Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-Klasse W206 (2020)
Collapse
X
-
GRONDIGE EVOLUTIE
NIEUWE MERCEDES-BENZ C-KLASSE ESTATE IN BEELD!
Er staat een nieuwe generatie C-klasse te trappelen om zijn tanden in de jongste 3-serie van BMW te zetten. Naast een sedan komt er natuurlijk weer een stationversie, en die zien krijgen we hier te zien!
BMW stelde twee jaar geleden de huidige G20-generatie van de 3-serie aan de wereld voor en dat betekent dat die auto een klap jonger is dan zijn grote tegenspeler uit Stuttgart: de Mercedes-Benz C-klasse. De huidige C-klasse werd immers al in 2014 geïntroduceerd en heeft zijn tussentijdse opfrisbeurt al in 2018 ondergaan. Tijd dus voor een nieuwe C-klasse! De sedan is al diverse keren opgedoken en nu is voor het eerst ook de nieuwe C-klasse Estate in testkostuum in het openbaar verschenen.
Op designvlak lijkt de jongste C-klasse niet voor enorme verrassingen te gaan zorgen. De auto wordt overgoten met een designtaal die simpelweg een doorontwikkeling lijkt van het actuele ontwerp, en dat lijkt de 3-serie concurrent geen schade te berokkenen. Helaas hangt de achterzijde van deze C-klasse Estate nog fanatiek in de plakkers en dus is het lastig om uitspraken over de vormgeving te doen. We verwachten dat de achterlichten in ieder geval een stuk platter worden en meer in lijn zijn met die van de E-klasse Estate. Overigens geeft Mercedes-Benz zijn sedans ook plattere en bredere achterlichten dan voorheen, iets dat we al zagen op de vernieuwde E-klasse Limousine. Die lijn wordt dus doorgezet op de C-klasse.
Onderhuids komt de C-klasse op een grondig doorontwikkelde versie van het huidige MRA-platform te staan, een modulaire basis die Mercedes-Benz wel vaker voor zijn achterwielaandrijvers gebruikt. De nieuwe C groeit bij zijn generatiewissel ongetwijfeld enkele centimeters in de lengte, onder meer dankzij een langere wielbasis. Dat heeft natuurlijk zijn positieve uitwerking op de interieurruimte. Verwacht echter niet dat de C-klasse Estate een ware pakezel wordt. Voor een werkelijk enorme bagageruimte zul je in dit segment naar een andere fabrikant moeten uitwijken. Later dit jaar verwachten we de eerste officiële beelden van de nieuwe C-klasse.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
mooi van buiten,zal zeker goed rijden maar binnenin vind ik het klassieke van de BMW 3 wel knapperBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Ik snap niet dat ze de coupe afvoeren en de break behouden... De break rijders zijn de mensen die tegenwoordig suv kopen... Niet de coupe rijders. En dan zit je nog met het feit dat buiten West Europa niemand een break koopt. Vreemde strategielets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk BerichtenIk snap niet dat ze de coupe afvoeren en de break behouden... De break rijders zijn de mensen die tegenwoordig suv kopen... Niet de coupe rijders. En dan zit je nog met het feit dat buiten West Europa niemand een break koopt. Vreemde strategieEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk BerichtenIk snap niet dat ze de coupe afvoeren en de break behouden... De break rijders zijn de mensen die tegenwoordig suv kopen... Niet de coupe rijders. En dan zit je nog met het feit dat buiten West Europa niemand een break koopt. Vreemde strategie'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
De c, e en 's coupe worden niet meer vervangen. De s zijn vervangen is de nieuwe sl. De c en e worden terug vervangen door de clk al zal dat ook wel een nieuwe naam krijgen. Terug naar 1 coupe die tussen de c en e hangtlets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk BerichtenIk snap niet dat ze de coupe afvoeren en de break behouden... De break rijders zijn de mensen die tegenwoordig suv kopen... Niet de coupe rijders. En dan zit je nog met het feit dat buiten West Europa niemand een break koopt. Vreemde strategie2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk BerichtenDe c, e en 's coupe worden niet meer vervangen. De s zijn vervangen is de nieuwe sl. De c en e worden terug vervangen door de clk al zal dat ook wel een nieuwe naam krijgen. Terug naar 1 coupe die tussen de c en e hangt
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk BerichtenWaarom toch...
ben aan het zien voor een glb of glc, alhoewel ik het rijgedrag door voorwiel aandrijving toch een beetje aanpassen aanvoelde,
de glc vind ik dan weer te veel op een c classe lijken :p
Comment
Comment