En toen was ie nog betaalbaar.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi TT (2023)
Collapse
X
-
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
wat is er dan nu verschillend met pakweg 10-15 jaar terug toen de TT wel vlotter verkocht ?
Vervolgens werd de 2de en 3de generatie verkracht tot een model als elke andere saaie Audi.
Toen de 2de generatie er aan zat te komen maakte Huckfeldt de mooiste Render ooit gemaakt voor de tweede Generatie TT.
Last edited by The Pretender; 02/04/2018, 19:50.There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Als Audi toen voor pure evolutie was gegaan dan had de TT zijn speciale status behouden, in plaats daarvan werd hij verkracht naar een soort van mislukte A3 Coupe.
Een ander gaaf design was de Audi Steppenwolf, die dezelfde design taal had.
Last edited by The Pretender; 02/04/2018, 19:51.There are Pretenders among us.....
Comment
-
Btw, de Steppenwolf had ook een weergaloos interieur.
Als Audi het design van Huckfeldt had gebruikt en het interieur van de Steppenwolf, dan had de TT zijn magic nooit verloren.
Als ze hem daarbij op een veel beter onderstel hadden gezet dan had hij gewoon als zoete broodjes verkocht kunnen worden.
Maar het probleem van de eerste TT was dat hij op een zeer bejaard Golf 2 onderstel stond, die totaal niet meer van die tijd was.
Een tweede probleem van de eerste TT was dat het alleen als een design study bedoeld was en productie was eigelijk niet aan de orde.
Door de mega impact van het design werd toe besloten om de auto zo snel mogelijk in productie te nemen zonder de noodzakelijke ontwikkelingstijd, met het eerste probleem als gevolg.
Last edited by The Pretender; 02/04/2018, 20:03.There are Pretenders among us.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
Toen de eerste TT werd voorgesteld was het een design icoon.
Vervolgens werd de 2de en 3de generatie verkracht tot een model als elke andere saaie Audi.
Toen de 2de generatie er aan zat te komen maakte Huckfeldt de mooiste Render ooit gemaakt voor de tweede Generatie TT.
Comment
-
jij bent duidelijk fan van de huidige modelstrategie van Audi: liefst zo weinig mogelijk veranderen bij generatiewisselsThere are Pretenders among us.....
Comment
-
wat is er dan nu verschillend met pakweg 10-15 jaar terug toen de TT wel vlotter verkocht ?
Comment
-
De interesse van de jonge mensen voor auto's is een heel stuk gedaald denk ik. Ik zie dat hier ook, als de auto rijdt is alles ok, verplaatsing zien ze als tijdsverlies. Rijbewijs is iets wat je nodig hebt en niet meer iets waar je naar uitkijkt. Een examen zoals een ander eigenlijk. Kijken bvb veel meer uit naar een mooie reis, zo ondervind ik ten huize.
Wij groeiden op met een opgevoerde brommer destijds. Nu zie je quasi geen brommers meer tov vroeger. Liever een Macbook of soortgelijke zaken. Dus kan me goed voorstellen dat die evolutie voor marktveranderingen zorgt...
Comment
-
Zoon van mijn oudste broer heeft ook totaal geen haast met z'n rijbewijs maar hangt liever met z'n smartphone of tablet in huis rond.
Gelukkig heeft z'n oudste zoon de liefde voor auto's van mij geerfd. Toen ik nog met Mazda MX-5 reed nam ik hem wel eens mee voor een ritje en die vond dat geweldig. Heeft dan zelf een NA gekocht van zijn zuurverdiende centjes. Studeert nu ook autotechniek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenZoon van mijn oudste broer heeft ook totaal geen haast met z'n rijbewijs maar hangt liever met z'n smartphone of tablet in huis rond.
Gelukkig heeft z'n oudste zoon de liefde voor auto's van mij geerfd. Toen ik nog met Mazda MX-5 reed nam ik hem wel eens mee voor een ritje en die vond dat geweldig. Heeft dan zelf een NA gekocht van zijn zuurverdiende centjes. Studeert nu ook autotechniek.
Schreef zijn zoon die Mazda in als oldtimer ? Zie regelmatig jongeren rijden met o platen en had al gedacht dat dit een mooie oplossing zou zijn voor een eerste eigen autootje.
Comment
Comment