Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 4 Series (2020)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Gebeurt niet veel bij BMW,maar hier sta ik op te wachten wanneer ie uiykomt.

Comment

Die wielen van BMW tegenwoordig. Allemaal bicolor met gepolijste delen. Ik krijg er geen zicht op.

Comment

Dit gaat weer zo knap worden, net als de 8 serie. Die BMW coupé lijn
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jupiter Bekijk Berichten
            Gebeurt niet veel bij BMW,maar hier sta ik op te wachten wanneer ie uiykomt.
            Waarom eigenlijk? Voor alle duidelijkheid: dit is geen vraag om "ambetant" te doen Meer uit nieuwsgierigheid wat je ervan verwacht t.o.v. de vorige generatie 4-serie, gaat het hier vooral om het nieuwe interieur van de 3-reeks of verwacht je iets anders qua verbetering/verandering?
            VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

2021 BMW M4 Coupe Debuts In Prototype Form, Should Gain RWD Manual Version

Last edited by Jocar; 14/12/2019, 12:26.

Comment

BMW 4-Series Coupe Prototype Reveals Its Massive Kidney Grilles

Comment

Ik kijk uit naar deze. Of de nieren mooi of niet mooi zullen zijn zien we wel. Maar het zal op zijn minst eens terug iets radicaler, iets gewaagde zijn. Dat is lang geleden.

Comment

Volledig mee eens. Het wordt eens tijd dat ze nog eens met iets gedurfders op de markt komen.

Comment

Ik ook eens, als die zoals het prototype uitziet dan ruil ik mijn 8 in voor deze 4.

Comment

De nieuwe 3-serie is inmiddels gewend aan het Europese wegennet en dus kun je de klok erop gelijkzetten dat BMW binnenkort een splinternieuwe 4-serie naar voren schuift. Onze spionagefotograaf heeft de 4-serie Coupé voor de lens gekregen.

BMW is met zijn grilles de grenzen van het oneindige aan het opzoeken en met het rooster op auto's als de X7 weten de Duitse ontwerpers er behoorlijk bij in de buurt te komen. Met de Concept 4 liet BMW tijdens de IAA van Frankfurt een voorbode zien van de nieuwe 4-serie en uit later online verschenen beeldmateriaal blijkt dat de 4-serie daadwerkelijk diens opvallend grote en naar beneden toe uitgerekte nierengrille zal krijgen. Vandaag duikt de 4-serie Coupé weer in camouflagetrim op en BMW weet de uitgesproken snuit van die auto goed te verbergen.

Hoewel de nieuwe 4-serie Coupé net als de straks nieuwe 4-serie Cabrio en 4-serie Gran Coupé een compleet nieuwe koets krijgt, breekt hij minder met zijn voorganger dan zijn opengewerkte broer. Terwijl de huidige 4-serie Cabrio over een stalen klapdak beschikt, krijgt zijn opvolger namelijk een stoffen kap. BMW geeft de nieuwe reeks 4-series straks een set vrij platte, L-vormige achterlichtunits, die het merk ook achterop 'coupémodellen' als de X4, X6, 2-serie Gran Coupé en 8-serie plakt. Op de motorenlijst verwachten we een uitgebreide reeks benzine- en dieselmotoren, waarbij een 1,5-liter driepitter waarschijnlijk als basismotor geldt. Aan de andere kant van het spectrum komt een heftige M4 te staan, die waarschijnlijk zo'n 480 pk gaat leveren. Mogelijk laat BMW meer van de 4-serie zien tijdens de Autosalon van Genève, die in maart volgend jaar zijn poorten voor het publiek opent.

Comment

2020 BMW 4-Series Convertible Takes A Break From Testing, Rests On Trailer

Comment

Terug stoffen dak?

Comment

veel beter, en serjeus strakke kap ook

Comment

Groot, groter, grootst. BMW injecteert zijn karakteristieke nierengrille vol anabolen, iets wat met name op de X7 en de gefacelifte 7-serie tot uiting komt. Geen fan van deze uit twee delen opgebouwde forse luchtroosters? Maak je borst dan maar nat. Op de snuit van de straks nieuwe 4-serie hangt straks een wel héél opmerkelijke incarnatie van één van BMW’s opvallendste designkenmerken.

