Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat wisten wij toch al even nu van die grote muil. Van mij mag het, laat maar komen, lekker gedurfd en zolang er maar niet aan die prachtige coupélijn geraakt wordt. Mooi, mooi, net zoals sommige smoelen bij Lexus
Ja idd ik heb de snuit van de F30 met veel slooping op het einde nooit kunnen waarderen. En nog steeds niet. Bepaalde flaws aan wagens wordt ik nooit gewoon. Persoonlijk natuurlijk. Die nieren zijn veel te opzichtig en niet stijlvol.
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Goh, ik heb toch nooit een mening hierzien als het over design gaat. Wel over een auto die op foto niet zo mooi is, maar irl pakken knapper is. Zoals een Mazda 3 bijv..
Goh, ik heb toch nooit een mening hierzien als het over design gaat. Wel over een auto die op foto niet zo mooi is, maar irl pakken knapper is. Zoals een Mazda 3 bijv..
Ik ook niet. De G20 vond ik bvb direct mooi na de F31, terwijl ook daar de meningen verdeeld zijn.
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Ik ook. Direct de onderste!! Anders nog wat klagen dat het allemaal eenheidsworst geworden is... steeks er eindelijk iemand zijn nek uit, wordt het natuurlijk direct afgebroken. Neen, neen, neen. Direct de onderste hier!
Yves_0016 Dat is prima, dan verkopen ze tenminste nog. Hopelijk aan u
Wat die eenheidsworst betreft : aangezien veel merken van die grote roosters hebben nu, is DAT momenteel de eenheidsworst
Met Vroom ben je helemaal mee. Lees hier het meest recente nieuws over je favoriete automerk. Of vind je ideale wagen, met de nodige rijtests en adviezen.
Comment