Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Kadjar - Facelift (2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Renault Kadjar - Facelift (2019)

FACELIFT RENAULT KADJAR ONDERWEG

Deze foto’s bewijzen dat Renault werkt aan een facelift van de Kadjar, maar zo groot als bij bijvoorbeeld de Captur zullen de verschillen niet zijn.

De grille die bij Renaults kleinere SUV z'n intrede deed, zit namelijk al vanaf het begin op de Kadjar. Grote revoluties zijn dus niet nodig, maar Renault vindt het kennelijk wel tijd om de Qashqai-tegenhanger strak te trekken. De onderzijde van de bumpers krijgt een iets andere lay-out, de grille en koplampen een andere indeling en ook de achterbumper wordt herzien. Nieuwe kleuren, andere wielen en wellicht een vernieuwd infotainmentsysteem maken het feestje compleet.

De Kadjar verscheen begin 2015, de faceliftversie wordt wellicht al in oktober op de Mondial de l'Auto-beurs in Parijs gepresenteerd.

Bron: Autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Ben benieuwd. Heb in het huidige model eens gezeten in de showroom net nadat ik in de Espace was gaan zitten. Zetels zaten zelfs zalig in de Kadjar, maar voor de rest was het nogal basic.

Comment

interieur doet inderdaad veel te basic Japans aan bij deze. Dat hebben ze met de Koleos veel beter gedaan.
      Jammer dat die CVT in de Koleos zo hoog is qua CO2. Ik vind dat anders een zeer knappe auto.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
        interieur doet inderdaad veel te basic Japans aan bij deze. Dat hebben ze met de Koleos veel beter gedaan.
        Jammer dat die CVT in de Koleos zo hoog is qua CO2. Ik vind dat anders een zeer knappe auto.
        Die Koleos is idd een concurrent voor vele anderen, maar de CO2 nekt hem dik en dubbel.

Comment

Koleos rijdt dan eigenlijk ook nog rond met een "oude" motor hee. Dat is de 2.0 dCi die steeds bijgesteld werd naar de uitstootnormen. Niet bijzonder krachtig, maar rijdt wel zeer aangenaam en is eigenlijk de meest betrouwbare motorvan Renault. Had je in varianten 130, 150 en 177 pk. Hebben die motor hier in huis gehad in 4 verschillende wagens en geen enkele heeft ooit problemen gekend. Zelfs niet met de uitermate korte afstanden die mijn vrouw er dagelijks mee aflegt. Intussen is het vermogen en koppel een beetje achterhaald voor een 2.0 liter diesel, net als de uitstoot. Denk dus niet dat de uitstoot zo zeer komt door de CVT maar eerder door het concept van de motor...
          Mocht ik momenteel 'in' zijn voor een Renault, de Koleos zou een grote kanshebber zijn, net omwille van de motor. Veel liever dan de nieuwe 1,6 DCI met 160pk.

Comment

Nieuwe Kadjar krijgt alvast ook de nieuwe 1.3 i Benzine motor, (tot 160 pk) ter vervanging van de oude 1.2 en 1.6

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THE GREEN HORNET Bekijk Berichten
              Koleos rijdt dan eigenlijk ook nog rond met een "oude" motor hee. Dat is de 2.0 dCi die steeds bijgesteld werd naar de uitstootnormen. Niet bijzonder krachtig, maar rijdt wel zeer aangenaam en is eigenlijk de meest betrouwbare motorvan Renault. Had je in varianten 130, 150 en 177 pk. Hebben die motor hier in huis gehad in 4 verschillende wagens en geen enkele heeft ooit problemen gekend. Zelfs niet met de uitermate korte afstanden die mijn vrouw er dagelijks mee aflegt. Intussen is het vermogen en koppel een beetje achterhaald voor een 2.0 liter diesel, net als de uitstoot. Denk dus niet dat de uitstoot zo zeer komt door de CVT maar eerder door het concept van de motor...
              Mocht ik momenteel 'in' zijn voor een Renault, de Koleos zou een grote kanshebber zijn, net omwille van de motor. Veel liever dan de nieuwe 1,6 DCI met 160pk.
              De 130pk DCI in de Koleos is gewoon de 1.6 hoor.
              Enkel de 175pk heeft nog de 2 liter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

De 130pk DCI in de Koleos is gewoon de 1.6 hoor.
                Enkel de 175pk heeft nog de 2 liter
                Ha, ik loop achter... dacht dat enkel de 175pk verkrijgbaar was . Moet zeggen dat ik, sinds we enkel nog de Espace van mijn vrouw hebben, veeeeel minder in de Renaultgarage kom lol.

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Het wordt een kleine Koleos zo te zien

Comment

Working...
                      X