan onze Britse collega’s van Autocar tijdens de IAA in Frankfurt. De auto moet in het vaarwater van auto’s als de Bentley Bentayga en de Range Rover Autobiography LWB gaan zitten.

Als vervolg op het succes van de S-klasse in Maybach-uitmonstering brengt Mercedes het geheel – letterlijk – naar een hoger plan. Hiervoor gebruiken de productontwerpers uit Stuttgart de GLS als basis. De grootste telg van Mercedes’ SUV-assortiment biedt met zijn wielbasis van 3,14 meter genoeg ruimte voor vier of - optioneel - vijf zitplaatsen. Niet zomaar plaatsen: zoals bekend uit de S-klasse baden voornamelijk de passagiers op de tweede zitrij in een overvloed van ruimte en weelde.

Zo krijgt de luxe slee stijlelementen aan de binnen- en buitenkant die zijn geïnspireerd op de Mercedes-Maybach 6. Naar verwachting wordt de GLS, die misschien wel wordt verlengd voor Maybach-doeleinden, aangedreven door Mercedes’ bekende 4,0-liter V8 met twee turbo’s. Bronnen binnen het merk hinten ook naar een variant met dubbelgeblazen twaalfcilinder. Of die er ook daadwerkelijk komt, is met het oog op de uitstootdoelen nog afwachten.

Wat de mastodont gaat kosten, is nog niet bekend.

Comment

Working...
          X