Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X1 - Facelift (2020)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW X1 - Facelift (2020)

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Dashboard lijkt nog steeds niet om over naar huis te schrijven, zo te zien.

Comment

Ben nog steeds aant zoeken naar die Facelift

Comment

KLEINSTE X-MODEL ONDER HET MES

FACELIFT VOOR BMW X1 OP KOMST

Ondanks dat de huidige generatie X1 pas in 2015 werd gepresenteerd, is de auto binnen BMW's X-familie een van de oudsten van het stel. Tijd voor een facelift.

BMW werkt aan en facelift van de in 2015 voor het eerst aan de wereld voorgestelde tweede generatie X1. De kleinste binnen BMW's X-lijn wordt niet al te hardhandig aangepakt.

De X1 lijkt een nieuwe voorbumper te krijgen en de verlichting aan de achterzijde wordt opgewaardeerd. Verder camouflagewerk wijst op een vernieuwde achterbumper, al is het stickerweg nog te fanatiek om hier voorspellingen over te doen. Vanbinnen monteert BMW ongetwijfeld een groter infotainmentscherm. Mogelijkerwijs krijgen we de vernieuwde X1 in maart in Genève te zien.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

GEFACELIFTE BMW X1 LOOPT TEGEN DE LAMP

De huidige generatie van BMW's X1 werd in 2015 aan de wereld voorgesteld en achter de schermen wordt er hard gewerkt aan een facelift voor BMW's tegenspeler van auto's als de Volvo XC40 en Audi Q3.

Het is de tweede keer dat BMW's bijgewerkte X1 in camouflagekostuum opduikt en ook deze keer hangt de auto nog vrij fanatiek in de plakkers. We nemen stickerwerk waar op de koplampen, de achterlichten en natuurlijk op de bumpers. Verwacht overigens niet dat elk stukje dat afgeplakt is ook daadwerkelijk heftig wordt vernieuwd. Met de gefacelifte 2-serie Active en Grand Tourer bewees BMW dat het ook uiterst subtiel te werk kan gaan.

Terug naar de X1. Het voor de komst van de X2 kleinste X-model van BMW krijgt hexagonaal-vormige lenzen in de koplampen, een grille waarvan de 'nieren' elkaar in het midden ontmoeten, nieuw ingedeelde achterlichten en aangescherpte bumpers. In het interieur wordt het infotainment zeer waarschijnlijk aangescherpt. Wat de motoren betreft, verwachten we geen heftige wijzigingen.

Comment

Comment

Working...
            X