Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Roadster (2020)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
    200.000k = 200 mio euries hé
    die k moest er ni staan. Gewoon mistypt peins ik, want gebruik die k nooit in bedragen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Deze 'roadster' gaat voor de eerste 1000 stuks $250000 kosten, en daarna $200000. Peanuts
      Dit alleen al is dikke rip-off... welke rijke mens (die voor z'n geld gewerkt heeft) zou 50k meer betalen gewoon om de wagen ietsje vroeger te hebben, op gebied van slechte investering kan dit wel tellen want je bent al zeker dat hij snel min. 50K zal zakken in waarde.

Comment

Inderdaad

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten

Dit alleen al is dikke rip-off... welke rijke mens (die voor z'n geld gewerkt heeft) zou 50k meer betalen gewoon om de wagen ietsje vroeger te hebben, op gebied van slechte investering kan dit wel tellen want je bent al zeker dat hij snel min. 50K zal zakken in waarde.
          Die mensen die werkend rijk geworden zijn, hebben dit net kunnen bereiken door geen dwaze uitgaves te doen. Dat is voor de volgende generatie.

Comment

Dien gast van Dragtimes heeft live zijn betaling uitgevoerd voor zo’n founders editie... genoeg zotten op dees planeet.
            Dog mobile - 2007 Mercedes Vito 111Cdi
            Daily - 2009 Smart fortwo cdi (van Bobo )
            (SOLD) Off road toy - 2007 Suzuki Jimny ddis

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door []v[]o Bekijk Berichten
              Dien gast van Dragtimes heeft live zijn betaling uitgevoerd voor zo’n founders editie... genoeg zotten op dees planeet.
              Dat zijn geen zotten. Dat zijn mensen met geld teveel. Die kopen een auto zoals ik een pakje kaas in de winkel koop.

Comment

En toch zijn dat zotten vind ik Free. Dat gebeurt meestal door de generatie die niet heeft moeten werken voor de opbouw van het grote kapitaal. Zij die het opbouwen zijn doorgaans beredeneerd in hun uitgaven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten

en batterij dan plat op 17 seconden
                  Bugatti Veyron: op topsnelheid is de volledige 100 liter tankinhoud in 12-15 minuten leeg (115 l/100 km).
                  What's the difference
                  Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Ik weet niet wat dit in nieuwe auto's doet.
                    Deze tesla is niets meer dan een rijdend "Concept", en het is nog steeds hoog twijfelachtig of het wel in productie gaat in 2020.
                    Tesla krijgt niet eens de productie van model 3 op de rails en heeft 888 Miljoen verlies gedraaid over 2016.
                    2017 zal ook wel niet veel beter gaan.
                    Tesla is voor mijn een "zeepbel" die drijft op geleend geld, en veel verlies.
                    Nu al geld binnen troggelen voor een Concept met ongeloofwaardige specificaties is toch wel zielig te noemen.
                    Laat Tesla eerst een orde op zaken stellen voor dat ze nog meer introducties doen.
                    Heel veel mensen hebben "zogenaamd" een Tesla Model 3 besteld en moeten misschien nog jaren wachten voor ze hem krijgen.
                    There are Pretenders among us.....
                    Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
                      Ik weet niet wat dit in nieuwe auto's doet.
                      Omdat dit model officieel voorgesteld is. Het topic van Model 3 stond hier trouwens ook al lang voor dat de auto in productie was en zo zijn er nog wel wat modellen.

De toekomst en jouw mening over Tesla heeft hoegenaamd niks met een nieuw model te maken

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                        En toch zijn dat zotten vind ik Free. Dat gebeurt meestal door de generatie die niet heeft moeten werken voor de opbouw van het grote kapitaal. Zij die het opbouwen zijn doorgaans beredeneerd in hun uitgaven.
                        Kijk eens naar de prijzen van een BMW Z8... Beste investering ooit...

Comment

Ja maar dat is beleggen hee. denk niet dat het met een Tesla zo'n vaart zal lopen ?

Comment

Zeker? Is een risico... Beleggen noemen ze dat..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten

Kijk eens naar de prijzen van een BMW Z8... Beste investering ooit...
                              Het heeft hoofzakelijk te maken met de zeldzaamheid. Met beperkte aantallen kan de waarde zotte sprongen maken, maar er moet wel nog een zot zijn die het koopt. Dus is dat niet beleggen maar speculeren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten

Het heeft hoofzakelijk te maken met de zeldzaamheid. Met beperkte aantallen kan de waarde zotte sprongen maken, maar er moet wel nog een zot zijn die het koopt. Dus is dat niet beleggen maar speculeren.
                                Die tesla zal ook een zeldzaamheid zijn... als hij al komt... eentje is er al. ok speculeren dan...
                                Van de eerste generatie roadster zijn er maar 2500 geleverd...

In verhouding tot de prijs, schat ik maximaal 1000 van deze...
                                Last edited by ; 19/11/2017, 18:54.

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Kan er mij eens iemand uitleggen hoe je 10.000 Nm vanaf stilstand op de weg krijgt zonder een rookgordijn achter te laten?

Gaat dit dan op normaal rubber? Zelfs een Chiron geraakt niet onder de twee seconden (2,3 a 2,4)... volgens mij omdat het rubber en de grip de beperkende factoren zijn.

Drag racers doen dat op speciale banden die niet geschikt zijn voor de openbare weg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk Berichten
                                      Kan er mij eens iemand uitleggen hoe je 10.000 Nm vanaf stilstand op de weg krijgt zonder een rookgordijn achter te laten?
                                      Musk is nog volop bezig om die droom om te zetten in oeverloos gekakel en ge-orakel.
                                      Ik denk dat het iets voor in the year 2525 zal zijn:

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Al dat geweld gaat niet zomaar naar het asfalt, hoor... Electronica zorgt er voor dat enkel wat daadwerkelijk kan benut worden naar de wielen gestuurd wordt, zeker bij de start. De wagen zou trouwens anders niet op de baan te houden zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guyugy
                                          Al dat geweld gaat niet zomaar naar het asfalt, hoor... Electronica zorgt er voor dat enkel wat daadwerkelijk kan benut worden naar de wielen gestuurd wordt, zeker bij de start. De wagen zou trouwens anders niet op de baan te houden zijn
                                          Ok, maar om de grens van 2 seconden te doorbreken, heb je wel wat nodig buiten elektronische hulp. Zelfs auto’s als een Chiron lukt het niet. Of auto’s als de P1, Laferrari,918,...

Comment

Working...
                                          X