Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jaguar XE - Facelift (2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Jaguar XE - Facelift (2019)

Bron: www.autoexpress.co.uk
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Benieuwd
    NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
    S40 2.0D 136pk 2004
    S40 1.8i 1996

Comment

GESNAPT: GEFACELIFTE JAGUAR XE

Jaguar heeft zijn XE op de snijtafel gelegd, maar hoe de bijgewerkte versie er precies uit komt te zien, is nog even een geheim. Wel kunnen we de gefacelifte sedan nu in camouflagetrim bekijken.

Jaguars XE is alweer sinds 2014 onder ons en daarmee staat de sedan vooraan in de rij om een facelift te krijgen. De auto hangt nog zeer fanatiek in de plakkers, maar we durven al te stellen dat de auto niet al te hardhandig wordt aangepast.

Zo lijkt het erop dat de lichtunits aan zowel voor- als achterzijde worden aangepast en worden voorzien van ledtechniek. Verwacht verder subtiel aangepaste bumpers en kleine wijzigingen aan het interieur, waar het vernieuwde infotainment de belangrijkste noviteit lijkt te worden.

Mogelijkerwijs maakt de XE kennis met een mild hybrid-aandrijflijn, maar helemaal zeker zijn we daar nog niet van. We verwachten de bijgewerkte XE tijdens de Autosalon van Genève in zijn geheel te kunnen zien.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

JAGUAR'S KLEINSTE ONDER HET MES

GEFACELIFTE JAGUAR XE GESNAPT

De Jaguar XE kwam nog voor de huidige XF op de markt en met geboortejaar 2014 achten de Engelsen de tijd rijp voor een facelift.

Na het verdwijnen van de X-Type heeft Jaguar lang geen sedan in het segment van de BMW's 3-serie en Mercedes-Benz C-klasse gehad. In 2014 werd de XE gepresenteerd, een achterwielaangedreven sedan met grote designtechnische overeenkomsten met de XF. Medio volgend jaar maken we kennis met een bijgewerkt exemplaar.

Jaguar heeft de XE nog altijd goed in de plakkers hangen, maar het lijkt erop dat de koplampen worden vernieuwd en dat ook de grille en de bumpers opnieuw worden getekend. Vanbinnen verwachten we nieuwe infotainment en nieuwe materialen en kleurstellingen. Of de eerder dit jaar verdwenen zescilinder terugkeert, valt nog te bezien. Jaguar heeft in ieder geval een uitgebreide reeks viercilinders waar het uit kan kiezen.

Comment

Comment

Working...
          X