Zo ingetogen als BMW’s nierengrille op een auto als de 5-serie (E39) was vormgegeven, heeft autoland het designelement lang niet meer gezien. Zo gek als BMW’s designafdeling het onder leiding van Adrian van Hooydonk nu maakt, had niemand echter kunnen voorzien. De huidige generatie X5 kreeg in 2018 een fors hekwerk aangemeten, maar de gefacelifte 7-serie en de splinternieuwe X7 die volgden, maakten het met hun enorme set capibara-achtige tanden wel héél bont. Die grille op de nieuwe 4-serie wordt nóg verder omlaag getrokken en beslaat straks de gehele hoogte van de snuit.
                                Voor wie het BMW-nieuws de afgelopen tijd op de voet heeft gevolgd, is het opmerkelijke front van de nieuwe 4-serie geen enorme verrassing. Met de Concept 4 liet BMW vorig jaar tijdens de IAA van Frankfurt al een concrete voorbode zien van de nieuwe 4-serie, een showauto die zijn excentrieke voorkant al vol trots aan de wereld liet zien. Hoe dierlijk het front ook is, zo sierlijk en evengoed krachtig wordt de rest van de koets van de 4-serie. De auto lijkt een enigszins kortere en gedrongen versie van grote broer 8-serie te worden.

De nieuwe 4-serie, die natuurlijk zeer sterk leunt op techniek van de vorig jaar gelanceerde nieuwe 3-serie, komt naast als Coupé ook weer als Cabrio én als Gran Coupé beschikbaar. De opengewerkte variant breekt sterker met zijn voorganger dan zijn broers. Waar de huidige 4-serie Cabrio over een stalen klapdak beschikt, krijgt zijn opvolger namelijk een stoffen kap.
                                Op de motorenlijst verwachten we een uitgebreide reeks benzine- en dieselmotoren, waarbij een 1,5-liter driepitter waarschijnlijk als basismotor geldt.

Aan de andere kant van het spectrum komt natuurlijk weer een heftige M4 te staan. Die krachtpatser krijgt waarschijnlijk de beschikking over een minimaal 450 pk sterke 3.0-zes-in-lijn, aangezien de huidige M4 met Competition Pack eenzelfde vermogen levert. Geheel volgens BMW’s M-traditie volgen in een later stadium extra krachtige CS- én GTS-versies. Ook interessant: de auto komt naar verluidt niet alleen beschikbaar met een automaat, maar ook met een handgeschakelde transmissie. Dat is dan ook het enige. BMW koppelt de aandrijflijn aan een M xDrive-systeem dat vergelijkbaar is met dat van de M5. Dat betekent dat de auto in de basis vierwielaangedreven is, maar dat het vermogen met een druk op de knop valt los te laten op de achteras. Dat wordt smullen én gummen!

Impressie:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                  [

Comment

Mein Gott. Het is helemaal naar de kloten bij bmw. Ik ben absoluut voor vooruitgang, maar nu kan ik alleen maar nostalgisch terug denken aan de klasse van vorige modellen.
                                    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Dat wisten wij toch al even nu van die grote muil. Van mij mag het, laat maar komen, lekker gedurfd en zolang er maar niet aan die prachtige coupélijn geraakt wordt. Mooi, mooi, net zoals sommige smoelen bij Lexus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                        Dat wisten wij toch al even nu van die grote muil. Van mij mag het, laat maar komen, lekker gedurfd en zolang er maar niet aan die prachtige coupélijn geraakt wordt. Mooi, mooi, net zoals sommige smoelen bij Lexus
                                        Lexus is dat mooi geïntegreerd in de bumper. Hier klopt iets niet aan het beeld.

Durven is één, mooi iets anders.

De achterkant is wel top.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

Goh, de snuit van de F3x werd destijds ook niet echt enthousiast onthaald. Ik denk dat het gewoon weer wat wennen gaat worden. Ik vind die snuit wel iets hebben. Maar zulke meganieren, dat kennen we nog niet hé.

Comment

Working...
                                          X