Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SsangYong e-SIV Concept

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• SsangYong e-SIV Concept

SsangYong presenteert in Genève niet alleen een volledig nieuwe Musso, maar ook een hagelnieuwe concept-car!

De e-SIV, waarvan de naam staat voor Electronic Smart Interface Vehicle, is volgens SsangYong hét uithangbord van de aandacht die het aan innovatieve technieken besteedt. Zo is de e-SIV niet alleen volledig elektrisch, maar moet hij ook nog eens in staat zijn om zich autonoom door het verkeer te bewegen. Het design van de auto, die door SsangYong wordt omschreven als een SUV voor het C-segment, laat zien wat we de komende jaren op nieuwe modellen van het merk terug zullen zien.

De e-SIV beschikt over een 190 pk sterke elektromotor, die is gekoppeld aan een niet nader gespecificeerd accupakket. De auto moet een topsnelheid van 150 km/h halen, maar wie dat niet al te vaak probeert, moet een actieradius van 450 kilometer kunnen realiseren. De e-SIV meet 4,46 meter in de lengte, is 1,87 meter breed en 1,63 meter hoog. De wielbasis bedraagt 2,675 meter. Daarmee is hij zo'n 25 centimeter langer dan de Tivoli. Volgens SsangYong zal de auto een belangrijke rol spelen bij de ontwikkeling van nieuwe SUV's en de eerste EV's van het merk.

Bron: Autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Ze zouden diene ontwerper beter met vervroegd pensioen sturen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
      Ze zouden diene ontwerper beter met vervroegd pensioen sturen.
      Lelijker als hun vroegere modellen kon al niet meer hé en trouwens dit is een concept, daarmee wordt meestal overdreven.
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Lelijker als hun vroegere modellen kon al niet meer hé en trouwens dit is een concept, daarmee wordt meestal overdreven.
        Maar als het concept al te lelijk is, wat gaat dat dan geven met het uiteindelijke model?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Maar als het concept al te lelijk is, wat gaat dat dan geven met het uiteindelijke model?
          Afwachten toch maar. Ik heb hier al vaker mooie concepten gepost waarvan het uiteindelijk resultaat nergens op trok, het omgekeerde geldt ook hoor.

Comment

Working...
          X