Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Subaru VIZIV Performance Concept.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Subaru VIZIV Performance Concept.

We all know by now that Subaru just "loves" teasing us with spectacular concepts, only to tone things down by 100 when it's time to put something into
    There are Pretenders among us.....
    Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Subaru has released new details about the VIZIV Performance concept, ahead of its official unveiling at the Tokyo Motor Show. Billed as a "next-generation

Comment

Bron en meer foto's: www.autoweek.nl
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Meer foto's: car.watch.impress.co.jp
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

SUBARU TEASET VIZIV PERFORMANCE STI CONCEPT

TWEEDE STAP IN WRX-VOORUITBLIK

Subaru brengt een nieuw studiemodel naar de Tokyo Auto Salon die over enkele dagen zijn poorten opent. Het gaat om een extra sportieve variant van een oude bekende.

Subaru liet tijdens de Tokyo Auto Show in oktober vorig jaar de Viziv Performance Concept zien, de voorbode van een nieuwe sportieve sedan voor het merk. Diezelfde concept-car wordt voor de Tokyo Auto Salon, die op 12 januari van start gaat, overgoten met een extra sportieve STI-saus.

Specificaties hebben we nog niet, maar Subaru laat weten dat deze VIZIV Performance STI Concept Subaru's visie op sportieve modellen weergeeft. De vierwielaangedreven sportieveling lijkt daarmee meer dan de non STI-smaak een voorloper te zijn van een opvolger voor de huidige WRX, een model dat op zijn laatste benen loopt.

De Viziv Performance Concept was 4,63 meter lang, 1,95 meter breed en 1,43 meter hoog. Over dat eerder getoonde studiemodel meldden de Japanners dat een boxermotor verantwoordelijk is voor het opwekken van de pk's. In 2020 moet een van dit studiemodel afgeleid productiemodel op de markt verschijnen.

Comment

SUBARU VIZIV PERFORMANCE STI CONCEPT IS LOS

DESIGNTECHNISCHE SPIEREN

De Tokyo Auto Salon, niet te verwarren met de Tokyo Motor Show, is in volle gang en Subaru liet al weten er de Viziv Performance STI Concept te presenteren. Die auto is nu volledig in beeld verschenen.

Subaru liet eerder middels een stel teaserplaten al weten dat het tijdens de Tokyo Auto Salon de Viziv Performance STI Concept zou presenteren, een overtreffende trap van de Viziv Performance Concept die in oktober vorig jaar tijdens de Tokyo Motor Show werd gelanceerd.

We kunnen de 4,63 meter lange, 1,95 meter brede en 1,43 meter hoge concept-car al vanuit alle kanten zien, maar voorlopig moeten we het nog even zonder specificaties doen. Wel weten we dat Subaru, geheel volgens traditie, een boxermotor in de snuit heeft gelegd. Het is niet ondenkbaar dat deze is gekoppeld aan een elektromotor. In 2020 moet een productiemodel van de Viziv Performance Concept op de markt komen, verwacht daar dus ook een heftigere STI-smaak van.

Comment

Lekker bruut.

Comment

Nu nog een 6 cilinder Bi-Turbo Boxer er in met 500 pk en gaan.

Comment

Dit kan me wel smaken

Comment

Comment

Working...
                    X