Oorspronkelijk geplaatst door Tomski
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tesla Roadster (2020)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Deze 'roadster' gaat voor de eerste 1000 stuks $250000 kosten, en daarna $200000. Peanuts
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
Dit alleen al is dikke rip-off... welke rijke mens (die voor z'n geld gewerkt heeft) zou 50k meer betalen gewoon om de wagen ietsje vroeger te hebben, op gebied van slechte investering kan dit wel tellen want je bent al zeker dat hij snel min. 50K zal zakken in waarde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door []v[]o Bekijk BerichtenDien gast van Dragtimes heeft live zijn betaling uitgevoerd voor zo’n founders editie... genoeg zotten op dees planeet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
en batterij dan plat op 17 seconden
What's the difference
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Ik weet niet wat dit in nieuwe auto's doet.
Deze tesla is niets meer dan een rijdend "Concept", en het is nog steeds hoog twijfelachtig of het wel in productie gaat in 2020.
Tesla krijgt niet eens de productie van model 3 op de rails en heeft 888 Miljoen verlies gedraaid over 2016.
2017 zal ook wel niet veel beter gaan.
Tesla is voor mijn een "zeepbel" die drijft op geleend geld, en veel verlies.
Nu al geld binnen troggelen voor een Concept met ongeloofwaardige specificaties is toch wel zielig te noemen.
Laat Tesla eerst een orde op zaken stellen voor dat ze nog meer introducties doen.
Heel veel mensen hebben "zogenaamd" een Tesla Model 3 besteld en moeten misschien nog jaren wachten voor ze hem krijgen.There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk BerichtenIk weet niet wat dit in nieuwe auto's doet.
De toekomst en jouw mening over Tesla heeft hoegenaamd niks met een nieuw model te maken
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenEn toch zijn dat zotten vind ik Free. Dat gebeurt meestal door de generatie die niet heeft moeten werken voor de opbouw van het grote kapitaal. Zij die het opbouwen zijn doorgaans beredeneerd in hun uitgaven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
Kijk eens naar de prijzen van een BMW Z8... Beste investering ooit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
Het heeft hoofzakelijk te maken met de zeldzaamheid. Met beperkte aantallen kan de waarde zotte sprongen maken, maar er moet wel nog een zot zijn die het koopt. Dus is dat niet beleggen maar speculeren.
Van de eerste generatie roadster zijn er maar 2500 geleverd...
In verhouding tot de prijs, schat ik maximaal 1000 van deze...
Comment
-
Kan er mij eens iemand uitleggen hoe je 10.000 Nm vanaf stilstand op de weg krijgt zonder een rookgordijn achter te laten?
Gaat dit dan op normaal rubber? Zelfs een Chiron geraakt niet onder de twee seconden (2,3 a 2,4)... volgens mij omdat het rubber en de grip de beperkende factoren zijn.
Drag racers doen dat op speciale banden die niet geschikt zijn voor de openbare weg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk BerichtenKan er mij eens iemand uitleggen hoe je 10.000 Nm vanaf stilstand op de weg krijgt zonder een rookgordijn achter te laten?
Ik denk dat het iets voor in the year 2525 zal zijn:
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugyAl dat geweld gaat niet zomaar naar het asfalt, hoor... Electronica zorgt er voor dat enkel wat daadwerkelijk kan benut worden naar de wielen gestuurd wordt, zeker bij de start. De wagen zou trouwens anders niet op de baan te houden zijn
Comment
Comment