Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse - Facelift (2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

VOORZIJDE IN BEELD

GEFACELIFTE MERCEDES-BENZ E-KLASSE DUIKT OP

Mercedes-Benz trekt op korte termijn op het doek van de gefacelifte E-klasse. Het merk liet de auto onlangs zelf al in gecamoufleerde vorm zien en nu is ook een digitale versie van de bijgewerkte 5-serie concurrent opgedoken.

Mercedes-Benz heeft een stel gecamoufleerde exemplaren van de E-klasse de deur uit gestuurd en heeft daar onder andere Noord-Amerikaanse en Duitse media mee laten rijden. In een video van YouTube-kanaal MercBenzKing, waarin kennisgemaakt wordt met de ingepakte vernieuwde E-klasse, is de bijgewerkte auto al zichtbaar in het infotainmentscherm.

Op dat digitale plaatje is al goed te zien hoe de nieuwe neus eruit gaat zien. De nieuwe, plattere koplampunits en de nieuwe voorbumper kennen derhalve geen geheimen meer. Mercedes-Benz gaf zelf al vrij dat het twee nieuwe motoren in de E-klasse lanceert.

Het gaat om een 2,0-liter viercilinder en om een 3,0-liter zes-in-lijn. Deze machines zijn allebei voorzien van een starter-generator die dankzij de 48 volt-boordspanning extra vermogen geeft. De viercilinder levert 272 pk en heeft dankzij de elektrohulp 20 pk extra. De zescilinder schopt het tot 367 pk en profiteert eveneens van 20 extra, elektrisch opgewekte pk's. Ook is er nieuws op plug-in gebied. De reeds gepresenteerde E300de en de E300e zijn namelijk voortaan ook met vierwielaandrijving te bestellen. Tot nu toe waren de Mercedessen louter met aandrijving op de achterwielen verkrijgbaar.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Laatste impressie die er heel dichtbij gaat zijn.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Foto's niet zichtbaar.

Comment

Dit is totaal on e class! Die grill is voor coupe's, die koplampen zorgen ook al niet dat de e te herkennen valt en de achterlichten kloppen ook niet, dat is design voor de c en s, die niet gekleurde streep in de achterlichten moet in het midden of vanboven bij de e. Bij een mercedes zijn zulke details belangrijk imo
          lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
            Foto's niet zichtbaar.
            Hier wel, toch met Windows10 en Android.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
              Dit is totaal on e class! Die grill is voor coupe's, die koplampen zorgen ook al niet dat de e te herkennen valt en de achterlichten kloppen ook niet, dat is design voor de c en s, die niet gekleurde streep in de achterlichten moet in het midden of vanboven bij de e. Bij een mercedes zijn zulke details belangrijk imo
              Da's gewoon het nieuwe Mercedes design. Niks mis mee imo. Tijden veranderen hé

Comment

edit.
                Last edited by Jocar; 27/01/2020, 16:50.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                  Gelekte foto van de AMG versie.

VERNIEUWDE MERCEDES-BENZ E-KLASSE HOUDT HET NIET DROOG

Mercedes-Benz heeft de grootste moeite om het uiterlijk van de gefacelifte E-klasse onder de pet te houden. Vandaag valt er wederom meer te zien van de gemoderniseerde E-segmenter.

Mercedes-Benz heeft een gefacelifte E-klasse in z'n ontwikkelingskamers staan, maar het lijkt erop dat het uiterlijk van de gemoderniseerde E-segmenter nu al geen geheimen meer kent. Vorige week konden we je al de snuit van de bijgewerkte E-klasse laten zien en ditmaal is op de sociale kanalen een afbeelding opgedoken van het achterste van de E-klasse.

Op die afbeelding is te zien dat de E-klasse inderdaad compleet nieuwe achterlichtunits krijgt, exemplaren die wat vorm betreft meer overeenkomen met die van modellen als de A-klasse. De chroomstrip tussen de verlichtingsunits is breder dan voorheen. Daarmee gaat de achterzijde heftiger op de schop dan de frontpartij. De E-klasse op de foto is overigens uitgevoerd als 63 AMG en dat betekent dat zich onder de kap een 4,0-liter V8 bevindt met twee turbo's. In de E 63 is die machine goed voor 571 pk en 750 Nm koppel. De E 63 S levert maar liefst 612 pk en 850 Nm. De topsnelheid van beide versies ligt op 250 km/h, al is die met het AMG Drivers Pack te verhogen tot 300 km/h.

