Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 4 Series (2020)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb het al ergens geschreven, maar hier nog is, ik zie het zitten om mijn 2020 840i in te ruilen voor een 2022 440i, inclusief die grote grille, zooo mooi!!!
    Nu dat ik de ruimte achteraan zie lijkt me dat nog meer een echte optie. Daar lijkt meer plaats te zijn voor mijn 2 prachtige dochtertjes.

Comment

• hopelijk heb je dan niet teveel verlies bij inruil.
      IRIDIUM
      Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
      Helderzienden

Comment

• Als je zoiets koopt weet je op voorhand dat je 'geschoren' zal worden. Ik lig er niet wakker van. Of eerlijker: 'I don't give a sh*t'...

Comment

• bmw 4-serie cabrio verkent de 'ring

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• 2021 BMW 4-Series Tries On Some M Performance Parts

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• En zo klinkt de grote M4 muil

Comment

• De gloednieuwe BMW 4-serie is één van de meest gefotografeerde prototypen van 2020. Opnieuw duikt de auto op, testend op de Nürburgring. Het lange wachten wordt bijna beloond.

De komst van een nieuwe BMW 4-serie is uiteraard groot nieuws, maar inmiddels is de grootste verrassing er al lang en breed af. Al een jaar lang duikt er bijna elke maand wel weer een redelijk vergelijkbaar testexemplaar op. Ook het feit dat de 4-serie als grille twee enorme 'nieren' krijgt, is al een tijdje bekend. BMW heeft onlangs zelf de auto ook alvast laten zien, zij het met de nodige camouflage-aankleding. Hoewel het merk op die auto nog probeerde het ware gezicht te verbergen, is inmiddels al duidelijk te zien geweest wat we ervan mogen verwachten.

Op deze auto is al behoorlijk goed te zien hoe de grille, de luchtinlaten en andere details van de nieuwe 4-serie er op het geheel uit komen te zien. De 4-serie oogt weer een stukje agressiever dan zijn voorganger en al helemaal dan de huidige 3-serie. De afmetingen bevestigen dat beeld: de '4' is namelijk 5,7 centimeter lager dan de '3' en heeft aan de achterzijde een 2,3 centimeter grotere spoorbreedte. Daarbij zorgt de forse heuppartij voor een veel sportievere gestalte. De krachtigste versie bij de introductie wordt de 374 pk sterke M440i xDrive. Uiteraard komt op den duur ook weer een M4, die naar verluidt rond de 500 pk uit z'n 3,0-liter zes-in-lijn trekt. Uiteraard volgt er ook weer een open versie, die ook al meermaals als testauto voor de camera is verschenen. De coupé en cabrio krijgen op termijn waarschijnlijk ook weer gezelschap van een vijfdeurs Gran Coupé-broeder.

Comment

• I4 ZONDER ELEKTROKRACHT

NIEUWE BMW 4-SERIE GRAN COUPÉ STREKT DE BENEN

BMW heeft de op stapel staande 4-serie Gran Coupé de deur uit gestuurd. De gelikte vijfdeurs is in een somber gekleurd camouflagepak op de Nürburgring in actie te zien.

In München wordt momenteel hard gewerkt aan een volledig nieuwe generatie van de 4-serie. Dat komt goed uit: de huidige 3-serie rijdt namelijk al enkele maanden rond en dat maakt de hoger op de prestigeladder staande 4-serie Coupé, Cabrio en Gran Coupé op technisch vlak tot ietwat verouderde modellen. De 4-serie Coupé en Cabrio zijn al diverse keren in camouflagekostuum gesnapt, maar BMW heeft de 4-serie Gran Coupé lang binnenshuis gehouden. Tot nu.

De nieuwe 4-serie Gran Coupé maakt net als zijn Coupé- en Cabrio-broers gebruik van het platform van de actuele generatie 3-serie en dat betekent dat die twee modelreeksen op technisch vlak sterke overeenkomsten zullen vertonen. Onlangs gaf BMW de eerste officiële informatie over de 4-serie (Coupé) vrij, een moment waarbij het merk onder meer de komst van de heftige 374 pk en 500 Nm sterke M440i aankondigde. Hoewel de 4-serie Coupé en Cabrio later ook beschikbaar komen als M4, zal de M440i de waarschijnlijk de topversie van het Gran Coupé-gamma zijn. Naast het feit dat de Gran Coupé een vijfdeurs liftback is, onderscheidt de auto zich ook met een andere eigenschap van de 4-serie Coupé en Cabrio.

De 4-serie Gran Coupé kun je namelijk zien als de conventionelere broer van de reeds aangekondigde i4, een volledig elektrische vijfdeurs waar BMW met de Concept i4 al een vrij nauwkeurige vooruitblik op gaf. Natuurlijk onderscheidt de i4 zich met zijn elektrische aandrijflijn van de 4-serie Gran Coupé, maar het koetswerk zal in elk geval overeenkomen. Wel geeft BMW de i4 ongetwijfeld een stel eigen designelementen. Denk hierbij aan afwijkende bumpers, volgens het i-label verantwoorde blauwe accenten en een dichte grille. De nierengrille zal bij zowel de 4-serie Gran Coupé als de i4 nagenoeg de complete hoogte van de snuit beslaan. Later dit jaar meer!

Comment

• Grancoupe lijkt op deze foto's heel mooie proporties te hebben
                      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Officieel voorgesteld.

https://www.facebook.com/BMWSneyers/...96631913843990

Last edited by Jakkel; 03/06/2020, 03:19.

Comment

• bmw m4 2021

Last edited by Jocar; 07/07/2020, 18:40.

Comment

• bmw 4-serie cabrio bijna plakkerloos

Comment

• Gran Coupé:

Comment

• Echt jammer van dat front op de cabrio

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
                                    Echt jammer van dat front op de cabrio
                                    Vind ik niet

Comment

• BMW M4 TREKT CAMOUFLAGEJAS LANGZAAM UIT

Het is ondertussen geen geheim meer dat BMW volle bak bezig is met de ontwikkeling van een hardcore-versie van de nieuwe 4-serie. De M4 is namelijk al meermaals vastgelegd, maar nooit eerder met zo weinig camouflage.

Zelfs BMW zelf heeft al beelden van een gecamoufleerde M4 de wereld ingestuurd, maar tot nu toe zat de gepeperde coupé van top tot teen flink ingepakt in een opvallende laag met camouflagemateriaal. Dat de presentatie van de nieuwe M4 eraan zit te komen, laat een nieuwe reeks spionagefoto's zien. Tussen het zwart-witte materiaal duikt bij dit prototype de matblauwe lakkleur op. Zoals een échte M krijgt de nieuwe M4 de typerende zijspiegels, dikkere bumpers dan de gewone 4-serie en vier uitlaatpijpen.

Bij de reeks camouflagefoto's stuurde BMW eerder ook al de specificaties mee. De M4 krijgt (net als de M3) een 480 pk sterke versie van de 3.0 zes-in-lijn in de neus. De Competition-varianten van de M4 en M3 doen hier uiteraard nog een schepje bovenop. De zescilinder is bij die modellen goed voor 510 pk en 650 Nm. Standaard is de M4 uitgerust met een handgeschakelde zesbak, als Competition is hij er met de achttraps M Steptronic-automaat.

Naar verwachting hebben we niet heel veel geduld meer nodig voordat BMW de extreme 3- en 4-serie laat zien.

Comment

Comment

• Zou het toegelaten zijn een nummerplaat onder de grill te hangen, of zijn daar wettelijke bepalingen voor?

Comment

Working...
                                          X