Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Infiniti Q Inspiration Concept

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Infiniti Q Inspiration Concept

IN BEELD: INFINITI Q INSPIRATION CONCEPT

Infiniti presenteert tijdens de North American International in Detroit een nieuw studiemodel. We kunnen nu de achterzijde van die Q Inspiration Concept gedoopte auto bekijken.

Infiniti liet eerder al weten dat het nieuwe studiemodel moet laten zien wat we van toekomstige modellen van het merk kunnen verwachten. Infiniti sprak daarbij van een toekomst vol "[...] baanbrekende aandrijflijnen en autonomie". Mogelijk blikt de auto vooruit op een nieuwe generatie Q50 en/of Q70.

We zien een sedan met een coupé-achtige daklijn, een korte achterzijde en heel veel glas. De achterruit en het dak lopen naadloos in elkaar over. Zaken als zijspiegels en deurgrepen ontbreken nog, maar een mogelijk productiemodel zal uiteraard wel over die zaken komen te beschikken.

Welke aandrijflijn de concept-car meekrijgt, is nog niet bekend. We zetten in ieder geval in op een zekere vorm van elektrificatie. Op 15 januari weten we meer, dan wordt de Q Inspiration Concept in z'n geheel getoond in Detroit.

Bron: Autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Dit ziet er mooi uit: clean, niet teveel lijnen zoals zoveel auto's tegenwoordig.
    Dunne achterlichten kunnen mij altijd bekoren. Met LED kan je alle kanten uit en wat doet iedereen: vierkante blokken maken zoals in de jaren 80.
    Vraag me wel af wat de voorkant brengt, want de Infinity grille kan me niet altijd bekoren.

Comment

INFINITI TOONT VOORZIJDE Q INSPIRATION CONCEPT

VOORBODE NIEUWE INFINITI-FAMILIE

Infiniti heeft de voorzijde getoond van de Q Inspiration Concept, een studiemodel dat volgende week debuteert tijdens de North American International Auto Show (NAIAS) in Detroit.

Net als veel andere merken kiest Infiniti voor een trapsgewijze digitale onthulling van zijn nieuwe studiemodel. Eerder liet het merk al de achterzijde van de concept-car zien en nu voegt Infiniti deze nieuwe afbeelding toe aan een algemeen persbericht.

De Q Inspiration Concept is een sedan met een stijl aflopende daklijn, een auto die daarmee coupétrekjes krijgt. Infiniti liet eerder al weten dat het nieuwe studiemodel moet laten zien wat we van toekomstige modellen van het merk kunnen verwachten. Infiniti sprak daarbij van een toekomst vol "baanbrekende aandrijflijnen en autonomie". Mogelijk blikt de auto vooruit op een nieuwe generatie Q50 en/of Q70. Op 15 januari weten we meer, nog even geduld.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

We weten dat het produktie model nooit zo gaat uitkomen,dus draait het altijd op een teleurstelling uit.

Comment

INFINITI Q INSPIRATION CONCEPT GEPRESENTEERD

DESIGNVOORBODE MET VARIABELE COMPRESSIE

Infiniti heeft de Q Inspiration Concept de beursvloer van de North American International Auto Show op gereden.

Eerlijk is eerlijk: het uiterlijk van Infiniti's nieuwste studiemodel is geen enorme verrassing. In eerdere teasers gaf het merk al aan hoe de auto er van voren en van achteren uit komt te zien. Vandaag toont Infiniti alle foto's van zijn nieuwste concept-car en geeft daarbij ook alle informatie vrij.

Volgens Infiniti laat de Q Inspiration Concept zien welke designweg het merk de komende jaren gaat bewandelen, een periode waarin het "geavanceerde aandrijflijnen" gaat toepassen. Daarmee doelt Infiniti vooral op motoren met variabele compressie die het merk vorig jaar introduceerde. Een primeur in autoland overigens. Ook dit studiemodel krijgt van Infiniti een dergelijke VC-Turbo-krachtbron. Verwacht in de toekomst in ieder geval enkele designelementen van deze showauto terug te zien op de opvolgers van de huidige Q50 en Q70, modellen waarin de VC-T-techniek ongetwijfeld ook in verschijnt. Infiniti rust de Q Inspiration Concept verder uit met ProPilot, een semi-autonoom systeem dat Nissan en Infiniti langzaam maar zeker over het portfolio uitrollen.

Comment

Comment

Comment

Comment

Working...
                X