Mercedes-Benz bevestigt de komst van twee nieuwe motoren in de E-klasse. Het gaat daarbij in ieder geval om een 2,0-liter viercilinder en om een 3,0-liter zes-in-lijn. Deze krachtbronnen zijn allebei voorzien van een starter-generator die dankzij de 48 volt-boordspanning extra vermogen afgeeft. De viercilinder levert 272 pk en heeft dankzij de elektrohulp 20 pk extra. De zescilinder schopt het tot 367 pk en profiteert eveneens van 20 extra, elektrisch opgewekte pk's. Ook is er nieuws op plug-in gebied. De reeds gepresenteerde E300de en de E300e zijn namelijk voortaan ook met vierwielaandrijving te bestellen. Tot nu toe waren de Mercedessen louter met aandrijving op de achterwielen verkrijgbaar.

Comment

Oei oei, de huidige was net perfect

Comment

Valt goed mee imo. Voorstelling en betere foto's afwachten maar.

Comment

Zeer Koreaans gestyled, de huidige is op dat gebied wel stijlvoller. Afwachten naar het totale plaatje idd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                          Zeer Koreaans gestyled, de huidige is op dat gebied wel stijlvoller. Afwachten naar het totale plaatje idd.
                          Klopt idd! Die Koreaanse stijl vind ik tegenwoordig in meer Europese merken terug, BMW bv. Is gewoon de nieuwe MB huisstijl. De CLS was de eerste, dan de A en zijn varianten, binnenkort de nieuwe S, de nieuwe C en ook deze E facelift, allemaal van hetzelfde als je naar de spyshots en de renderings kijkt.

Nuja, 'Koreaanse stijl' is relatief want de meeste van de Koreaanse auto's worden tegenwoordig in Duitsland door Europese topdesigners ontwikkeld.

De omgekeerde wereld misschien, wie kopieert wie?

Comment

En ook wat gelekte smoelen nu, zelfs van de AMG E63s.

Comment

....dat zo’n 200 evenveel vermogen heeft als een oude e400

Maar dat de hiërarchie wordt gerespecteerd en de 200d net de helft ongeveer

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Teaser:

Comment

Nog een laatste impressie die gezien de gelekte foto's hierboven heel dicht in de buurt gaat zijn.

Comment

tja. niet slecht maar de pre facelift vind ik beter.
                                    lets have some more member berries

Comment

GEFACELIFTE MERCEDES-AMG E63 VERSTOPT ZICH NOG EVEN

Een van de grotere nieuwtjes die Mercedes-Benz dit jaar heeft, is de facelift van de E-klasse. Tijdens de presentatie van zijn vernieuwde model nam Benz vrijwel alle versies mee, behalve de topversie. In aanloop naar zijn definitieve onthulling maakt Mercedes nog enkele gecamoufleerde testkilometers.

Bij de presentatie van de vernieuwde E-klasse toonde Mercedes alle versies tot de AMG E53 aan toe. Van de extra dikke E63 was echter geen spoor te bekennen. Nieuwe spionagebeelden bevestigen gelukkig dat ‘ie er wel aan zit te komen. Hoewel de auto hier en daar nog van professioneel inpakwerk is voorzien, is het met de reeds gepresenteerde facelift in het achterhoofd overduidelijk hoe de auto eruit komt te zien.

Ga dus uit van een iets herziende neus met een aangepaste grille en standaard full-led koplampen. Verder worden bestuurders voortaan binnenin naar alle waarschijnlijkheid getrakteerd op een nieuw vormgegeven stuurwiel en een rits aan standaard aanwezige beeldschermen. Aangezien er aan het vermogen van de 435 pk sterke E53 niks is veranderd, kunnen we er hoogstwaarschijnlijk vanuit gaan dat de E63 dezelfde ongewijzigde 4,0-liter biturbo V8 krijgt. Als standaard E63 levert dit blok 571 pk en 750 Nm koppel. Wie voor de E63 S-variant gaat, krijgt 612 pk en 850 Nm koppel.

Mercedes voegt sinds de derde generatie E-klasse (W211) AMG-versies toe aan het gamma. De vernieuwde variant verschijnt zeer binnenkort.

Comment

vernieuwde mercedes-amg e63 speelt buiten

Comment

Ik vind het een verbetering, kont ziet er Europeser uit en die sharknose past wel.

Comment

Working...
                                          X