Heel mooie auto!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi e-tron GT. (2021)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk BerichtenDeze schets ziet er veelbelovend uit, maar uiteindelijk zal het wel weer een dodelijk saaie auto worden.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Daar zat je toch wel even verkeerdThere are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Even met kleurtjes in de weer geweest.
Cosmic Blue.
Deep Purple.
Light Grey.
Lilac Mauve.
Mint Turquoise.Last edited by The Pretender; 01/12/2018, 01:02.There are Pretenders among us.....
Comment
-
Nardo Grey.
Ocean Blue.
Sanoma Green.
Vibrant Red.
Sunset Orange.Last edited by The Pretender; 01/12/2018, 01:09.There are Pretenders among us.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtengaat blijkbaar +- de afmetingen hebben van een A7 mocht voor mij wel iets kleinerThere are Pretenders among us.....
Comment
-
Ik vind het nog steeds een schitterende Concept, hopen dat ze hem zoveel mogelijk het zelfde hebben gelaten als hij in productie gaat.
In mijn ogen de mooiste Audi van de laatste decennia's., en qua techniek ook gewoon goed, brandstof motoren in auto's hebben hun tijd wel gehad lijkt mijn.
Denk ook dat mijn huidige auto de laatste is met brandstof motor, misschien nog een Hybrid tussenstap, maar anders zeker elektrisch.
Range is geen reden meer om niet te kopen, met een goed supercharge laadstation netwerk is het accu pack na 20 minuten laden 80% vol en is er een range van ± 380 Km.There are Pretenders among us.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtengaat blijkbaar +- de afmetingen hebben van een A7 mocht voor mij wel iets kleiner
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenjammer genoeg gaat dat boven mijn budget zijn die GTThere are Pretenders among us.....
Comment
Comment