Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes E-klasse - Facelift (2019)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtennu al?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenmercedes wacht normaal 4 tot 5 jaar
De topper blijft wel Citroën met zijn C5. 10 jaar aan een stuk hetzelfde model
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenmercedes wacht normaal 4 tot 5 jaarEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
VLOT BIJGEWERKT
GESPOT: MERCEDES-BENZ E-KLASSE COUPÉ MET NIEUWE NEUS
Sinds de Mercedes-Benz E-klasse Coupé in december 2016 werd onthuld, heeft de auto al eens een nieuwe motor en een kleine update gekregen. De échte update moet echter nog komen, getuige deze spionagebeelden.
De E-klasse die boven dit verhaal schittert, wijkt met name bij de neus duidelijk af van de versie die nu in de showrooms staat. Een lager geplaatste grille met ietwat aangescherpte koplampen geeft de auto een klein zweempje CLS, al ontbreken de puntige koplampen die op die auto en de nieuwe A-klasse schitteren. Aan de achterzijde lijken de wijzigingen erg klein en blijft het nieuws ongetwijfeld beperkt tot een andere indeling van de achterlichtunits.
Dat de E-klasse coupé nu al in gefacelifte vorm is gespot, is best opmerkelijk, omdat de tweedeurs ‘E’ later werd gepresenteerd dan de sedan en de Estate. Ook die auto’s krijgen ongetwijfeld ooit met een vernieuwingsronde te maken, maar daarvan ontbreekt nu nog elk spoor. Wat voor de Coupé geldt, geldt uiteraard ook voor de cabriolet. Ook de open versie van de E, één van de vele cabriolets van Mercedes-Benz, krijgt dus op termijn een ander front.
Nieuwe motoren zijn onlangs al verschenen in de tweedeurs-E’s, dus de kans is groot dat er op dat gebied niet zoveel verandert.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
VIERDEURS A-KLASSE ALS VOORBEELD
NIEUWE NEUS EN KONT VOOR MERCEDES-BENZ E-KLASSE SEDAN
Eind vorige week kwam de E-klasse Coupé met een neus voorbij, nu blijkt dat ook de vierdeurs E-klasse een uitgebreide facelift krijgt. Ook de kont gaat stevig op de schop.
De neus die vrijdag op de E-klasse Coupé werd gespot, lijkt in grote lijnen ook op de E-klasse sedan en Estate een plekje te krijgen. Een lager geplaatste grille en wat afgeplatte koplampen moeten de auto’s een sportiever uiterlijk geven.
De wat traditionelere E-klasse komt zo wat dichter in de buurt bij de nieuwe CLS en A-klasse en dat laatste geldt nog sterker voor de kont van deze sedan. Daar maken de sterk afgeronde achterlichtunits plaats voor puntige exemplaren uit twee delen. Precies: zoals ook de A-klasse in zowel z’n vijf- als vierdeursvorm heeft. Ondergetekende is zo vrij geweest om z’n Paint-kunsten los te laten op de spionagebeelden in de hoop dat het resultaat (foto 6) iets meer duidelijkheid geeft over de vorm van de nieuwe achterlichten.
Door deze E-klasse is er ook meer te zeggen over welke kant het opgaat met de reeks sedans van Mercedes. De A-klasse lijkt niet alleen als blauwdruk te dienen voor de heftig gefacelifte E-klasse, maar ook voor de C-klasse. De geheel nieuwe opvolger van die auto werd vorige week eveneens voor het eerst gespot.
Daarmee ligt een S-klasse in deze stijl eveneens in de lijn der verwachtingen. De laatste S-klasse verscheen in 2013 en kreeg in 2017 een facelift, de huidige C-klasse verscheen in 2014 en werd eerder dit jaar bijgeslepen. De E-klasse is de meest recente van het sterk op elkaar lijkende drietal en verscheen in 2016.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Benieuwd wat dat gaat worden? Lijkt wel een serieuze facelift, net als bij de vorige generatie. Is nochtans nu niet nodig imo want de E is al mooi.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Facelifted 2020 Mercedes-Benz E-Class Gives Us Our First Look Inside
Mercedes is readying a restyled version of its current-generation E-Class, which will bring with it new front and rear end designs, as well as a few improvements to the interior.
Since this marks the first time we’ve seen the cabin of the 2020 E-Class, we’ll start with that. The first thing we noticed was the new steering wheel, this being not just a new design for the E-Class, but rather a never-before-seen design on any current Mercedes model.
What’s different about it?
Almost everything, basically. The bottom V-spoke design flows directly towards the inner edges of the side spokes, which appear significantly sharper (and angled inwards) than ever before – it’s the same steering wheel we’ve been seeing on next-gen S-Class prototypes.
As for the center hub, it’s a lot smaller than before, where it will basically just fit the badge and not much else. We imagine that this new-look steering wheel also comes with one significant practical advantage over older models, specifically that it allows for more empty space in the upper half, which should aid visibility towards the digital gauge cluster.
Other changes include the new touchpad, as well as, we assume, the latest version of the automaker’s MBUX system.
Comment
-
E-klasse blijft voor mij prachtig en de referentie in zijn segment.
De break zou wat meer de vorm van de C break mogen volgen. Ziet er zoveel sportiever uit en het geheel klopt beter.
Het is al veel beter dan de lijkwagens die ze vroeger maakten maar waar ze de nagel op de kop slagen met de C break ziet de E break er voor mij te lomp uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Ook de draaiknop verdwijnt, net zoals bij de andere types met Mbux.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment