Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FIAT Ritmo, een moderne weergave.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• FIAT Ritmo, een moderne weergave.

Ik vind dit wel wat hebben, deze moderne benadering van een FIAT Ritmo.
    De Abarth versie is ook niet verkeerd.

There are Pretenders among us.....
    Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Nostalgie
    Van mij mag die komen.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Heb hier al een paar zeer mooie impressies zien voorbij komen van Italiaanse modellen gebaseerd op hun voorgangers en die waren allemaal prachtig. Zoals een nieuwe Lancia Delta. In die vorm zou ik overwegen een Italiaan te kopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
        Heb hier al een paar zeer mooie impressies zien voorbij komen van Italiaanse modellen gebaseerd op hun voorgangers en die waren allemaal prachtig. Zoals een nieuwe Lancia Delta. In die vorm zou ik overwegen een Italiaan te kopen.
        Whisful thinking! Marchionne zal eens goed lachen wanneer hij met pensioen is binnenkort nadat hij bijna alles helemaal om zeep geholpen heeft.
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

I know, maar ze hadden er zo iets moois van kunnen maken.

Comment

Yes... de Ritmo... waarom gebruiken ze die naam in Godsnaam niet meer?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THE GREEN HORNET Bekijk Berichten
              What about Mirafiori, Croma, Tempra, Barchetta, Regatta, Argenta, Dino etc.
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THE GREEN HORNET Bekijk Berichten
                Volgens mijn was de Ritmo niet een geweldig succes, dus dat kan een reden zijn de naam niet meer te gebruiken.
                There are Pretenders among us.....
                Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

Ik dacht dat de Ritmo vroeger toch vrij goed verkocht werd ? Kan natuurlijk mis zijn, in de stad hier zat er enen die Lancia en Fiat deed. En die deed dat enorm goed. Hier reden heel wat Fiats rond in jaren 80 en 90. Veel meer dan de Mazdadealer, zou zeggen op het niveau van de Renault, Nissan en Peugeotgarage. Dat die Nissangarage het in verhouding zo goed deed is een ander verhaal, plaatselijke bevolking kent die reputatie hier wellicht nog heel goed

En zo zag je hier toch wel heel wat Ritmo's, 124 tot zelfs Croma's rijden. Kan een verkeerd beeld gegeven hebben in het pre internettijdperk. Toen ging je uit op hetgene je zag rijden...

Die andere benamingen waren er natuurlijk ook, maar roepen voor mij een minder nostalgisch gevoel op. Ma ja, beste maat reed met n''een bak wortelen (Fiat 124 dacht ik met in de 130 pk, was een bommetje in die tijd, maar n'een tweedeurs), een andere met een Ritmo en nog enen met een Croma (waar hij een heel zwaar ongeval mij had, die had een voor die tijd snelle dieselmotor). En mijn schoongrootvader reed ook met een Fiat. Stad was hier vergeven van de Fiats toen . Ook zo'n X1.9 of wat was dat?, kwam je nogal eens tegen.
                  Je moest het toch maar doen als dealer.

Comment

Working...
                  X