Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Cayenne Coupé (2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Porsche Cayenne Coupé (2019)

NIEUWE CAYENNE-VARIANT VOOR HET EERST IN BEELD

BEWIJS: PORSCHE CAYENNE COUPÉ KOMT!

Ook Porsche waait mee met de wind der platgeslagen SUV's. Het merk komt met een 'Cayenne Coupé', waarvan we nu het eerste concrete bewijs zien.

Vorige maand werd bekend dat de directie van Porsche groen licht had gegeven voor de komst van een 'coupéversie' van de Cayenne. Die auto komt natuurlijk lijnrecht tegenover auto's als de Lamborghini Urus en straks de Audi SQ8 te staan.

Net als de reguliere Cayenne zal Porsche deze variant met een sterker aflopende daklijn gaan bouwen in Leipzig. Porsche heeft overigens nog geprobeerd de raamlijn van de auto in de camouflagefase te verdoezelen door de zijramen van de reguliere Cayenne met een zilveren strip op dit testexemplaar aan te brengen.

De nog naamloze Cayenne-variant wordt ongetwijfeld een treetje hoger op de prijslijst gezet. Het zou ons niet verbazen als Porsche de 340 pk sterke 3,0-liter V6 niet naar de auto brengt en de prijslijst laat beginnen met de S-versie. In de tweede helft van volgend jaar verwachten we de auto op de markt.

Al in 2014 doemden de eerste geruchten op over de komst van een Cayenne Coupé. Vorig jaar doken die geruchten in vernieuwde vorm op en nu lijkt de auto er dan toch echt te komen.

Bron: Autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

3-deurs hatchbacks gaan uit het gamma, dan maken ze maar 3-deurs SUV’s overschot van de 3-deurs deuren???

Comment

Op de foto's zie ik toch een 4-deurs.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
          Op de foto's zie ik toch een 4-deurs.
          Oeps, my bad, niet naar de foto's gekeken Las Coupé en dacht aan dit:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten

Oeps, my bad, niet naar de foto's gekeken Las Coupé en dacht aan dit:

Dacht al.
            Maar die Evoque is denk ik zowat de enige SUV met 3 deuren. GLC coupé, GLE Coupé, X4,... allemaal 4 of 5-deurs.

Comment

Dacht al.
              Maar die Evoque is denk ik zowat de enige SUV met 3 deuren. GLC coupé, GLE Coupé, X4,... allemaal 4 of 5-deurs.
              Heb die Evoque altijd wel vet gevonden in 3-deurs.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten

Heb die Evoque altijd wel vet gevonden in 3-deurs.
                jep, net als de Range Rover Classic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten

jep, net als de Range Rover Classic

Het ging over huidig te bestellen modellen
                  En deze lijkt niet echt op een 'coupé' hé, maar gewoon een 3-deurs. Want zo is er ook de 3-deurs LandCruiser, 3-deurs Landrover, 3-deurs G-klasse.

Comment

Na BMW en Mercedes kon Porsche niet achterblijven.
                    dit zou wel eens de mooiste van de 3 kunnen worden, lijkt mij.

Comment

tziet er toch al beter uit dan de gewone cayenne
                      lets have some more member berries

Comment

Ik zal zo een mastodonten wel nooit iets vinden...
                        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                          Ik zal zo een mastodonten wel nooit iets vinden...
                          Welkom in de club van rationele mensen.

Comment

ik dacht hier nu een Porsche Cayenne 3 deurs zoals die Range Rover die ze ook in 3 deurs versie hebben: de SV Coupé
                            Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Da's een lijkwagen

Comment

Dacht al.
                                Neen, de grote range is nu ook in drie deurs te krijgen.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Comment

Zie der niet echt een voordeel in

Comment

Zie der niet echt een voordeel in
                                    Exclusief.. niet meer, niet minder.

Voordelen in die prijscategorie moet je niet zoeken.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                      Neen, de grote range is nu ook in drie deurs te krijgen.
                                      Bedoel je die SV coupé ?
                                      Is een beperkte oplage, dacht ik ? En in FR na een week uitverkocht ..

Comment

PORSCHE CAYENNE COUPÉ JAAGT OVER DE 'RING

De Lamborghini Urus en de Audi Q8 kunnen uit de eigen familie een nieuwe concurrent verwachten. Porsche komt namelijk met een Cayenne Coupé en het is die auto die nu over de Nürburgring wordt gejaagd.

Eerder dit jaar kwam het bericht naar buiten dat de directie van Porsche wel oren had naar een 'coupéversie' van de Cayenne. Sterker nog, de top in Stuttgart zou zelfs al toestemming voor z'n komst hebben gegeven. Het bewijs daarvan kwam vorige maand in de vorm van een ingepakt testmodel van de nieuwe Cayenne-variant. Die auto is nu weer gesnapt, nota bene op de Nürburgring-Nordschleife.

Dit testexemplaar zit nog net zo erg onder de plakkers als het eerder gesnapte exemplaar. Opnieuw heeft Porsche getracht de raamlijn van de auto te verdoezelen door de zijramen van de reguliere Cayenne met een zilveren strip aan te brengen op dit testexemplaar. Verwacht in ieder geval achterlichten die met elkaar zijn verbonden zijn, net als bij de reguliere Cayenne. Onderaan de achterbumper zien we nu hoekige uitlaateindstukken, die overeenkomen met die van de Cayenne Turbo.

Hoe Porsche de nieuwe Cayenne-versie gaat noemen, is nog niet bekend. De auto wordt ongetwijfeld een treetje hoger op de prijslijst gezet. Het zou ons niet verbazen als Porsche de 340 pk sterke 3,0-liter V6 niet naar de auto brengt en de prijslijst laat beginnen met de S-versie. In de tweede helft van volgend jaar verwachten we de auto op de markt.

Comment

Working...
                                        X