Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fiat Panda (2020+)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Fiat Panda (2020+)

De 4 generatie Panda zou in 2019 komen, ondertussen gaat het er meer op lijken dat hij ergens tussen 2020 en 2022 pas gaat komen.
    Het is denkbaar dat er nog een Panda Evo komt op basis van de huidige Panda, waar dan vooral een grote motoren upgrade door gevoerd gaat worden.
    De verhalen zijn dat de nieuwe Panda weer meer Panda gaat worden, maar wat dat precies inhoud is nog onduidelijk.
    Het kan betekenen dat het Design terug keert naar het origineel en er gekozen wordt voor een retro look, het kan ook beteken dat het een goedkope budged auto gaat worden zoals het origineel.

Persoonlijk geef ik de voorkeur aan een Panda op het niveau van nu qua luxe en uitvoering maar dan met een retro look.
    In combinatie met de Nieuwe 999cc GSE-Firefly 3 cilinder turbo motor zal het wel een fijn karretje worden.

Last edited by The Pretender; 23/07/2018, 17:58.
    There are Pretenders among us.....
    Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Eigelijk valt er geen eer aan te behalen, maar ik ben wel overtuigt dat de verhouding beter past bij een 5-deur layout.
    Heb even snel 2 deuren toegevoegd en verder heb ik hem iets platter gemaakt, de velgen iets kleiner en nog andere kleine aanpassingen.
    Hij zal het beter doen als 5-deur dan 3-deur versie naar mijn mening.

Comment

Volgens : "Passione Auto Italian" :

Nuova Fiat Panda: a settembre i primi test su strada.

Nieuwe Fiat Panda: in September de eerste test op straat.

Prime informazioni sulla nuova Fiat Panda.
      A settembre inizieranno i primi test su strada.
      La vedremo nel 2020 e la sua produzione potrebbe rimanere a Pomigliano d'Arco (Napoli).

Eerste informatie over de nieuwe Fiat Panda.
      In September gaan ze beginnen met de eerste straat test.
      We gaan hem zien in 2020 en zijn productie kan mogelijk in Pomigliano d'Arco (Naples) blijven.

Comment

Als ik dit zo lees, heb ik het vermoeden dat het wel eens om een Panda Evo model zou kunnen gaan.
        Het feit dat de productie waarschijnlijk in Pomigliano d'Arco (Naples) blijft, doet mijn vermoeden dat de Carrosserie niet zal veranderen, of heel weinig.
        De veranderingen kunnen dan vooral in het losse plaatwerk doorgevoerd worden, zoals de deuren, motorkap, achterklep, spatborden, enzovoort.
        Alle andere delen kunnen gewoon gewijzigd gaan worden, zo kan het hele onderstel opnieuw ontwikkeld worden, en ook de hele aandrijflijn aangepast worden.
        Verder kunnen de bumpers en het interieur ook een hele "Make-Over" krijgen om de Panda Evo er toch weer vernieuwend en verfrissend uit te laten zien.
        Een Evolutie van het bestaande geeft toch een verbeterd resultaat, nieuw is niet altijd beter, tevens kost het waarschijnlijk ook veel meer om een nieuw product op straat te zetten.

Comment

Ik kijk wel uit na de eerste Panda foto's in September, ondanks dat de auto ingepakt zal zijn heb je toch wel een eerste indruk van wat het worden gaat.
          Persoonlijk hoop ik ook dat de nieuwe Panda wat platter en breder wordt.

Ik zou ook helemaal niet raar op kijken als ze b.v. gewoon de Argo als basis zouden nemen en die meer een Panda uiterlijk gaan geven.
          De Braziliaanse UNO en de Europese Panda zijn ook verwant met elkaar, en toch behoorlijk verschillend, al zie je wel duidelijk de overeenkomsten.
          De Argo zou de goedkope basis kunnen zijn (de auto is al geheel ontwikkeld) die ze willen hebben voor de nieuwe Panda, zeker ook omdat hij, Multifunctioneel, Slim en Goedkoop moet worden volgens de berichten.
          Een wat grotere Panda zou zeker multi functioneler te gebruiken zijn, en goedkoper als je al een bestaande basis gebruikt.

Comment

Ondertussen is het Oktober, FIAT zou in September starten met straat testen van de volgende generatie Panda, nog geen foto gezien van een "Next Gen" Testmule.

Comment

Working...
            X