Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes GLC-Klasse (Facelift - 2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

kaartlezer om uw abbo te betalen voor de mbux

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      kaartlezer om uw abbo te betalen voor de mbux
      Grapjas Ik was het nu eens even vergeten

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Kaartenhouder idd.
        Best handing in een parkeergarage of op het container park.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Comment

Als er daar geen knopjes zitten, dan zitten daar kaartgleufjes.

Bij mij zitten daar de knop van de head-updisplay en van,... ja van wat eigenlijk ?
          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

just, bij mij van de nightvision die ik nooit gebruik

ik gebruik die rij nooit

Comment

Kan toch niet de "wideview cockpit" (of hoe heet dat ding bij Mercedes nu ook al weer?) op deze facelift niet beschikbaar zou zijn. Toch echt ondenkbaar? Zou echt hele grote misser zijn.

Comment

Er is een digitaal dashboard beschikbaar, en de Comand-tablet is nog wat breder geworden, met een betere gebruikersinterface, resolutie en kleurweergave, maar ze vloeien nog niet in elkaar over, en ‘Hey Mercedes’ komt ook nog niet naar de C.
                Dat zal voor de volledig nieuwe C zijn, niet voor deze facelift.
                2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Geen super Audi liefhebber hier, maar op dat gebied met hun Virtual Cockpit toch echt mijlenver voor op zowel BMW als Mercedes als andere premiums.

Comment

tov de gefacelifte digidashen mss wel, al vind ik ze gelijk

maar de a e en s hun dash was gelijk voorzien met de widescreens, en dat zie ik liever dan een scherm in een bestaand dashboard

ben erg benieuwd wat ze met de golf 8 gaan doen bij vag, daar gaat het ook het scherm zijn dat de dash bepaalt, en niet meer de boog van de klokken

en de nieuwe s lijkt dan weer af te stappen van de widescreens

Comment

Benieuwd naar de motor updates en de PHEV in het bijzonder. Een GLC Coupé die met WLTP voldoet aan de Belgische Plug-in normen zou een toppertje zijn.

Comment

Vind het nog steeds een heel knappe wagen.
                        De C break geeft wat meer bang for the buck, anders had ik deze gekocht. Blij dat ik het grote comand scherm heb, dat ziet er voor het ongetrainde oog bijna hetzelfde uit
                        Heel benieuwd naar wat ze met de middenconsole gaan doen in de volgende generatie C klasse.

Comment

daar gaat en scherm staan

Comment

MERCEDES-BENZ TEAST FACELIFT VOOR GLC COUPÉ

Op de sociale kanalen is Mercedes-Benz wederom begonnen met een reeks teasers voor een nieuw model. En dat model zagen we op z'n zachtst gezegd al wel aankomen.

Op de grimmig belichte video krijgen we vlagen van een vernieuwde Mercedes GLC Coupé te zien. Een logische stap voor Mercedes na de onthulling van de reguliere gefacelifte GLC. Die liet zich in aanloop naar de salon in Genève zien. De GLC werd van binnen en van buiten aangepakt. Iets wat we dus ook bij de GLC Coupé kunnen verwachten. De GLC kreeg compactere led-koplampen, een aangepaste grille en gewijzigd bumperwerk. Ook de achterkant werd opgefrist met vernieuwde licht- en bumperpartijen. Binnenin groeide het scherm voor de infotainment niet naar de grootte van schermen uit bijvoorbeeld de A- en B-klasse, maar het MBUX-systeem maakte wel zijn opwachting in de GLC. Op de motorenlijst omvat de GLC 200 4Matic het grootste nieuws.

Het mag geen verrassing heten dat de GLC Coupé nagenoeg dezelfde wijzigingen ondergaat als zijn ruimere broer. De onthulling staat voor zeer binnenkort op de agenda. Net als de eerder onthulde GLC verwachten we marktintroductie van de GLC Coupé voor later dit jaar.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Ondertussen te bezichtigen op mercedes-benz.de
                              Das neue Mercedes-Benz GLC Coupé ist da. Mit neuem, noch sportlicherem Design und MBUX (Mercedes-Benz User Experience).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vintage Bekijk Berichten
                                Ondertussen te bezichtigen op mercedes-benz.de
                                Topic staat bij 'nieuwe auto's.'

Comment

Working...
                                X