Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi e-tron GT. (2021)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
    Even met kleurtjes in de weer geweest.
    ik weet niet waarom je de moeite neemt, iedereen besteld een Audi toch in grijs of zwart. Een durfal neemt een witte.

Zelf vind ik de wielkasten een beetje té.
    Maar toch zwaar boven mijn budget...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten

ik weet niet waarom je de moeite neemt, iedereen besteld een Audi toch in grijs of zwart. Een durfal neemt een witte.

Zelf vind ik de wielkasten een beetje té.
      Maar toch zwaar boven mijn budget...
      Ach een beetje Photoshoppen vind ik een leuke bezigheid, dus voor mijn geen moeite.
      En ik zou zo’n GT wel in een leuk kleurtje nemen.
      Het standaard Audi kleuren pallet is dramatisch vanuit mijn oogpunt.
      There are Pretenders among us.....
      Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
        Ik vind het nog steeds een schitterende Concept, hopen dat ze hem zoveel mogelijk het zelfde hebben gelaten als hij in productie gaat.
        In mijn ogen de mooiste Audi van de laatste decennia's., en qua techniek ook gewoon goed, brandstof motoren in auto's hebben hun tijd wel gehad lijkt mijn.
        Denk ook dat mijn huidige auto de laatste is met brandstof motor, misschien nog een Hybrid tussenstap, maar anders zeker elektrisch.
        Range is geen reden meer om niet te kopen, met een goed supercharge laadstation netwerk is het accu pack na 20 minuten laden 80% vol en is er een range van ± 380 Km.
        Stop de klok...

Echt, deze auto zou maar vanaf 2021 geleverd worden en zit nog altijd te, met alle respect, "sukkelen" met een goeie 400KM range? Zo gaan we er nooit geraken hé. Tenzij je even makkelijk een 800wat supercharge station kunt vinden zoals je nu een benzinestation kunt vinden en je niet iederee keer een uur moet wachten voor het aan jou is, is dit echt niet OK. Nee, nee, nee. Ik had echt gehoopt dat we binnen 3 jaar al een pak verder zouden staan.

Comment

als die tech er al is is die nog veel te duur. zolang we geen nieuwe manier van opslag vinden zal de enige echte manier voor electrisch transport mogelijk zijn via inductie (via het wegennet) imo.
          voor mij is die 400km per dag echter ruim voldoende.
          ik zou die in dat blauw van die eerste render van the pretender wel willen
          lets have some more member berries

Comment

spijtig,onbetaalbaar speelgoed

Comment

Harder werken krautli, harder werken. Niks is onbereikbaar als je het maar hard genoeg wil!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Medihummer Bekijk Berichten
                Harder werken krautli, harder werken. Niks is onbereikbaar als je het maar hard genoeg wil!

Harder werken is niet de oplossing, werk doen wat veel meer geld oplevert wel.

Comment

akkoord met the pretender dergelijke bedragen zijn met hard werken niet te verdienen(over te houden)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Medihummer Bekijk Berichten

Harder werken voor een stuk ijzer of een grotere zak geld. Als het evenwicht zoek is, kan je je kinderen of gezin al uitzwaaien. Het leven tikt ondertussen ook genadeloos voorbij.
                    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Blacked out front, Privacy Glass.

Comment

Red Grill, Privacy Glass.

Comment

AUDI E-TRON GT (2020)

Schlägt das Elektroauto die Schlaglöcher von L.A.?

Klar, der e-tron GT ist ein Elektroauto. Aber wüsste man das nicht, wäre er ein schnittiger Viertürer der Ingolstädter mit einem Design, fast so ikonisch wie das des legendären Audi 100 Coupé. Wir haben ihn uns genau angesehen, Platz genommen und sind Probe gefahren – über den ruppigen Asphalt von Los Angeles.

Comment

Comment

Audi’s e-tron GT Concept Taken For A Spin Around Los Angeles.

Comment

mooi,inderdaad, maar degoutante geldverspilling voor mensen die niet weten wat met hun geld(of van de firma) te doen.
                                komaan audi maak werk van betaalbaar spul in plaats van energie te steken in iets voor enkelingen.

Comment

tis door zo'n wagens dat ze kleiner en goedkoper kunnen gaan na verloop van tijd... met dezelfde technologie natuurlijk. R&D kost nu eenmaal heel veel geld
                                  lets have some more member berries

Comment

ja,die uitleg hebben ze hier al meermaals gegeven,leg mij dan eens uit waarom er merken zijn die dat wel kunnen,en een concern als vw niet?
                                    het draait hier gewoon om prestige,uitpakken met.......
                                    al dat uiterlijke vertoon heeft de gemiddelde consument geen boodschap aan.
                                    zolang ze met zulke dure dingen afkomen zal ik blijven hameren.
                                    een van de meest gehoorde argumenten tegen ev is nog altijd TE DUUR.
                                    met dergelijke foliekes gaan ze dat niet veranderen,terwijl het best kan zonder massa's r&d uitgaven.
                                    mij lijkt het meer onwil.

Comment

Wat kunnen andere merken wel? Laat het eens zien?

Of je bedoelt misschien zo'n zaken :

The Fiat 500e pricing starts at US$32,500 including a US$700 destination charge and before any applicable government incentives. Sergio Marchionne reported that Fiat loses $14,000 on every 500e it sells, and only produces the cars because California rules require automobile manufacturers who sell a certain number of cars in the state to sell a percentage of that total as zero emissions vehicles.[59]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
                                        Wat kunnen andere merken wel? Laat het eens zien?

Of je bedoelt misschien zo'n zaken :

https://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_500_(2007)#500e
                                        daar wens ik zelfs niet meer op terug te komen ,ben hier al genoeg uitgemaakt.
                                        ik weet alleen dat je geen massa's geld nodig hebt om electrisch te rijden,en zolang enkele merken de moeite niet WILLEN doen om het betaalbaar te maken ,zal ik blijven hameren.
                                        oplossingen moeten er niet alleen zijn voor de gegoede klasse,maar voor iedereen,ook voor diegenen die hier wel eens smalend marginalen genoemd worden.

Comment

Jij gelooft in magie dan, of hoe? Elektrisch rijden is gewoon nog zeer duur qua productie van de wagen. Zoals je zelf ongeveer zegt, als het goedkoper kon dan hadden andere fabrikanten het wel al goedkoper aangeboden. Maar dat is nu eenmaal niet het geval. Welke nu beschikbare elektrische wagens kunnen concurreren met een vergelijkbare niet elektrische wagen?

Comment

Working...
                                          X