Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 - Facelift (2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Audi A4 - Facelift (2019)

GESNAPT: GEFACELIFTE AUDI A4

Het is inmiddels zo'n drie jaar geleden dat Audi de huidige generatie A4 presenteerde. Het ingepakte exemplaar dat op deze foto's is te zien, bewijst dat een facelift niet lang op zich zal laten wachten.

Medio 2015 schoof Audi de huidige, vijfde generatie A4 naar voren. De op stapel staande facelift zal het design van de auto geheel volgens Audi-traditie niet wereldschokkend doen veranderen.

Het is duidelijk dat Audi de A4 niet het 'nieuwe front' meegeeft dat we kennen van modellen als de A6, A7 en A8. De koplampen met het typerende 'hoekje' blijven dan ook behouden, al zal de indeling van de verlichtingsunits ongetwijfeld net even anders anders zijn dan momenteel het geval is. Verder lijkt de voorbumper op dit testexemplaar nieuw te zijn. Aan de achterzijde nemen we tevens anders ingedeelde lichtunits waar.

Bron: Autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

En ook met deze facelift opnieuw beschikbaar in de 10 populairste tinten grijs: boekhoudersgrijs, muisgrijs, regenwolkgrijs, koningin-Fabiola-grijs, etc, etc. Maar dan met premium namen natuurlijk

Comment

Audi A4 Facelift, Marktstart: 2019. Die Mittelklasse schwächelt, deswegen spendiert Audi dem A4 2019 ein Mega-Facelift. Optisch orientiert sich die überarbeitete Version an den Neuauflagen von A6 und A8. Auch technisch bedient sie sich bei ihren großen Brüdern. Die wichtigsten Punkte sind: Mildhybrid, das 48-Volt-System und der Ausbau der Plug-in-Hybriden. Neben der neu geordneten Motorenpalette setzt Audi vor allem auf Vernetzung: ein neues Bedienkonzept mit drei Bildschirmen, autonomes Fahren und Querverbindungen zur digitalen Welt. So kann sich der A4-Fahrer ein persönliches Profil erstellen und sich damit in jedes Konzernprodukt einloggen, Extras und Dienste freischalten oder Assistenten wie Cortana von Microsoft und Echo von Amazon ins Cockpit holen.

Impressie:

Comment

L-versie. Voor China?

Comment

ale gaan ze de A4 ook eindelijk deftige uitlaattips geven
            lets have some more member berries

Comment

Comment

Fake grille, fake uitlaten...
                Nieuwe designtaal bij Audi: nog grotere grille!

Big Pretend Grille Design

Comment

Als de laatste foto’s hem wordt, zal het een moeilijke keuze worden voor de volgende.
                  “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                    Deze voorkant bevalt mijn wel.

There are Pretenders among us.....
                    Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

Comment

Comment

Impressies,

Comment

Een spelletje: 'Zoek de zeven verschillen?'

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                              Een spelletje: 'Zoek de zeven verschillen?'
                              Idd! Hoewel het dit keer toch wel een drastische facelift gaat zijn want de A4 verkoopt slecht.

Een Audi A4 Avant afgeplakt in de sneeuw? Dat is vreemd, want die auto heeft afgelopen zomer nog een kleine facelift gekregen. Je kunt maar vooruit werken. Of niet?

Is het opnieuw een facelift of is het een volledig nieuwe generatie? De huidige A4 voldoet niet helemaal aan de verkoopverwachtingen van de commerciële mensen in Ingolstadt, dus kreeg de ontwikkelingsafdeling de opdracht een beetje van beide te doen. De auto die we hier zien (foto's in post 12 hierboven), wijkt wat betreft contouren en daklijn niet af van de A4 zoals die op dit moment in de showrooms staat, maar toch zijn de wijzigingen van dit exemplaar groter dan we bij een facelift gewend zijn.

Om bij het gebruikelijke werk te beginnen: de koplampen hebben de typische inkeping aan de onderkant verloren en ogen nu weer wat neutraler. De achterlichten lijken iets anders ingedeeld, maar je moet goed kijken om de verschillen te zien. Verder zijn bumpers en grille opnieuw vormgegeven.

Minder gebruikelijk bij een facelift is dat ook de koetspanelen zijn aangepast. De A4 krijgt nieuwe portieren en spatborden, waarmee hij wat meer bij de tijd moet gaan ogen. Onder de kap verwachten we geen noemenswaardige wijzigingen, maar vanbinnen mag je rekenen op een digitaal dashboard met veel invloeden van de A6.

De gefacelifte/nieuwe (doorhalen wat niet van toepassing is) A4 staat eind volgend jaar in de showroom.

Comment

Comment

A4 Facelift Sneak Peak.
                                  There are Pretenders among us.....
                                  Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                    Impressies,

Ziet er goed uit.
                                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Zolang ze die afschuwelijke opgeplakte tablet niet vervangen door een netjes geïntegreerd multimedia display zal de A4 slecht blijven verkopen. Voor mij was dat alvast de reden om de A4 net als de C-klasse direct van mijn lijstje te schrappen

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Comment

En toch zijn er nog altijd heel wat auto's waar ze zo een mottige tablet in steken.
                                        Ik begrijp er ook totaal niks van, het maakt een mooie auto op slag een afgrijslijk ding.
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                        X