Oorspronkelijk geplaatst door Jocar
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 4 Series (2020)
Collapse
X
-
Ja idd ik heb de snuit van de F30 met veel slooping op het einde nooit kunnen waarderen. En nog steeds niet. Bepaalde flaws aan wagens wordt ik nooit gewoon. Persoonlijk natuurlijk. Die nieren zijn veel te opzichtig en niet stijlvol.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Ik heb nog niet anders geweten dat een stijlwijziging hier meestal afgekraakt werd en een tijdje later vinden we het weer geweldig. Ik nu al
Zoals de Supra onlangs waar moord en brand over werd geschreeuwdEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenGoh, ik heb toch nooit een mening hierzien als het over design gaat. Wel over een auto die op foto niet zo mooi is, maar irl pakken knapper is. Zoals een Mazda 3 bijv..“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Als ik moest kiezen welke neus, dan wist ik het wel :
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Yves_0016 Dat is prima, dan verkopen ze tenminste nog. Hopelijk aan u
Wat die eenheidsworst betreft : aangezien veel merken van die grote roosters hebben nu, is DAT momenteel de eenheidsworst“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenAls ik moest kiezen welke neus, dan wist ik het wel :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk BerichtenIk ook eens, als die zoals het prototype uitziet dan ruil ik mijn 8 in voor deze 4.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
The 2021 BMW M4 Coupe is expected to make its debut sometime this summer, with series production to begin towards the end of the year.
Last edited by Jocar; 05/02/2020, 22:39.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk BerichtenIk herken dit nog van vroeger
Tja, als BMW daar naar toe wil :-)
Ben geen fan van die enorme roosters, tenzij op mijn BBQ.
Comment
-
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
Comment