Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Zoe (2020)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

weer goed bezig mannekes

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

ik hoop maar dat ze voldoende gesleuteld hebben aan de verlichting.
          de huidige koplampen zijn echt ondermaats met hun enkele h7 lampjes.

Comment

eigenlijk zou men ook carbure kunnen gebruiken om de batterij te sparen.
            Vandaag toch weer 2 zien rijden, begin er echt op te letten

Comment

PAK HET VERGROOTGLAS ER MAAR BIJ

NIEUWE RENAULT ZOE DUIKT OP

Nog voor de zomer belooft Renault de geheel nieuwe Zoe te onthullen. De elektrische Fransman lijkt nu al vroegtijdig op te duiken in de vorm van deze patenttekening. Daarmee bevestigt Renault ons vermoeden.

We vermoedden namelijk al dat Renault weinig verrassends in petto had met het design van de geheel nieuwe generatie Zoe. Op eerder spionagebeeld leek het er namelijk al op dat Renault sterk vasthoudt aan de eerste generatie van de compacte EV. Op deze nieuwe patenttekening is de eerdere camouflage in geen velden of wegen te bekennen en kunnen we een betere blik werpen op het koetswerk van de Zoe II. Aan de voorkant worden vooral de koplampen en de bumperpartij aangepakt. Het olijke ronde neusje van weleer maakt plaats voor een iets sportiever geheel. De plek van de dagrijverlichting wordt opgevuld met grotere luchtinlaten en mistlampen. Ook de indeling van de onderbumper is gewijzigd.

Voor de rest lijkt het ontwerp, zoals dus verwacht, niet rigoureus te veranderen. Een beeld van de achterkant krijgen we nog niet. De grootste slag zou Renault onder de kap kunnen maken. De sterkste Zoe van de huidige generatie komt met de R110-elektromotor volgens WLTP 300 kilometer ver. Binnenkort verwachten we meer te weten te komen over de geheel nieuwe Zoe.

Comment

Comment

Working...
                X